Dat niet mogen omdat je bang bent voor een imaginair wezenquote:
Gaat verder dan dit hoor. Ken geen enkele persoon die veel drinkt en succesvol is. (Buiten artiesten dan)quote:Op woensdag 28 september 2022 19:25 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat niet mogen omdat je bang bent voor een imaginair wezen
Mijn stamkroeg is een Amstelkroeg dus het komt wel goed met dit bockbier.quote:Op woensdag 28 september 2022 19:25 schreef Raw85 het volgende:
Als je ze een linkje van dit topic stuurt mag je vast ook als particulier wel een fustje van ze kopen.
Een flesje Amstel bock is ook echt heel veel drinkenquote:Op woensdag 28 september 2022 19:28 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Gaat verder dan dit hoor. Ken geen enkele persoon die veel drinkt en succesvol is. (Buiten artiesten dan)
Kijk @:derrabbit dan
Neen, maar er zijn veel te veel mensen die er niet mee om kunnen gaan. KLB zit er vol mee.quote:Op woensdag 28 september 2022 19:30 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Een flesje Amstel bock is ook echt heel veel drinken
Klb is nou ook niet echt een maatstaf voor wat succes in het leven isquote:Op woensdag 28 september 2022 19:31 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Neen, maar er zijn veel te veel mensen die er niet mee om kunnen gaan. KLB zit er vol mee.
Sober life = best life
Geen sfancta en mikeytt meerquote:Op woensdag 28 september 2022 19:36 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Klb is nou ook niet echt een maatstaf voor wat succes in het leven is![]()
Hier hebben we meer types als vogeltjesdans, sfancta en mikeytt
Zegt iemand die de hele dag zo stoned is dat hij waanbeelden heeftquote:Op woensdag 28 september 2022 19:31 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Neen, maar er zijn veel te veel mensen die er niet mee om kunnen gaan. KLB zit er vol mee.
Sober life = best life
Betaal je maar 5 euro meer per glasquote:Op woensdag 28 september 2022 19:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Mijn stamkroeg is een Amstelkroeg dus het komt wel goed met dit bockbier.. Maar het is jammer dat die niet meer in de Supermarkt verkrijgbaar is.
Ik klap je moeder wel als een Gladiator waarbij haar reet vuurrood wordt als een Phoenix.quote:Op woensdag 28 september 2022 19:52 schreef Geerd het volgende:
Niet alleen gladiator en phoenix klappen..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet zei weten...quote:Op woensdag 28 september 2022 20:07 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik klap je moeder wel als een Gladiator waarbij haar reet vuurrood wordt als een Phoenix.
Of: Wie is 'zei' ?quote:
Het zou je verbazen.quote:Op woensdag 28 september 2022 19:28 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Gaat verder dan dit hoor. Ken geen enkele persoon die veel drinkt en succesvol is. (Buiten artiesten dan)
Kijk @:derrabbit dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |