Zwitserland ook.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:43 schreef Haags het volgende:
Polen en Tsjechie gaan fluitend naar het EK
Servië - Kosovo en Azerbaijan - Armenië snap ik nog. De rest moet niet kinderachtig doenquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ligt politiek gevoelig.
Maar onzin dat landen dit soort dingen gedaan krijgen. Als je meedoet aan iets, moet je gewoon tegen iedereen willen spelen.
Spanje denkt nog steeds aanspraak te kunnen maken op Gibraltar, dus dat soort shit kan niet bij elkaar.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:43 schreef hhh38 het volgende:
Gibraltar die niet bij Spanje kunnen
Zijn ze bang voor Gibraltese hooligans?
Als je in een pot van 6 had gezeten welquote:
Georgië en Rusland mocht in het verleden ook niet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Servië - Kosovo en Azerbaijan - Armenië snap ik nog. De rest moet niet kinderachtig doen
Volgens mij zijn er nooit incidenten tussen die landen. Behalve af en toe wat diplomatieke opmerkingen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Spanje denkt nog steeds aanspraak te kunnen maken op Gibraltar, dus dat soort shit kan niet bij elkaar.
Dat kon niet in het geval van NL.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je in een pot van 6 had gezeten wel
Tegen Ierland is het idd nog nooit fout gegaan.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:46 schreef Malavita het volgende:
Je moet bij de eerste 2 zitten? Lijkt mee geen probleem in deze poule
Hoezo? Vanwege Nations League ofzo?quote:
Yesquote:
Dat is dus al voldoende blijkbaar om niet bij elkaar te lotenquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er nooit incidenten tussen die landen. Behalve af en toe wat diplomatieke opmerkingen.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gibraltar is wel echt tof.![]()
Leuk weetje: Elke Gibraltarees voetbalclub, en dan zijn er 12, spelen hun competitiewedstrijden in ditzelfde stadion.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tegen Ierland is het idd nog nooit fout gegaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |