Op Texel heb je een AH waarbij het personeel speciaal wordt geworven, vooral tijdens het vakantieseizoen. Ze krijgen dan kost en inwoning. De supermarktmanager en assistentmanager moesten zich committen voor minimaal 3 jaar dat ze op dat eiland zouden blijven.quote:Op woensdag 28 september 2022 16:20 schreef wingdings het volgende:
Oke dan. Ik moest afgelopen weekend verplicht mee naar Texel met de schoonfamilie. Normaal vind ik het helemaal niet erg om in eigen land met vakantie te gaan. Maar Texel... Man man man wat een schijt eiland was het zeg. Een paar dorpjes die je binnen een dag al gezien hebt. Strand en zee: mooi hoor, maar ook dat gaat al heel snel vervelen.
Voor de rest heel veel fietsende bejaarden gezien met een blij smoelwerk, alsof ze nog nooit op een fiets hebben gezeten. De Duitse elite was ook ruimschoots vertegenwoordigd. Wat hebben die übermenschen überhaupt op Texel te zoeken?
Maar goed. Ik dus vragen aan mijn schoonfamilie waarom Texel zo leuk is. Ik kreeg er reactie op dat het heel mooi is en dat de Koog en Den Burgh zooooo leuk zijn. Ik weet niet wat hun visie van leuk is, maar de Koog is een winkelstraatje van misschien 200 meter en Den Burgh lijkt op een gemiddeld Gelders dorp. Waarom moet ik daarvoor een takke-end rijden, wachten op die kutboot om op Texel te komen en daar ook nog flink voor te dokken? En de zee? Die heb ik al vaak genoeg gezien (ook in Nederland) en als je mij wilt laten kiezen, dan liever graag in een land waar de zee geen poepkleur heeft.
Klacht: Texel is niet leuk
Een halve dag zekerquote:Op woensdag 28 september 2022 16:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dank voor de tip, daar ga ik snel weer eens naartoe.
Lekker Belgisch biertje is dat tegenwoordig ja.quote:Op woensdag 28 september 2022 18:26 schreef Mubassie het volgende:
Gewoon helemaal aftanken met Skuumkoppeniks aan het handje
Drugs gebruikenquote:Op woensdag 28 september 2022 19:33 schreef Fushia2 het volgende:
Geen coke verkopen op Texel tijdens de zomermaanden
hotel de koogquote:Op woensdag 28 september 2022 20:24 schreef IkEetSlakken het volgende:
@:wingdings lekker in hotel de Koog geweest ?
Anders denken ze nog dat je uit de buurt komt. De uitspraak in de regio is gewoon Tessel hoor. Teksel is voor toeristen.quote:Op woensdag 28 september 2022 20:21 schreef Cockwhale het volgende:
Wel als Teksel uitgesproken mag ik hopen, toen jullie kaartjes kochten voor de boot?
Vandaag gedaan, toen Ziedendzee te dichtbij kwam gauw de bordjes Rotterdam weer gevolgd.quote:Op donderdag 29 september 2022 00:38 schreef sirdanilot het volgende:
Ga dan naar Zeeuws Vlaanderen. Daar kom ik vandaan en het is een stuk leuker.
Sjurruchsee is een aardig end van Zeeuws Vlaanderen vandaan.quote:Op donderdag 29 september 2022 17:16 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Vandaag gedaan, toen Ziedendzee te dichtbij kwam gauw de bordjes Rotterdam weer gevolgd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |