En van Basten stond nog wat dichter bij de achterlijn,quote:Op dinsdag 27 september 2022 22:50 schreef chufi het volgende:
Ja ok ... wel van de andere kant geschoten door marco
Huilende Por zijn altijd goedquote:Op dinsdag 27 september 2022 23:01 schreef chufi het volgende:
Ja mooie goal idd ... Ik zat meer POR-SPA te kijken ...
Jij had liever portugal zien winnenquote:Op dinsdag 27 september 2022 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had de Spanjolen wel willen zien huilen , maar ze gingen uit hun bol
Ja , maar tegen eventueel Spanje maken we wel meer kansquote:Op dinsdag 27 september 2022 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij had liever portugal zien winnen
Spanje, Italie en wie?quote:Op dinsdag 27 september 2022 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja , maar tegen eventueel Spanje maken we wel meer kans
Ben benieuwd.quote:
ik ben in de coronajaren met puzzelen begonnen, maar heb het het laatste jaar af laten weten, wel een aantal puzzels gekocht, moet er deze winter maar weer eens mee beginnen.quote:
Zo dat duurde langquote:Op dinsdag 27 september 2022 23:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ach dat uitspugen is niet eens het ergste, daar gaat het toch om als je pit hebt? ....
Niet bepaald, hij vloog er echt snel uit, ik las het wat later dat dus, tja sta soms verbaasd over mijzelf, echt....quote:
Jaja was ook niet serieus bedoeldquote:Op dinsdag 27 september 2022 23:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Niet bepaald, hij vloog er echt snel uit, ik las het wat later dat dus, tja sta soms verbaasd over mijzelf, echt....
Ik hap ook soms te snel...het is wel een voordeel als je je eigen sterke en zwakke kanten kent, ennn er voor uit durft en kan komen..quote:
pas maar op vanaf nu , maar respectquote:Op dinsdag 27 september 2022 23:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik hap ook soms te snel...het is wel een voordeel als je je eigen sterke en zwakke kanten kent, ennn er voor uit durft en kan komen..
Slecht geslapen. Hier ook wel lag er wel vroeg in maar zat om 4 uur alweer beneden. Ggrrquote:Op woensdag 28 september 2022 04:43 schreef engine het volgende:
Nog z'n nacht en ik evolueer naar zeehond
Ik heb er net als degene van dat plaatje geen geduld voorquote:Op dinsdag 27 september 2022 23:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ik ben in de coronajaren met puzzelen begonnen, maar heb het het laatste jaar af laten weten, wel een aantal puzzels gekocht, moet er deze winter maar weer eens mee beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |