abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 28 september 2022 @ 15:31:49 #151
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_206130287
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 15:30 schreef Adames het volgende:
Kritieke infra omvat nu ook zeker datacenters en internetknooppunten. Een plaatje uit 1969 houdt daar geen rekening mee
Dat zijn 5 bommen op A'dam.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206130303
pi_206130436
Misschien interessant, Journalist poste dit een paar uur geleden over een mogelijk nieuw counteroffensief



Maar post is verwijderd (opsec?)



Zelensky zei dit gister

En zojuist deze tweet:

twitter


Nieuwe Oekraiense unit gezien die nog niet eerder heeft deelgenomen bij Kherson.
pi_206130508
Het Sloveense parlement heeft gisteren ingestemd met de toetreding van Finland en Zweden tot de NAVO. Het is nu wachten op Hongarije en Turkije.
pi_206130595
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 15:50 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Het Sloveense parlement heeft gisteren ingestemd met de toetreding van Finland en Zweden tot de NAVO. Het is nu wachten op Hongarije en Turkije.
Het is nu al voorspelbaar dat Turkije de grote etterbak van de NAVO gaat worden.
mon citoyens vous serez unis.
  woensdag 28 september 2022 @ 15:59:46 #157
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_206130609
quote:
7s.gif Op woensdag 28 september 2022 15:57 schreef HSG het volgende:

[..]
Het is nu al voorspelbaar dat Turkije de grote etterbak van de NAVO gaat worden.
Hongarije (onder Orban) kan er ook wat van..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_206130626
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206130632
quote:
7s.gif Op woensdag 28 september 2022 15:57 schreef HSG het volgende:

[..]
Het is nu al voorspelbaar dat Turkije de grote etterbak van de NAVO gaat worden.
Turkije kunnen we paaien en afkopen. Maar Hongarije? Dat wordt een lastige.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_206130658
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 16:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Turkije kunnen we paaien en afkopen. Maar Hongarije? Dat wordt een lastige.
Geografisch gezien is Turkije veel en veel belangrijker dan Hongarije. Denk dat Hongarije uiteindelijk niets te willen heeft.
pi_206130664
quote:
Boeiend inderdaad wel. Depressieve zoon die eigenlijk geen flauw idee heeft waarom hij daar zit terwijl de boomer moeder nog steeds alle sprookjes van Putin geloofd. Echt wel heel erg hoe die mensen over de jaren gebrainwashed zijn in Rusland.
pi_206130707
Ik vind het fascinerend hoe de Russen zo te koop staan met hun genocidale praktijken.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206130725
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 16:05 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Boeiend inderdaad wel. Depressieve zoon die eigenlijk geen flauw idee heeft waarom hij daar zit terwijl de boomer moeder nog steeds alle sprookjes van Putin geloofd. Echt wel heel erg hoe die mensen over de jaren gebrainwashed zijn in Rusland.
Je ziet gewoon die wappie mentaliteit. Mama: Ik hep op feesboek gelezen dat het allemaal Amerikanen zijn.
Zoon op de grond: Ik zie alleen maar Oekraners hier.
Mama: Maar het hep op feesboek gestaan!

Gewoon een land vol wappienieuws op tv.
pi_206130728
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 15:50 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Het Sloveense parlement heeft gisteren ingestemd met de toetreding van Finland en Zweden tot de NAVO. Het is nu wachten op Hongarije en Turkije.
Taalkundig zijn Finland en Hongarije toch broedervolken? :+
pi_206130757
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 16:11 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Je ziet gewoon die wappie mentaliteit. Mama: Ik hep op feesboek gelezen dat het allemaal Amerikanen zijn.
Zoon op de grond: Ik zie alleen maar Oekraners hier.
Mama: Maar het hep op feesboek gestaan!

Gewoon een land vol wappienieuws op tv.
Geen enkel moment merk ik ook angst en bezorgdheid over haar zoon. Nu snap ik ook waarom in Nederland hele gezinnen en/of families gebroken zijn door wappies. Totaal verblind door wat ze verteld is en de realiteit compleet kwijt.
pi_206130761
quote:
7s.gif Op woensdag 28 september 2022 15:57 schreef HSG het volgende:

[..]
Het is nu al voorspelbaar dat Turkije de grote etterbak van de NAVO gaat worden.
Jij bent pro-Rusland. Jij bent hier blij mee.
pi_206130772
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 15:27 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
De tactische betekenis van Vlissingen, Kruiningen en Ouddorp ontgaat me. We hebben een kerncentrale in Borssele, dat lijkt me een doel maar die andere plaatsen?
Kruiningen ligt een fort…
pi_206130796
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 16:14 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Geen enkel moment merk ik ook angst en bezorgdheid over haar zoon. Nu snap ik ook waarom in Nederland hele gezinnen en/of families gebroken zijn door wappies. Totaal verblind door wat ze verteld is en de realiteit compleet kwijt.
Ze is alleen maar bezig met haarzelf, want ze zegt dat de nazi's al onderweg zijn om Rusland te veroveren. Tegelijkertijd denkt ze ook dat het een easy win is voor de Russen. Twee totaal tegengestelde gedachtes, maar geaccepteerd op hetzelfde moment. 1984 in het digitale tijdperk voor allen om te zien.
pi_206130850
EU komt met achtse sanctiepakket tegen Rusland


BRUSSEL - Na de ‘nepreferenda’ in Oekrane stelt Brussel voor om een achtste sanctiepakket af te vuren op Rusland. De Europese Commissie stelt voor om een rechtsgrond voor een prijsplafond op Russische olie mogelijk te maken en mensen aan te pakken die sancties proberen te omzeilen.

„We accepteren de schijnreferenda en elke vorm van annexatie in Oekrane niet. We zijn vastbesloten om het Kremlin te laten boeten voor deze verdere escalatie”, zei voorzitter Ursula von der Leyen van de Europese Commissie woensdag bij de presentatie.

Brussel wil Europeanen verbieden om topfuncties bij Russische staatsbedrijven te bekleden en stelt voor om bestaande sancties uit te breiden. Zo moeten mensen die betrokken zijn bij de referenda op de zwarte lijst komen, deze mensen mogen niet meer naar de EU reizen en tegoeden worden bevroren. De bestaande exportverboden van technologische snufjes, onderdelen voor de luchtvaart en bepaalde chemische producten worden verder uitgebreid om te voorkomen dat Moskou alternatieven voor de al reeds verboden spullen kan binnenhalen.

De lidstaten moeten de nieuwe strafmaatregelen unaniem goedkeuren. De bekendmaking van het nieuwe sanctiepakket valt samen met het uitkomst van het omstreden referendum in de bezette Oekraense gebieden. Een overweldigende meerderheid zou hebben gestemd voor toetreding tot Rusland. Vermoedelijk claimt de Russische president Vladimir Poetin vrijdag tijdens een toespraak zeggenschap over de Oekraense provincies Loehansk, Donetsk, Zaporizja en Cherson. De EU noemt de referenda illegaal en stelt dat de uitslag vervalst is.

Bron: Telegraaf.nl
pi_206130982
quote:
10s.gif Op woensdag 28 september 2022 16:01 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
_O-
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_206130989
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 16:05 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Boeiend inderdaad wel. Depressieve zoon die eigenlijk geen flauw idee heeft waarom hij daar zit terwijl de boomer moeder nog steeds alle sprookjes van Putin geloofd. Echt wel heel erg hoe die mensen over de jaren gebrainwashed zijn in Rusland.
Dat volk is gewoon systematisch dom gehouden.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_206131005
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 16:22 schreef Simmertje het volgende:
EU komt met achtse sanctiepakket tegen Rusland


BRUSSEL - Na de ‘nepreferenda’ in Oekrane stelt Brussel voor om een achtste sanctiepakket af te vuren op Rusland. De Europese Commissie stelt voor om een rechtsgrond voor een prijsplafond op Russische olie mogelijk te maken en mensen aan te pakken die sancties proberen te omzeilen.

„We accepteren de schijnreferenda en elke vorm van annexatie in Oekrane niet. We zijn vastbesloten om het Kremlin te laten boeten voor deze verdere escalatie”, zei voorzitter Ursula von der Leyen van de Europese Commissie woensdag bij de presentatie.

Brussel wil Europeanen verbieden om topfuncties bij Russische staatsbedrijven te bekleden en stelt voor om bestaande sancties uit te breiden. Zo moeten mensen die betrokken zijn bij de referenda op de zwarte lijst komen, deze mensen mogen niet meer naar de EU reizen en tegoeden worden bevroren. De bestaande exportverboden van technologische snufjes, onderdelen voor de luchtvaart en bepaalde chemische producten worden verder uitgebreid om te voorkomen dat Moskou alternatieven voor de al reeds verboden spullen kan binnenhalen.

De lidstaten moeten de nieuwe strafmaatregelen unaniem goedkeuren. De bekendmaking van het nieuwe sanctiepakket valt samen met het uitkomst van het omstreden referendum in de bezette Oekraense gebieden. Een overweldigende meerderheid zou hebben gestemd voor toetreding tot Rusland. Vermoedelijk claimt de Russische president Vladimir Poetin vrijdag tijdens een toespraak zeggenschap over de Oekraense provincies Loehansk, Donetsk, Zaporizja en Cherson. De EU noemt de referenda illegaal en stelt dat de uitslag vervalst is.

Bron: Telegraaf.nl
Hoe heette onze communistische toezichthoudster van het referendum ook alweer?
  woensdag 28 september 2022 @ 16:41:46 #173
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_206131027
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 14:16 schreef Perrin het volgende:

[..]
Gazprom heeft vandaag ook geheel zelfstandig het gas afgesloten dat over land naar Duitsland gaat. Hoe verklaar je dat dan?
Das toch logisch.. doen ze dat niet zijn ze nog meer verdacht..
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_206131050
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 28 september 2022 @ 16:47:26 #175
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_206131071
quote:
7s.gif Op woensdag 28 september 2022 14:39 schreef HSG het volgende:
Oekrane heeft nog 0 verliezen geleden.

https://uawar.net/stats
Ik vind vooral het supported by mooi :@
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')