Met Duitsland als enige gastland ook eindelijk weer een keer een fatsoenlijke locatie voor een eindtoernooi.quote:Op woensdag 28 september 2022 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frankrijk of Engeland is wel leuk, door ga je toch wel
Begin jaren 70 hoopten ze ook Nederland te loten. Hongarije is ijzersterk momenteel. En onderschat Finland niet met je onderbuik reactie.quote:Op woensdag 28 september 2022 11:26 schreef Halcon het volgende:
Hongarije, Finland, Armenië, Faeroer, Malta en San Marino... dan heb je wel een poule des doods
Had me nauwelijks gerealiseerd dat aan het einde van het seizoen 23/24 alweer het EK is.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Met Duitsland als enige gastland ook eindelijk weer een keer een fatsoenlijke locatie voor een eindtoernooi.
Hongarije heeft in de laatste jaren in de poule des doods gezeten en zich knap staande gehouden.quote:Op woensdag 28 september 2022 11:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Begin jaren 70 hoopten ze ook Nederland te loten. Hongarije is ijzersterk momenteel. En onderschat Finland niet met je onderbuik reactie.
Een poule met 6 wordt het sowieso niet voor Nederland. Dus Liechtenstein kun je schrappen.quote:Op woensdag 28 september 2022 14:10 schreef onlogisch het volgende:
Nederland, Frankrijk, Zweden ,Turkije ,Slowakije en Liechtenstein aub.
Ja dat kan dus niet he.quote:Op woensdag 28 september 2022 14:38 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik hoop op
Nederland
Engeland
Zweden
Kazachstan
Malta
Andorra
1 punt uit 6 duels tegen IJsland, Tsjechië en Turkijequote:Op woensdag 28 september 2022 16:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die EK kwalificatie boeit zelfs mij niet.Nations League is vele malen interessanter, het EK haalt iedereen.
Behalve dan seniele Hiddink en debiele Blind.Wat een wanprestatie was dat toch.
Blijft echt legendarisch in de negatieve zin van het woord. Heeft Hiddink's status zo op het einde van zijn carrière echt nog een enorme knauw gegeven, en terecht ook wel.quote:Op woensdag 28 september 2022 17:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
1 punt uit 6 duels tegen IJsland, Tsjechië en Turkije![]()
O ja, ook dat nogquote:Op woensdag 28 september 2022 17:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Blijft echt legendarisch in de negatieve zin van het woord. Heeft Hiddink's status zo op het einde van zijn carrière echt nog een enorme knauw gegeven, en terecht ook wel.
Dat ene puntje kwam trouwens tot stand in de 92ste minuut thuis tegen Turkije door een van richting veranderd schot van Sneijder.
Zou echt vet tof zijn als Nederland wedstrijden gaat spelen in het Signal Iduna. Daar zou ik wel graag heen willen.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Met Duitsland als enige gastland ook eindelijk weer een keer een fatsoenlijke locatie voor een eindtoernooi.
In mijn geheugen gegrift staat die laatste wedstrijd tegen Tsjechië toen ze ondanks ALLES alsnog kans hadden op de 3e plek in de poule en Van Persie in eigen doel kopte voor de 3-2 nederlaag en ultieme afgang.quote:Op woensdag 28 september 2022 17:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
O ja, ook dat nog
Het enige dat ik me verder nog herinner is die kopbal van Janmaat in Praag waardoor ze de eerste wedstrijd verloren van de Tsjechen. Begin van het einde.
De "rain 'n rocks"-poule.quote:Op woensdag 28 september 2022 19:52 schreef Fred_B het volgende:
Doe maar Nederland - Schotland - IJsland - Faeroer - Gibraltar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |