Uhhhh....quote:
Ja het bittere is er uit ge poeft. Net als spruitjesquote:Op dinsdag 27 september 2022 19:29 schreef chufi het volgende:
Vroeger was witlof nog vies ... tegenwoordig zal het wel te vreten zijn
Categorie 4.quote:Op dinsdag 27 september 2022 19:29 schreef pullup het volgende:
Er komt weer eens een storm aan bij Florida.![]()
Bijna elk jaar zijn ze daar wel de klos
[ afbeelding ]
Gelukkig zit je in Friesland.quote:
Witlof smaakt lang zo bitter niet meer als vroegerquote:Op dinsdag 27 september 2022 19:29 schreef chufi het volgende:
Vroeger was witlof nog vies ... tegenwoordig zal het wel te vreten zijn
Ja dat zeg ik. Druiven hebben ook geen pitten meer. Net zo als usersquote:Op dinsdag 27 september 2022 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Witlof smaakt lang zo bitter niet meer als vroeger
Je kan het zo lekker maken, als jezelf wiltquote:Op dinsdag 27 september 2022 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Witlof smaakt lang zo bitter niet meer als vroeger
En sommigen spuug je toch uitquote:Op dinsdag 27 september 2022 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. Druiven hebben ook geen pitten meer. Net zo als users
Of kauw en slik je wegquote:
Vroeger vond ik het dus te bitter, nu vind ik het lekker, in de oven met ham en kaas, of met een zelfgemaakte kaassaus, witlofsalade is ook lekkerquote:Op dinsdag 27 september 2022 19:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Je kan het zo lekker maken, als jezelf wilt
Altijd al mijn favoriete groente geweestquote:Op dinsdag 27 september 2022 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vroeger vond ik het dus te bitter, nu vind ik het lekker, in de oven met ham en kaas, of met een zelfgemaakte kaassaus, witlofsalade is ook lekker
Zo vroeger is het niet. Witlof is wat bitter maar dat mag dus niet meerquote:Op dinsdag 27 september 2022 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vroeger vond ik het dus te bitter, nu vind ik het lekker, in de oven met ham en kaas, of met een zelfgemaakte kaassaus, witlofsalade is ook lekker
Bij mij pas sinds een paar jaar, spruitjes bliefde ik als kind ook niet, nu vind ik ze heerlijk.quote:Op dinsdag 27 september 2022 19:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Altijd al mijn favoriete groente geweest
Van de witlofpolitiequote:Op dinsdag 27 september 2022 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo vroeger is het niet. Witlof is wat bitter maar dat mag dus niet meer
Spruitjesquote:Op dinsdag 27 september 2022 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mij pas sinds een paar jaar, spruitjes bliefde ik als kind ook niet, nu vind ik ze heerlijk.
Spruitjestijd komt eraan
Vandaar dat je Aloa ook pruimtquote:Op dinsdag 27 september 2022 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mij pas sinds een paar jaar, spruitjes bliefde ik als kind ook niet, nu vind ik ze heerlijk.
Spruitjestijd komt eraan
Ook lekkerquote:Op dinsdag 27 september 2022 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spruitjestijd komt eraan
Heb je net alles weer staan na de vorige storm ... Pffffffffffffff ligt het weer ... Betalen de verzekering ook uit daar? Anders ga je toch ergens anders wonen?quote:Op dinsdag 27 september 2022 19:29 schreef pullup het volgende:
Er komt weer eens een storm aan bij Florida.![]()
Bijna elk jaar zijn ze daar wel de klos
[ afbeelding ]
Ja het bittere is eruit gefokt. Net zoals spruitjes. Vandaar dat je het nu wel eetquote:
Dt laastse denk ik ook elke keer jaquote:Op dinsdag 27 september 2022 19:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je net alles weer staan na de vorige storm ... Pffffffffffffff ligt het weer ... Betalen de verzekering ook uit daar? Anders ga je toch ergens anders wonen?
En als ze wel betalen wordt er mee gefraudeerdquote:Op dinsdag 27 september 2022 19:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Dt laastse denk ik ook elke keer ja
Ik kan me ook bijna niet voorstellen dat daar tegenop te verzekeren valt
Ik volgens mij ook niet, ik kan het in ieder geval even niet bedenkenquote:Op dinsdag 27 september 2022 19:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook lekkerEr zijn ook geloof ik geen groenten die ik niet lust
Die huizen en muren zijn ook van kartonquote:Op dinsdag 27 september 2022 19:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je net alles weer staan na de vorige storm ... Pffffffffffffff ligt het weer ... Betalen de verzekering ook uit daar? Anders ga je toch ergens anders wonen?
Ja dat begreep ik alquote:Op dinsdag 27 september 2022 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het bittere is eruit gefokt. Net zoals spruitjes. Vandaar dat je het nu wel eet
Inderdaad, een vuist er tegenaan en er zit en gat in de muurquote:Op dinsdag 27 september 2022 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Die huizen en muren zijn ook van karton
Ik ben gek op spruitjesquote:
Ja heel duur zijn ze ook nietquote:Op dinsdag 27 september 2022 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Die huizen en muren zijn ook van karton
Zouden ze die oude bittere soort ook nog ergens kweken?quote:
Oh dat weet ik niet, ziet er wel cool uitquote:
In je eigen tuin denk ikquote:Op dinsdag 27 september 2022 19:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Zouden ze die oude bittere soort ook nog ergens kweken?
Ik denk dat jij ook al leefde toen spruitjes en witlof nog bitter warenquote:Op dinsdag 27 september 2022 19:42 schreef Domnivoor het volgende:
Sinds wanneer zijn spruitjes en witlof eigenlijk niet meer bitter? Heb ik dat meegemaakt?
Ik had er als kind nooit moeite mee.
Ik dacht dat dit nog over de spruitjes gingquote:Op dinsdag 27 september 2022 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet, ziet er wel cool uit
Biologische spruitjes zijn bitter.quote:Op dinsdag 27 september 2022 19:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Zouden ze die oude bittere soort ook nog ergens kweken?
Kost geen drolquote:Op dinsdag 27 september 2022 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet, ziet er wel cool uit
Kijk dat ga ik dan binnenkort even scorenquote:Op dinsdag 27 september 2022 19:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Biologische spruitjes zijn bitter.
Dan viel die bittere smaak blijkbaar wel meequote:Op dinsdag 27 september 2022 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ook al leefde toen spruitjes en witlof nog bitter waren
Verwend kind die het niet bliefdequote:Op dinsdag 27 september 2022 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ook al leefde toen spruitjes en witlof nog bitter waren
Of je houdt van bitterquote:Op dinsdag 27 september 2022 19:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan viel die bittere smaak blijkbaar wel mee
Ik zou nooit zeggen dat je je bord moet leeg etenquote:
Ik wou dat jij mijn moeder was toen ik klein wasquote:Op dinsdag 27 september 2022 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou nooit zeggen dat je je bord moet leeg eten
Wie niet . Het is niet ok.quote:Op dinsdag 27 september 2022 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wou dat jij mijn moeder was toen ik klein was
Wat gemeen van die temperatuurquote:Op dinsdag 27 september 2022 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
De temperatuur is gezakt .... zou dat het zijn?
Ruskia kan echt helemaal niets, en zelfs dat kunnen ze nietquote:Op dinsdag 27 september 2022 21:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat komt door de koude oorlog. Яusland levert geen gas meer.
Schijnt wel vaker voor te komen zo richting decemberquote:Op dinsdag 27 september 2022 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat gemeen van die temperatuur
Weer de schuld van die 2 smeerlappen natuurlijkquote:Op dinsdag 27 september 2022 22:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Schijnt wel vaker voor te komen zo richting december
En de RABO bank natuurlijkquote:Op dinsdag 27 september 2022 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weer de schuld van die 2 smeerlappen natuurlijk
Nou zijn dat ook wel echt smeerlappen, wordt de laatste tijd steeds duidelijkerquote:
Nu zal het een hele luxe nieuwe stal zijnquote:
en mest vrijquote:Op dinsdag 27 september 2022 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu zal het een hele luxe nieuwe stal zijn
Is niet op mijn lokatie beschikbaar ... geen ideequote:Op dinsdag 27 september 2022 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Aan wie doet dit je denken?
[ twitter ]
Zo dan wel?quote:Op dinsdag 27 september 2022 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Is niet op mijn lokatie beschikbaar ... geen idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |