dankje, ik ga het proberen!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat kunnen als je er iets als MyFitnessPal tussen hangt. (Dus Fitbit laten schrijven naar MFP en MFP naar Strava.) Andersom kan het in ieder geval wel, want ik heb m'n Polar via Strava en via MFP aan Fitbit gehangen.
Ik weet het niet, mijn kind van bijna 12 heeft een Carge 4, mijn vader van 81 heeft een Charge 5, ik heb een Versa 3 en iedereen is tevreden, hoewel ik best een Sense 2 zou willen en mijn 12-jarige dan vooraan zou staan om mijn Versa 3 over te nemen, maar noodzakelijk is vervangen nietquote:Op zondag 23 oktober 2022 16:25 schreef Molo het volgende:
Oude activitytracker is stuk, dus ik zoek een nieuwe.
Simpel, lange batterijduur en simpel af te lezen qua stappen, tijd en batterijstatus vind ik belangrijk:)
Is de Fitbit Inspire 2 dan iets of raden mensen iets anders aan?
Ah, dit is degene die ik overweeg. Wat kan ie meer dan je oude? Wat was je oude?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 15:26 schreef MissHobje het volgende:
Eindelijk een keuze gemaakt voor een sportwatch..heb sinds gister de garmin venu 2s. Er kan zoveeeeeel meer mee dan mijn oude sportwatch! Thanks voor de eerdere geboden aanraders
![]()
Fijn nu aan het instellen en uittesten.
Ik had een tomtom runner+music dus deze nieuwe kan zo ongeveer 101 dingen meerquote:Op zondag 23 oktober 2022 18:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ah, dit is degene die ik overweeg. Wat kan ie meer dan je oude? Wat was je oude?
Ah, dank voor je uitgebreide antwoord!quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik had een tomtom runner+music dus deze nieuwe kan zo ongeveer 101 dingen meer(vergelijk het van een fiat panda naar dikke mercedes
)..
Ben nog steeds uitvogelen..dat body batterij vind ik wel apart..snap het niet helemaal. Maar je ziet ook slaapwaardes en stress enzo..(korrel zout) maar dat geeft mij wel wat logische inzichten. Ook fijn van die activiteiten reminders als je lang stil zit..dat motiveert mij wel. En je kunt mega veel sporten bij houden en de bacics natuurlijk zoals wandelen, fietsen..stappenteller.
Hartslag meet ie verassend goed (gebruik zelf ook een vinger meter erbij komt vrijwel overeen) zuurstof.. (dat vind ik amazing) maar vooral ook het schakelen tussen de opties lekker vlotjes allemaal.
Als ik muziek aan heb (verbind ook snel met oortjes) kan ik ook mijn sport metingen gewoon veranderen en bij houden. GPS pakt snel op.
Meldingen van internet WhatsApp bv dat soort bende heb ik uitstaan, je kunt selecteren wat wel/niet, daar wordt ik nerveus van. Alles werkt zo vlotjes. En de accu ook prima! Luister je veel muziek moet je hem elke 2 dagen opladen ..ik gebruik dat alleen tijdens sportschool ..dan denk ik dag 4 ohhh ff de batterij opladen. Zou de 5e dag ook wel halen.
En via app op je telefoon kun je complete overzichten zien. Ook op je watch.
Ik ben er erg blij mee
Jup..zwemmen douchen allemaal.. ohja ook leuk..je kunt hem helemaal personaliseren qua interface. Past ie altijd overal bij digitaal dan.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ah, dank voor je uitgebreide antwoord!
Issie ook waterdicht, i.e. kun je ermee zwemmen?
Ik ben nu in Italië en zocht hem op mijn telefoon op, niet realiserend dat ik Italiaanse prijzen zou krijgen: in de aanbieding hier voor 286 euro! Maar helaas ben ik te laat, want morgenochtend vertrekken we. Ik zal op het vliegveld nog even checken.
Ik heb mijn sense al een tijdje (sinds de ionic terugroepactie) en van de ene op de andere dag heb ik een allergische reactie op mijn arm gekregen van het bandje. Nooit eerder gehad, van geen enkel materiaalquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:36 schreef Sjeen het volgende:
Het bandje van de Fitbit Sense is echt ruk… ik heb na een halve dag of een nacht dragen al uitslagBij mijn Versa had ik er wel last van in de Corona periode (veel handen wassen), maar nooit zo erg als nu.
Iemand een tip voor een fatsoenlijk, niet te duur bandje?
Ben benieuwd hoe je 'm vind! Ik heb nu zo'n infinity bandje en ik ben er eigenlijk niet enorm fan van,quote:Op donderdag 27 oktober 2022 08:55 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik heb mijn sense al een tijdje (sinds de ionic terugroepactie) en van de ene op de andere dag heb ik een allergische reactie op mijn arm gekregen van het bandje. Nooit eerder gehad, van geen enkel materiaalMijn collega gaf me de top om een fake bandje er op te zetten, en dat leek te helpen, maar gisteren lag toch ineens mijn arm weer open. Het lijkt te komen die de lijm die het pinnetje van het bandje op zo'n plek houdt.
Ik heb nu dit besteld, komt vandaag binnen, ik zal mijn bevindingen delen.
https://www.123watches.nl(...)luqkCTMaAvBaEALw_wcB
Het eerste (originele) bandje van mijn Fitbit Alta HR gaf de geest, alle Aliexpress vervangingen daarna niet. Voor een simpele stappenteller is het een OK ding en ik koos hem ook mede uit omdat ik dunne polsen heb. Tegenwoordig heb ik een Garmin Instinct solar (waterdicht, meerdere activeitstypes, GPS, en laadt zichzelf op met zonnepaneeltjes) die hetzelfde doet en ook activiteiten beter trackt en merk ik dat ik die alleen nog draag en de Alta HR soms meer als accessoire. De Alta HR is nu 4 jaar oud en heeft merkbaar een slechtere batterij gekregen. Na lange tijd inactiviteit raakt-ie ook zwaar out of sync met de werkelijke tijd.quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:58 schreef Sarabi het volgende:
De kwaliteit van Fitbits is soms wat minder maar ze doen niet moeilijk over een nieuwe opsturen. Dus voor mij heft dat elkaar een beetje op
Helaas op zondagavond nog een smartwatch vinden was natuurlijk niet mogelijk. Het vliegveld had ook niets. Dus wordt het toch wat langer doorsparen en in NL kopen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jup..zwemmen douchen allemaal.. ohja ook leuk..je kunt hem helemaal personaliseren qua interface. Past ie altijd overal bij digitaal dan.
Zoooo die aanbieding! Dat scheelt veel! Ik hoop mee voor je![]()
Ik vind hem niet goedkoop hier..maargoed accu doet veel in dit gebeuren.
Ohh jammer jaquote:Op donderdag 27 oktober 2022 14:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Helaas op zondagavond nog een smartwatch vinden was natuurlijk niet mogelijk. Het vliegveld had ook niets. Dus wordt het toch wat langer doorsparen en in NL kopen.
Ik weet niet of je een Tweakers account hebt, maar anders stel je bij het gewenste model toch een pricealert in?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 14:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Helaas op zondagavond nog een smartwatch vinden was natuurlijk niet mogelijk. Het vliegveld had ook niets. Dus wordt het toch wat langer doorsparen en in NL kopen.
Ik niet, man wel! Gaat hij voor me instellen. Goede tip!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet of je een Tweakers account hebt, maar anders stel je bij het gewenste model toch een pricealert in?
https://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=garmin+venu+2S
Fitbit contacten, sturen ze je zo een nieuwe!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:29 schreef MaJo het volgende:
Mijn Fitbit begint de eerste kuren te vertonen en ik heb hem pas een maandAf en toe zie ik dat mijn stappen niet geteld worden, dit valt vooral op wanneer ik een melding krijg dat ik te weinig stappen heb gezet. Bijvoorbeeld maar 7 in een uur. Opnieuw aanzetten lijkt te werken maar ik vind het wel erg snel gaan met een nieuwe Fitbit
Ja, dit dus.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:40 schreef BE het volgende:
Fitbit contacten, sturen ze je zo een nieuwe!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |