quote:

Leuk die maskertjes maar die zijn helemaal niet bedoeld om virussen tegen te houden.quote:Op vrijdag 30 september 2022 19:55 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Chantal heeft gewoon eenfetisj.

Het is echt weer 2020!quote:Op vrijdag 30 september 2022 19:55 schreef Arizona het volgende:
[..]Er gaat weer eens wat mis
![]()
[ twitter ]

Vertel Chantal dat.quote:Op vrijdag 30 september 2022 19:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Leuk die maskertjes maar die zijn helemaal niet bedoeld om virussen tegen te houden.

GGD GHOR, faalhazen.quote:Op vrijdag 30 september 2022 19:55 schreef Arizona het volgende:
[..]Er gaat weer eens wat mis
![]()
[ twitter ]

Ik kan er niets aan doen maar ik vind dit erg mooi.quote:

Dat noemen we nu bureaucratie.quote:Op vrijdag 30 september 2022 20:09 schreef Arizona het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom er zo moeilijk gedaan wordt. Er zijn vaccins genoeg, de animo is niet enorm, waarom moet het weer per jaar en per groep?

Hallo hallo, je wil Hans van de afdeling jaartallen openzetten toch niet zijn baan afnemen?quote:Op vrijdag 30 september 2022 20:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat noemen we nu bureaucratie.

quote:Op vrijdag 30 september 2022 20:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat noemen we nu bureaucratie.

Eigenlijk wel. En dan mag Jannie, die bedacht heeft dat het niet mogelijk is om mijn beide ouders van verschillende geboortejaren gelijktijdig naar de prikplek te laten gaan, er achteraan.quote:Op vrijdag 30 september 2022 20:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hallo hallo, je wil Hans van de afdeling jaartallen openzetten toch niet zijn baan afnemen?

Is dat nu nog steeds een probleem ja? Mijn god.quote:Op vrijdag 30 september 2022 21:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. En dan mag Jannie, die bedacht heeft dat het niet mogelijk is om mijn beide ouders van verschillende geboortejaren gelijktijdig naar de prikplek te laten gaan, er achteraan.

Ongelofeloos.quote:Op vrijdag 30 september 2022 21:12 schreef Arizona het volgende:
[ twitter ]Prachtig.
Er zijn dus vaccins voor een x aantal mensen aanwezig op de locatie. Komt iemand zonder brief, dan wordt hij niet geprikt en blijft het vaccin die dag ongebruikt; het is niet dat er in plaats van die persoon alsnog iemand met een brief komt.
[..]

Werkelijk, ik zal wel een te simpele niet zeiken maar doorpakken mentaliteit hebben maar ik begrijp niet dat het weer mis gaat. Niet geëvalueerd, niets geleerd, zonder verder nadenken de regeltjes willen volgen; wat is dit toch voor een blamage? Laat iedereen die graag wil gewoon een prik krijgen; zoveel mogelijk prikken zetten lijkt me toch de bedoeling?quote:Op vrijdag 30 september 2022 21:12 schreef Arizona het volgende:
[ twitter ]Prachtig.
Er zijn dus vaccins voor een x aantal mensen aanwezig op de locatie. Komt iemand zonder brief, dan wordt hij niet geprikt en blijft het vaccin die dag ongebruikt; het is niet dat er in plaats van die persoon alsnog iemand met een brief komt.
[..]

Nee. Gewoon nee. Er liggen nu 28 mensen op de IC, misschien dat het de 100 aantikt in de winter maar dan mag je dit argument echt niet meer gebruiken. Dat is inspelen op de emotie.quote:Op vrijdag 30 september 2022 10:54 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Zou er misschien ook mee te maken kunnen hebben dat het nu rustig is met de besmettingen. Juist in de winter maanden lopen de besmettingen op. Iets wat we nu ook zien. Hoe veel het zal oplopen is natuurlijk de vraag, waar momenteel niemand een antwoord op heeft.
We zien het nu al weer oplopen, nog niets om ons zorgen om te maken. Maar kan wel een indicatie zijn, van wat ons de toekomst kan geven.
Zeker als er ook nog eens mutaties bij komen, die in eens wel veel ziekmakender zijn. De huidige variant valt redelijk mee, maar dit kan volgende week in eens anders zijn.
De overheid en zorg moet dus wel voorbereid zijn, tot zover mogelijk, om pieken in de opnames aan te kunnen. Is het nodig, ik hoop van niet, maar als het wel nodig is, moeten er maatregelen klaar liggen die beschikbaar kunnen zijn.
Jij mag daar om lachen, maar dan begrijpt je eigenlijk niet de impact die een zorg overbelasting kan geven op de maatschappij of of wat de overheid aan verantwoordelijkheid heeft.

Precies… maar nee, nu ga je die paar mensen die graag nog een vaccin willen het nog zo lastig mogelijk maken ook.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 05:57 schreef josja het volgende:
[..]
Werkelijk, ik zal wel een te simpele niet zeiken maar doorpakken mentaliteit hebben maar ik begrijp niet dat het weer mis gaat. Niet geëvalueerd, niets geleerd, zonder verder nadenken de regeltjes willen volgen; wat is dit toch voor een blamage? Laat iedereen die graag wil gewoon een prik krijgen; zoveel mogelijk prikken zetten lijkt me toch de bedoeling?

de andere user geeft aan dat men voorbereid moet zijn, daar is echt niks vreemds aan hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 08:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee. Er liggen nu 28 mensen op de IC, misschien dat het de 100 aantikt in de winter maar dan mag je dit argument echt niet meer gebruiken. Dat is inspelen op de emotie.
De samenleving heeft niet nog een gemaakte crisis nodig, we (en daarmee bedoel ik de zorg) hebben het afgelopen winter simpel gered en dat gaan we deze winter ook gewoon weer doen.
Niets aan de hand.
Jij mag daar om lachen, maar dan begrijp je eigenlijk niet de impact die een paar onzinnige maatregelen op de maatschappij kunnen hebben en wat de overheid in dat opzicht voor verantwoordelijkheid heeft. Vertel het realistische verhaal, niet het paniekverhaal.

Dat is helemaal debielquote:Op vrijdag 30 september 2022 21:12 schreef Arizona het volgende:
[ twitter ]Prachtig.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |