hoe langer 15+ hoe beterquote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:12 schreef Dven het volgende:
Steeds meer bifurcatie op de lange tijd. Eens zien welke omslag de pluimen in de komende dagen gaan maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vandaag is nog erger. dit is echt het meest deprimerende, trieste, depressieve en kansloze weer wat er is. geen enkel positief iets aan te benoemen.quote:
Mee eens, dan maar vroeg aan het bier vandaag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:59 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
vandaag is nog erger. dit is echt het meest deprimerende, trieste, depressieve en kansloze weer wat er is. geen enkel positief iets aan te benoemen.
Amenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:59 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
vandaag is nog erger. dit is echt het meest deprimerende, trieste, depressieve en kansloze weer wat er is. geen enkel positief iets aan te benoemen.
En hier heb je ook een valide punt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:59 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Mee eens, dan maar vroeg aan het bier vandaag.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:02 schreef dick_laurent het volgende:
In mijn -bijna- woonplaats wordt het vandaag overigens 27 graden met een strakblauwe lucht.
Verschil mot er zijn niewoar?
Het is zacht buiten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:59 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hebben wij even geluk, hebben nog maanden van dit weer te goed.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:59 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
ja, op naar kerst en oud & nieuw en daarna z.s.m naar maart en lentequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hebben wij even geluk, hebben nog maanden van dit weer te goed.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:02 schreef dick_laurent het volgende:
In mijn -bijna- woonplaats wordt het vandaag overigens 27 graden met een strakblauwe lucht.
Verschil mot er zijn niewoar?
Kunnen we hem niet alvast die kant opbrengen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:09 schreef Salina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel zin in volgende week. Lekker weer.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:59 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wat een haatquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:34 schreef Mammietje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Kunnen we hem niet alvast die kant opbrengen?![]()
Hebben ze daar ook internet eigenlijk?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:32 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wat een haat![]()
T zal het klimaat hier wel zijn dat mensen zo misantropisch worden
Nee, dit weer is lekker bevorderlijk voor je gemoedstoestandquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:36 schreef aloa het volgende:
Ik hoop op meer van dit soort dagen. Alles beter dan een straffe westenwind met regen.
Het is herfstquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 16:22 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nee, dit weer is lekker bevorderlijk voor je gemoedstoestand. Ik hoop op zo min mogelijk van dit soort dagen. Gvd de hele dag grijs met motregen. man man man wat triest.
Doe dat weer van woensdag maar
ja, jammer dat dat 5 maanden duurt hierquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 16:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is herfstGa je druk maken om dingen die er om doen
Kun je nog wel ergens geïrriteerd van raken. Dit zijn wel de toppers onder de floppers zeg maar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:13 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
ja, jammer dat dat 5 maanden duurt hier![]()
ik maak me nooit te druk. slecht voor je
Dat gaat een dure winter worden danquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:10 schreef TLC het volgende:
Ik las op de FP 'horrorwinter des doods komt eraan' dus ik kwam ff hier checken.
Ik ben lichtelijk teleurgesteld![]()
Komt elk jaar. Dat denken zequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 00:10 schreef TLC het volgende:
Ik las op de FP 'horrorwinter des doods komt eraan' dus ik kwam ff hier checken.
Ik ben lichtelijk teleurgesteld![]()
Denk je dat echt nog? Wat is jouw definitie van horror winter dan? Wanneer was het voor het laatst echt een tijdlang winter? 2020 was met dikke pakketten wel een mooie periode en 2012 had het bijna 2 weken. Maar dat noem ik geen horror winter. Verre van zelfs. Het had gesneeuwd, er lag ijs en er was relatief veel zon met die kou. Dat is juist het tegenovergesteldequote:
Maar dat is natuurlijk niet wat men doorgaans bedoelt met 'horrorwinter', zoals je ongetwijfeld weetquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 10:50 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Denk je dat echt nog? Wat is jouw definitie van horror winter dan? Wanneer was het voor het laatst echt een tijdlang winter? 2020 was met dikke pakketten wel een mooie periode en 2012 had het bijna 2 weken. Maar dat noem ik geen horror winter. Verre van zelfs. Het had gesneeuwd, er lag ijs en er was relatief veel zon met die kou. Dat is juist het tegenovergestelde. Horror is bijvoorbeeld als het wekenlang 0-4 graden is met amper zon, grijs ohne ende, motregen en mist. Dat is horror
Dat zie ik hier in Nederland dus echt niet meer gebeuren. Niet wekenlang. Wind zit hier te snel in een andere (ongunstige) hoek.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 10:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat is natuurlijk niet wat men doorgaans bedoelt met 'horrorwinter', zoals je ongetwijfeld weet
Dan heb je het over steen- en steenkoud, week na week dik onder nul. Eventueel met gure wind en alles.
Neuh, het lijkt me ook sterk inderdaad.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 10:54 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat zie ik hier in Nederland dus echt niet meer gebeuren. Niet wekenlang. Wind zit hier te snel in een andere (ongunstige) hoek.
Ze hadden gelijk over deze zomerquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 10:57 schreef Momo het volgende:
Ze maken dat soort berichten elk jaar over de horrorwinter en horrorzomer, gebaseerd op geen enkele wetenschappelijke basis. Beter dat nieuwsbronnen niet mee gaan in die onzin en een elk jaar weer zo een artikel schrijven.
Sowieso de term horrorwinter zal voor iedereen anders zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 10:50 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Denk je dat echt nog? Wat is jouw definitie van horror winter dan? Wanneer was het voor het laatst echt een tijdlang winter? 2020 was met dikke pakketten wel een mooie periode en 2012 had het bijna 2 weken. Maar dat noem ik geen horror winter. Verre van zelfs. Het had gesneeuwd, er lag ijs en er was relatief veel zon met die kou. Dat is juist het tegenovergestelde. Horror is bijvoorbeeld als het wekenlang 0-4 graden is met amper zon, grijs ohne ende, motregen en mist. Dat is horror
het was geen horror zomer. dat was eerder vorig jaarquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze hadden gelijk over deze zomer
Oh, tuurlijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:11 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
het was geen horror zomer. dat was eerder vorig jaar
Wat versta jij onder een horrorzomer?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:11 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
het was geen horror zomer. dat was eerder vorig jaar
quote:Deze zomer was de op twee na warmste sinds 1901, het begin van onze metingen. Alleen 2018 en 2003 waren warmer. Verder was het extreem zonnig en droog. Het beeld van deze zomer past in dat van het veranderende klimaat: zonnige en warme zomers met een grillig neerslagpatroon waarbij droogte en natte zomers elkaar afwisselen.
https://www.knmi.nl/over-het-knmi/nieuws/zomer-2022
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het vaak bewolkt is, onder de 20 graden en nat. Hoeft van mij niet heet te worden, hoor. 28+ is eigenlijk net te heet om dingen te ondernemen, dus 24-28 is goed. Dat is niet gemiddeld langjarig gezien, maar dat geeft niet. Verwacht ook niet dat het elke dag strakblauw is en een paar stapelwolken is wel prettig, maar vorig jaar waren er echt veel dagen behoorlijk bewolkt en was het geen of amper 20 graden. Goed voor de natuur en het was ook niet verkeerd om te werken, behalve vrij vochtig, maar als ik de zomer daarop moet beoordelen was die ver beneden de maatquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 13:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een horrorzomer?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |