Nee.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gaan jullie bezuinigen op restaurant bezoekjes?
Eten bij een Hyundaiquote:Op woensdag 28 september 2022 16:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
Niet elke dag naar Amerika vliegen om daar bij Santa Fe te eten
Buiten eten is wel vrij koud nu, bespaart wel energiequote:Op woensdag 28 september 2022 19:19 schreef Selenophilia het volgende: energie
Ik hield te veel geld over van minder buiten eten door covid![]()
![]()
Wat?quote:Op woensdag 28 september 2022 15:43 schreef Slavski het volgende:
Naar restaurants gaan in Nederland.. In de afgelopen 20 jaar dat ik in Nederland heb gewoond ben ik geen een keer naar een restaurant geweest.
Dus je vind naar restaurants in nederland gaan kansloos om welke reden dan ook, maar je bent er al 20 jaar in geen een geweest?quote:Op woensdag 28 september 2022 15:43 schreef Slavski het volgende:
Naar restaurants gaan in Nederland.. In de afgelopen 20 jaar dat ik in Nederland heb gewoond ben ik geen een keer naar een restaurant geweest.
Ja, koud he. Het wordt ook weer zo snel donker he, ja. Zomers was het zo warm en nu opeens koud he, ja. Nou, duur hoor alles ja wat errug kan toch niet?quote:Op woensdag 28 september 2022 19:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Buiten eten is wel vrij koud nu, bespaart wel energie
Als jij begrijpend kon lezen dan had je wel kunnen weten dat ik nergens aan heb gegeven restaurantbezoekjes kansloos te vinden. Ik gaf gewoon mijn mening gebaseerd op persoonlijke ervaring omdat het voornamelijk ging over restaurantbezoekjes/horeca. Ik vind dat Nederland gewoon niet echt super bijzonder is qua restaurants. Misschien wel voor de elitaire onder ons die zo 100 euro dokken voor eten wat na een hapje al weg is en zich ten alle tijde kunnen permitteren om nooit voor zichzelf te koken. ENFIN, ik ben in veel verschillende restaurants geweest, maar dan op vakantie in het buitenland. Nederland geeft mij niet echt een trigger van ''jaa ik wil nu echt even naar een restaurant'', maar snap best dat sommige mensen er anders over denken, en dat mag ook.quote:Op woensdag 28 september 2022 19:51 schreef 111210 het volgende:
[..]
Dus je vind naar restaurants in nederland gaan kansloos om welke reden dan ook, maar je bent er al 20 jaar in geen een geweest?
Zit nogal een verschil tussen een beren of een okura.
Ja, gaat wel lekker he, die kapitalistische rat-race nu.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:54 schreef Tobias19xx het volgende:
Is ook de bedoeling, zodat ze kunnen build back better
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |