Nee. Het enige wat ik wilde was groter en meer, maar wel Fitbit. Applewatch leek me ook wel wat, maar de batterijduur is me veel te kort.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:39 schreef BE het volgende:
Ik heb juist echt een hele simpele gezocht: Oval time
Maar goed, daar heb je niks aan dus.
Nee, ik heb wel een fitbit, maar mijn wijzerplaat heet 'Oval time', juist zo simpel mogelijk.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:53 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Nee. Het enige wat ik wilde was groter en meer, maar wel Fitbit. Applewatch leek me ook wel wat, maar de batterijduur is me veel te kort.
Mijn man heeft een Garmin en die is ook heel tof, maar veel zwaarder en dan kan ik de bingo's niet meer meedoen
Ohquote:Op zondag 29 januari 2023 15:47 schreef BE het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel een fitbit, maar mijn wijzerplaat heet 'Oval time', juist zo simpel mogelijk.
Helemaal links bovenin op het home scherm van je app. Daar staat zo'n poppetje toch?quote:Op zondag 29 januari 2023 17:13 schreef SilverEyes het volgende:
Hoe krijgen jullie überhaupt een eigen foto ingesteld? Ik zit in die app te kijken, maar ik word niets wijzer. Heb een sense2 trouwens.
Ik neem je post even mee hier heen, maar ehm... dat van Gogh bandje, wat voor bandje is dat?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:33 schreef Vlinder het volgende:
Hai. Ik heb toen ik de Versa 4 net binnen had gelijk nieuwe bandjes besteld bij Ali en die zijn nu binnen. Iemand interesse?
Ook een roze beschermplaat (Had ik bij mn Charge 4 ook. Gebruikte ik voor zwemmen zodat ik gewoon de glijbanen af kon racen of me in ieder geval geen zorgen hoefde te maken voor krassen. Leek me wel handig om weer te kopen.)
Ook heb ik 5? Beschermfolietjes.
Alles past op de Versa 3 en 4
Alles is gloednieuw.
Ik hoef alleen de verzendkosten.
[ afbeelding ]
Van Gogh en de bloemen zijn van textiel met lichte rek.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik neem je post even mee hier heen, maar ehm... dat van Gogh bandje, wat voor bandje is dat?
Oh! Ik was al aan het zoeken waar ik het uit moet zetten. Moet je van te voren mailen of hoe werkt het? Mijne loopt geloof ik deze maand af.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik blijf het maar gaar vinden dat je na de gratis Fitbit Premium maanden niet zelf je abonnement kan aanpassen, maar dat je moet mailen met de klantenservice.
huh, dat moet je toch gewoon zelf uit kunnen zetten? wat raarquote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh! Ik was al aan het zoeken waar ik het uit moet zetten. Moet je van te voren mailen of hoe werkt het? Mijne loopt geloof ik deze maand af.
Nee, dat is dus niet te vindenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:12 schreef Puala het volgende:
huh, dat moet je toch gewoon zelf uit kunnen zetten? wat raar
Tik in de Fitbit-app op het tabblad Vandaag. je profielfoto.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dat is dus niet te vinden(is een gratis premium, niet een afgesloten premium - die kan je neem ik aan wel zelf aan en uitzetten wanneer je wilt)
Nee, dat werkt niet. Daar staat niks.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Tik in de Fitbit-app op het tabblad Vandaag. je profielfoto.
Scrol omlaag en tik op Accountinstellingen. Abonnementen beheren. Je actieve abonnementen worden in de appstore van je telefoon geopend.
Tik op je Fitbit Premium-abonnement. Abonnement annuleren.
Dus t staat niet daar? ook niet met einddatum?
Mailen met de klantenservice.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh! Ik was al aan het zoeken waar ik het uit moet zetten. Moet je van te voren mailen of hoe werkt het? Mijne loopt geloof ik deze maand af.
Nope, die gooien ze automagisch (of ja, het zal in een aan te vinken ding ingebakken hebben gezeten) op de gegevens die je hebt ingevuld bij bestellen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Tik in de Fitbit-app op het tabblad Vandaag. je profielfoto.
Scrol omlaag en tik op Accountinstellingen. Abonnementen beheren. Je actieve abonnementen worden in de appstore van je telefoon geopend.
Tik op je Fitbit Premium-abonnement. Abonnement annuleren.
Dus t staat niet daar? ook niet met einddatum?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |