abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206129518
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 14:34 schreef trein2000 het volgende:
Maar als we even de afgelopen paar dagen samen nemen, annexatie ophanden, nucleaire dreiging, pijpleidingen die boem doen, de VS die hun mensen oproept zsm te vertrekken. Dan is het toch duidelijk dat er wat broeit, er gaat wat gebeuren. Wellicht al komend weekend.
Scheelt. Als het een wereldoorlog wordt dan hoeven we ons niet al te lang zorgen te maken, die kernbommen vallen dan vanzelf.
pi_206129526
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 12:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Het begint een beetje zielig te worden.
Het stelt me wel teleur hoe makkelijk men daar in Rusland zich voor Poetins karretje laat spannen. Kunnen ze zich niet een beetje kritisch afvragen, wat is er aan de hand hier?
Je leven op het spel zetten, want moedertje Rusland haar voortbestaan is in gevaar door Ukro Nazi's en de NAVO.
pi_206129531
quote:
Maar als we even de afgelopen paar dagen samen nemen, annexatie ophanden, nucleaire dreiging, pijpleidingen die boem doen, de VS die hun mensen oproept zsm te vertrekken. Dan is het toch duidelijk dat er wat broeit, er gaat wat gebeuren. Wellicht al komend weekend.
Waar?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_206129537
Oekraïne heeft nog 0 verliezen geleden.

https://uawar.net/stats
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_206129543
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 14:38 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Het stelt me wel teleur hoe makkelijk men daar in Rusland zich voor Poetins karretje laat spannen. Kunnen ze zich niet een beetje kritisch afvragen, wat is er aan de hand hier?
Je leven op het spel zetten, want moedertje Rusland haar voortbestaan is in gevaar door Ukro Nazi's en de NAVO.
Propaganda. Beetje hetzelfde als wij hier in het Westen. Wij zijn ook eerder geneigd om onze bronnen te geloven, want Rusland is slecht. Daar gebeurd precies hetzelfde, dus niet heel gek dat er best wat Russen zijn die oprecht geloven dat zij juist goede daden verrichten daar.
  woensdag 28 september 2022 @ 14:40:09 #81
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206129544
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 14:37 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Scheelt. Als het een wereldoorlog wordt dan hoeven we ons niet al te lang zorgen te maken, die kernbommen vallen dan vanzelf.
Zal er geen uur minder om slapen.

50% kans.

Ze vallen. Of ze vallen niet. Als ik 50% kans heb om de loterij te winnen dan koop ik meteen een lot. Al met al mogen we onszelf dus gelukkig prijzen.
Huilen dan.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 september 2022 @ 14:40:12 #82
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_206129545
quote:
3 of 4 oktober is de annexatie officieel. Ik denk dat als er iets gaat gebeuren het daarna zal zijn
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_206129561
quote:

[..]
Dat is maar de vraag. In de EU zou zo'n 30% het niet gaan overleven. Dan heb je nog een goede kans om de ellende mee te maken.
pi_206129564
Trouwens, nog evne eover het belang van Lyman behalve dan de tactische ligging van het stadje

Het heeft een spoorverbinding met Kupiansk. Als Oekraine deze kan veiligstellen is dat echt enorm voor hun logistiek
pi_206129589
Maar wat is er nou precies veranderd ten opzichte van de afgelopen tijd? NATO wilde zich er niet mee bemoeien, maar gaan wel overstag als er twee leidingen opgeblazen worden met geen concreet bewijs dat Rusland er ook echt achter zit? Terwijl de gas toevoer sowieso al zo goed als stil lag (ik weet dat er wel gas in de leiding zat). En ja, Rusland vindt nu dat er bepaalde gebieden officieel onderdeel is van hun grondgebied.. maar we hebben al aangegeven dat niet te erkennen. Dus waarom zouden we nu opeens wél een wereldoorlog aan willen gaan? Je denkt dan dat nog zwaardere sancties of meer wapens een logischer gevolg zou zijn.
pi_206129592
Vertaling is niet echt, maar wel grappig.

twitter
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 september 2022 @ 14:44:01 #87
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_206129594
quote:

[..]
quote:

[..]
Afhankelijk waar je woont. Havens, militaire bases, grote steden, evt politieke centra maken de meeste kans. Enige van strategisch belang in mijn omgeving is het hoofdkantoor van Gasunie
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_206129613
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 14:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
[..]
Afhankelijk waar je woont. Havens, militaire bases, grote steden, evt politieke centra maken de meeste kans. Enige van strategisch belang in mijn omgeving is het hoofdkantoor van Gasunie
We wonen op iets van 20 kilometer van Rotterdam, grote kans dat we er dan dus gewoon aan gaan.

We zien wel. Heb er toch geen invloed op verder, maar ik hoop uiteraard dat het niet zo hard escaleert.
pi_206129626
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 14:43 schreef polderturk het volgende:
Vertaling is niet echt, maar wel grappig.

[ twitter ]
Ik begin dit wel echt steeds leuker te vinden, pure entertainment dit hoor.

Edit: oh, lees nu je reactie dat de ondertiteling niet echt is. Moet je nagaan, ik geloof alles wat daar gebeurd :').
pi_206129631
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 14:45 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
We wonen op iets van 20 kilometer van Rotterdam, grote kans dat we er dan dus gewoon aan gaan.

We zien wel. Heb er toch geen invloed op verder, maar ik hoop uiteraard dat het niet zo hard escaleert.

Mits het wat meezit kun je je kansen toch redelijk vergroten.
pi_206129651
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 14:46 schreef Confetti het volgende:

[..]

Mits het wat meezit kun je je kansen toch redelijk vergroten.
Zou ook niet in zo'n wereld willen leven denk ik. Lekker langzaam dood gaan. Dan maar een direct hit.
  woensdag 28 september 2022 @ 14:49:02 #92
8369 speknek
Another day another slay
pi_206129658
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 14:01 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ik denk persoonlijk dat spongebob en plankton er achter zitten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_206129661
Geinig dit soort filmpjes

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 september 2022 @ 14:50:05 #94
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_206129668
quote:
7s.gif Op woensdag 28 september 2022 14:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
Maar wat is er nou precies veranderd ten opzichte van de afgelopen tijd? NATO wilde zich er niet mee bemoeien, maar gaan wel overstag als er twee leidingen opgeblazen worden met geen concreet bewijs dat Rusland er ook echt achter zit? Terwijl de gas toevoer sowieso al zo goed als stil lag (ik weet dat er wel gas in de leiding zat). En ja, Rusland vindt nu dat er bepaalde gebieden officieel onderdeel is van hun grondgebied.. maar we hebben al aangegeven dat niet te erkennen. Dus waarom zouden we nu opeens wél een wereldoorlog aan willen gaan? Je denkt dan dat nog zwaardere sancties of meer wapens een logischer gevolg zou zijn.
Het is andersom. NATO wil als het moet nog steeds dat Rusland zich koest houdt en we weer terug kunnen naar normale status quo. Die wil geen wereldoorlog aan gaan. Maar er gebeuren dingen en Poetin laat dingen merken waardoor zaken opeens anders zouden kunnen gaan.
- Nord Stream sabotage
- mobilisatie
- referendum en annexatie
- sluiten van gasleiding door Oekraïne

De vrees is voor 2 dingen:
- veiligheid van cruciale infrastructuur nu Nord Stream boem deed
- de reactie van Poetin als Oekraïne zometeen verder strijd voert op geannexeerd Russisch grondgebied
pi_206129692
quote:
7s.gif Op woensdag 28 september 2022 14:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
Je zou de sabotage kunnen zien als een waarschuwing: als iemand deze leiding kan beschadigen, kan dat ook met andere leidingen die er vlakbij liggen en waarvan Europa wél afhankelijk is. Dat lijkt me ook de meest waarschijnlijke reden om dit te doen.
Maar er is vooralsnog geen bewijs dat Rusland hier achter zit.
pi_206129694
twitter
pi_206129707
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 14:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
[..]

Kaart uit 1969 met doelen.

Ik woon op 20 kilometer van Volkel, 10 kilometer van Nijmegen en vlakbij de brug over de Maas bij Grave.

Allemaal doelwitten 😱

RIP ikke -O- :'(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 28 september 2022 @ 14:54:58 #98
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_206129718
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2022 14:54 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Ik woon op 20 kilometer van Volkel, 10 kilometer van Nijmegen en vlakbij de brug over de Maas bij Grave.

Allemaal doelwitten 😱

Ach, ik woon in Den Haag :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 28 september 2022 @ 14:55:47 #99
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206129733
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2022 14:54 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Allemaal doelwitten 😱

Ja of je nou wel of niet geraakt wordt direct maakt niet zoveel uit. De giga emigratiestromen die dit teweeg zou brengen (100 miljoen ofzo op de vlucht?) zou al miljoenen doden veroorzaken.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_206129740
Er is dan waarschijnlijk toch geen internet meer, kunnen we niet eens FOKken, dus weinig nut om dan door te leven toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')