Vroegquote:Op woensdag 28 september 2022 06:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slecht geslapen. Hier ook wel lag er wel vroeg in maar zat om 4 uur alweer beneden. Ggrr
Hier ook wel al 2 dagenquote:Op woensdag 28 september 2022 06:20 schreef engine het volgende:
[..]
Vroeg![]()
Ik heb tot 4 vannacht buiten gewerkt. Het blijft maar regenen. Gisternacht ook al. Heb wel een goed regenpakMaar het is echt vervelend na een tijd.
Hopelijk heb je gelukquote:Op woensdag 28 september 2022 06:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Hier ook wel al 2 dagen, hoop dat het zo droog is een keer
Ik zie het al. Weer allemaal buitjes op komst en er gaat er vast wel eentje raak zijnquote:Op woensdag 28 september 2022 06:32 schreef engine het volgende:
[..]
Hopelijk heb je geluk![]()
Ik ga geen al te hoge verwachtingen hebben vandaag.
[ afbeelding ]
Of Limburg. Maar dan toch liever een regenpak aan.quote:Op woensdag 28 september 2022 06:36 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Voorlopig beter in Groningen zitten, behalve dat dat Groningen is natuurlijk
Vind dit paars.quote:
Dat mag... zou Chufi zeggenquote:
OKquote:
Ja dat snap ik geen pretje in de regen werken.quote:Op woensdag 28 september 2022 06:20 schreef engine het volgende:
[..]
Vroeg![]()
Ik heb tot 4 vannacht buiten gewerkt. Het blijft maar regenen. Gisternacht ook al. Heb wel een goed regenpakMaar het is echt vervelend na een tijd.
Ik heb echt geen idee waarvoor, dus al reclameflimpje hopeloos mislukt wat mij betreftquote:
staat zelfs in de titelquote:Op woensdag 28 september 2022 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waarvoor, dus al reclameflimpje hopeloos mislukt wat mij betreft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |