Voelt wat als basiskennis maar gezien de politiek begrijpt echt helemaal niemand dit.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zullen we wel nodig hebben. En kopen we het niet van Rusland, dan verkoopt Rusland het weer aan India of China, waardoor die minder kopen uit Arabië en wij dat dus kopen. Bij een commodity als olie werken sancties alleen maar als ze unaniem en wereldwijd zjn. Anders veranderen enkel de stromen.
Heel veel politici, vooral Kamerleden etc, zijn gewoon enorm ignorant en missen veel kennis.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Voelt wat als basiskennis maar gezien de politiek begrijpt echt helemaal niemand dit.
Origineel.. Pas 50+ keer gepost hierquote:
hoeft tie nog niet zo te schreeuwen.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:11 schreef myShizzle het volgende:
Was een heule dikke biem
[ twitter ]
Was deepfakequote:Op dinsdag 27 september 2022 20:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Kan iemand dat filmpje met Biden nog eens posten aub?
Echt he?quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Kan iemand dat filmpje met Biden nog eens posten aub?
Ik blijf het mooi vinden hoe diep er gegraven wordt om de VS hiervan te kunnen beschuldigen terwijl er een veel aannemelijkere partij is. En die gasten hebben geen idee hoe erg ze zichzelf voor lul zetten.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:22 schreef Evenstar het volgende:
Alsof de VS het zo lekker in het openbaar zou gaan aankondigen
Moest wel lachenquote:
Je bedoelt toch niet de partij die door dit sowieso niet van de sancties af komt? Die eigenlijk op kernwapens na niks meer kan maken?quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik blijf het mooi vinden hoe diep er gegraven wordt om de VS hiervan te kunnen beschuldigen terwijl er een veel aannemelijkere partij is. En die gasten hebben geen idee hoe erg ze zichzelf voor lul zetten.
Nu is het helemaal duidelijk dat het de CIA was.quote:Op dinsdag 27 september 2022 19:42 schreef myShizzle het volgende:
CIA informeerde DE reeds weken geleden volgens Der Spiegel
https://www.spiegel.de/po(...)b2-bae4-d134de0b3d57
Dat is dus een hele gevaarlijke zaakquote:Op dinsdag 27 september 2022 20:28 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
? Die eigenlijk op kernwapens na niks meer kan maken?
Maar waarom zouden ze dan die moeite doen als ze gewoon de kraan kunnen dichtdraaien??quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:28 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet de partij die door dit sowieso niet van de sancties af komt? Die eigenlijk op kernwapens na niks meer kan maken?
Om twijfel te zaaien, net als dat je dat in dit topic leest “heeft de VS het soms gedaan?” én om aan te tonen dat het niet alleen spierballentaal is.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:30 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Maar waarom zouden ze dan die moeite doen als ze gewoon de kraan kunnen dichtdraaien??
Volgensmij zei ik juist dat ik verwacht dat Rusland het niet is.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:30 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Maar waarom zouden ze dan die moeite doen als ze gewoon de kraan kunnen dichtdraaien??
Er valt voor alle kanten wel wat te zeggen. Neemt niet weg dat dom focussen op de meest onaannemelijke partij gewoon weer een complot is uit het complotdenkerskamp.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:28 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet de partij die door dit sowieso niet van de sancties af komt? Die eigenlijk op kernwapens na niks meer kan maken?
oh sorryquote:Op dinsdag 27 september 2022 20:33 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Volgensmij zei ik juist dat ik verwacht dat Rusland het niet is.
De CIA waarschuwde ook voor de Russische invasie van Oekraïne en vervolgens gebeurde het. Dus als de CIA waarschuwt dan weet je het wel.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:28 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Nu is het helemaal duidelijk dat het de CIA was.
De CIA viel Oekraïne binnen?quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:34 schreef Jojoke het volgende:
[..]
De CIA waarschuwde ook voor de Russische invasie van Oekraïne en vervolgens gebeurde het. Dus als de CIA waarschuwt dan weet je het wel.
Een false flag van Rusland op eigen pijpleiding is geen complot?quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er valt voor alle kanten wel wat te zeggen. Neemt niet weg dat dom focussen op de meest onaannemelijke partij gewoon weer een complot is uit het complotdenkerskamp.
Ze komen er ná de daad mee aanzetten nu het internet volstaat met vermoedens. Het was, als ze het gedaan hebben, misschien slimmer geweest om er voor te waarschuwen vóór de daad, maar het kan alsnog gewoon een doorzichtig stukje propaganda zijn. Vergeet in alle gevallen niet dat de CIA, samen met EUCOM, vuistdiep in DL en haar media zit.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:34 schreef Jojoke het volgende:
De CIA waarschuwde ook voor de Russische invasie van Oekraïne en vervolgens gebeurde het. Dus als de CIA waarschuwt dan weet je het wel.
Nee, maar ik kon het niet laten om te zeggen om maar aan die ander te laten zien hoe belachelijk die uitspraak wasquote:
Ze hadden eerst ook steeds onverklaarbare werkzaamheden waardoor de boel niet goed werkte.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:38 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Een false flag van Rusland op eigen pijpleiding is geen complot?
Ze hebben de verkeerde leiding opgeblazen. Per abuis de NS1 en 2 ipv de vandaag geopende Baltic Pipe. Daar kon veel meer druk mee gezet worden.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:30 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:38 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Een false flag van Rusland op eigen pijpleiding is geen complot?
Meest plausibele verklaring: Rusland doet een valse vlag.quote:Een complottheorie of samenzweringstheorie is een onbewezen verklaring van een bepaalde, meestal belangrijke, gebeurtenis, ontwikkeling of toestand op bijvoorbeeld sociaal, politiek of economisch gebied, die (onopgeloste) vragen oproept. Daarbij wordt gepostuleerd dat dit het resultaat is van een samenzwering van machtige en boosaardige geheime groeperingen, terwijl er wel degelijk andere meer plausibele verklaringen bestaan.
Die leiding is te repareren he.quote:Op dinsdag 27 september 2022 19:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zodat wij ook in de toekomst nog afhankelijk blijven van Amerikaans LNG en Putin (of Rusland) niet meer beschikt over dit machtsmiddel.
Heb ik ook al tig x opgemerkt. Mag niet baten..quote:
Amerika heeft achter zoveel shitzooi gezeten de afgelopen decennia, zoals ik eerder al zei, bij elk conflict, waar dan ook ter wereld, waar er wat te halen valt voor ze (zowel op de korte als op de lange termijn) daar bemoeit de VS zich mee. Dus zo vreemd of "wappie" is het niet dat mensen hun ervan verdenken.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er valt voor alle kanten wel wat te zeggen. Neemt niet weg dat dom focussen op de meest onaannemelijke partij gewoon weer een complot is uit het complotdenkerskamp.
Ja, de CIA waarschuwt altijd pas achteraf dat zagen we ook bij de Russische invasie. En dan weken na hun waarschuwing als het eenmaal gebeurd is, dan blijken ze gelijk te hebben. Zo kan ik het ook.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:39 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ze komen er ná de daad mee aanzetten nu het internet volstaat met vermoedens. Het was, als ze het gedaan hebben, misschien slimmer geweest om er voor te waarschuwen vóór de daad, maar het kan alsnog gewoon een doorzichtig stukje propaganda zijn. Vergeet in alle gevallen niet dat de CIA, samen met EUCOM, vuistdiep in DL en haar media zit.
Oh, huh. Ik dacht ze bij de invasie wel op voorhand waarschuwde.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:46 schreef Jojoke het volgende:
Ja, de CIA waarschuwt altijd pas achteraf dat zagen we ook bij de Russische invasie. En dan weken na hun waarschuwing als het eenmaal gebeurd is, dan blijken ze gelijk te hebben. Zo kan ik het ook.
Nu niet dan?quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:48 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Oh, huh. Ik dacht ze bij de invasie wel op voorhand waarschuwde.
quote:#Denmark's defence minister will meet NATO's Secretary General tomorrow
We vernemen nu achteraf de claim dat ze vooraf gewaarschuwd zouden hebben toch? Met de oorlog stond de CIA-waarschuwing vóór de oorlog in de kranten.quote:
Ik begrijp het. De Duitse regering haalt al hun informatie uit de kranten.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:50 schreef Akathisia het volgende:
[..]
We vernemen nu achteraf de claim dat ze vooraf gewaarschuwd zouden hebben toch? Met de oorlog stond de CIA-waarschuwing vóór de oorlog in de kranten.
Ja, vast..quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:49 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Het westen heeft de Russen erg boos gemaakt met de diepe inmenging in dit conflict, actie reactie. Die koude winter waarvan Putin zei dat we die gaan krijgen gaan we krijgen, Putin gaat andere pijpleidingen ook opblazen met zijn submarines.
quote:BREAKING: The swedish government will hold a press conference at 21:00 PM, 10 minutes from now
Je begrijpt er helemaal niks van.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:51 schreef Jojoke het volgende:
Ik begrijp het. De Duitse regering haalt al hun informatie uit de kranten.
quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Amerika heeft achter zoveel shitzooi gezeten de afgelopen decennia, zoals ik eerder al zei, bij elk conflict, waar dan ook ter wereld, waar er wat te halen valt voor ze (zowel op de korte als op de lange termijn) daar bemoeit de VS zich mee. Dus zo vreemd of "wappie" is het niet dat mensen hun ervan verdenken.
quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
Meest plausibele verklaring: Rusland doet een valse vlag.
Meest vergezochte verklaring: de VS zet de relaties met hun allerbelangrijkste bondgenoten op het spel te midden in een oorlog met hun grootste vijand.
Zo moeilik is het niet.
De VS zit helemaal niet 'midden in een oorlog'. Ze zitten midden in een verzwak-iedereen-de-moeder-beleid. Alleen Europa zit midden in een oorlog, ten gunste van niemand anders dan de VS.quote:
Geen complottheorieën hier -> bnwquote:Op dinsdag 27 september 2022 20:54 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Zou het niet gewoon de VS zijn? Er vlogen ook elke keer Amerikaanse vliegtuigen in dat gebied deze week (te zien op Flightradar).
Het zou mij verbazen als je niet iedere week Amerikaanse vliegtuigen en schepen in die regio kon vinden de afgelopen 70 jaar.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:54 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Zou het niet gewoon de VS zijn? Er vlogen ook elke keer Amerikaanse vliegtuigen in dat gebied deze week (te zien op Flightradar).
Kijk voor de grap eens waar bijna alle wapens in Oekraine vandaan komen. Kijk voor de grap eens welke inlichtingendienst een grote rol speelt in Oekraine. Kijk voor de grap eens welk land de leiding heeft genomen in sancties tegen Rusland.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:55 schreef Akathisia het volgende:
[..]
De VS zit helemaal niet 'midden in een oorlog'. Ze zitten midden in een verzwak-iedereen-de-moeder-beleid. Alleen Europa zit midden in een oorlog, ten gunste van niemand anders dan de VS.
Ik gooi SVT maar even aan kijken of ik er iets van ga begrijpenquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik gooi SVT maar even aan kijken of ik er iets van ga begrijpen
Prachtig toonbeeld van de kleine Nederlandse geest. Stel je eens voor dat je in een land woont dan decennia is bezet door Rusland zoals half Europa, of dat je in een land woont dat statistisch 4 oorlogen per eeuw voert met Rusland.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:55 schreef Akathisia het volgende:
[..]
De VS zit helemaal niet 'midden in een oorlog'. Ze zitten midden in een verzwak-iedereen-de-moeder-beleid. Alleen Europa zit midden in een oorlog, ten gunste van niemand anders dan de VS.
Die vliegen daar al maanden.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:54 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dat er nog mensen zijn die geloven dat de VS zich zorgen maakt over het wel en wee van Europa.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2022 21:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat er nog mensen zijn die geloven dat de VS zich zorgen maakt over het wel en wee van Europa.![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:57 schreef Nattekat het volgende:
Kijk voor de grap eens waar bijna alle wapens in Oekraine vandaan komen. Kijk voor de grap eens welke inlichtingendienst een grote rol speelt in Oekraine. Kijk voor de grap eens welk land de leiding heeft genomen in sancties tegen Rusland.
Het enige wat ik verstaoquote:Op dinsdag 27 september 2022 20:57 schreef myShizzle het volgende:
Zweden: live persco nu (21u)
https://www.svt.se/nyhete(...)agen-vid-nord-stream
Je begrijpt er echt niks van als je denkt dat Amerika het niet heerlijk vind om haar wapenindustrie op volle toeren te laten draaien, de wapens in vreemdelingen hun handen kan leggen en één van hun voornaamste tegenstanders kan uitputten. Echt helemaal niks. En dat de CIA een grote rol speelt bevestigd precies mijn punt. Ze heeft er namelijk sinds dag één centraal in gestaan. Van de regime-change (remember "FUCK the EU"?) tot aan de oorlog. Maar het is een oorlog waar Europa IN zit, en Amerika garen bij spint. Het is een oorlog waarbij Europa onder de sancties lijd, en de VS, Duitse/Europese bedrijven naar zich toe ziet hollen, terwijl de VS ook nog eens haar gas kan verkopen en van een verenigd Eurazië - in talloze rapporten benoemd tot één van de grootste dreigingen voor de VS - een vergezicht maakt.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:57 schreef Nattekat het volgende:
Kijk voor de grap eens waar bijna alle wapens in Oekraine vandaan komen. Kijk voor de grap eens welke inlichtingendienst een grote rol speelt in Oekraine. Kijk voor de grap eens welk land de leiding heeft genomen in sancties tegen Rusland.
Kom eens uit je fuik, je praat echt poep nu.
Ik denk tot op zekere hoogte wel. Puur vanuit eigenbelang natuurlijk. Maar Europa is zekers te weten wel belangrijk voor de US.quote:Op dinsdag 27 september 2022 21:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat er nog mensen zijn die geloven dat de VS zich zorgen maakt over het wel en wee van Europa.![]()
Amerika is de meest onwaarschijnlijke verdachte in heel dit gebeuren. Het feit dat je er zo keihard op blijft hameren maakt van jou een complotdenker, en ik ga niet verder in discussie als het bij complotdenken blijft. Hou dat maar in besloten echokamers met gelijkgestemden, hier vinden ik en met mij vele anderen dat je onzin uitkraamt.quote:Op dinsdag 27 september 2022 21:04 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Je begrijpt er echt niks van als je denkt dat Amerika het niet heerlijk vind om haar wapenindustrie op volle toeren te laten draaien. Echt helemaal niks. En dat de CIA een grote rol speelt bevestigd precies mijn punt. Ze heeft er namelijk sinds dag één centraal in gestaan. Van de regime-change (remember "FUCK the EU"?) tot aan de oorlog. Maar het is een oorlog waar Europa IN zit, en Amerika garen bij spint. Het is een oorlog waarbij Europa onder de sancties lijd, en Amerika Duitse/Europese bedrijven naar zich toe ziet hollen, terwijl de VS ook nog eens haar gas kan verkopen en van een verenigd Eurazië - in talloze rapporten benoemd tot één van de grootste dreigingen van de VS - een vergezicht maakt.
Ik heb oprecht geen idee waarom dit een reactie is op mijn post.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:59 schreef Glazenmaker het volgende:
Prachtig toonbeeld van de kleine Nederlandse geest. Stel je eens voor dat je in een land woont dan decennia is bezet door Rusland zoals half Europa, of dat je in een land woont dat statistisch 4 oorlogen per eeuw voert met Rusland.
Denk je dan niet dat je een belang zou hebben bij een verzwakt Rusland vlak nadat ze hebben laten zien nog steeds landje pik te spelen?
Dus Amerika helpt Oekraine, een land waar ze amper banden mee hebben, met de oorlog winnen doordat ze wapens aan dit door oorlog verscheurde land kunnen verkopen? En waar moet Oekraine dat geld vandaan halen?quote:Op dinsdag 27 september 2022 21:05 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ja omdat ze daar aan verdienen of geven ze die wapens weg?
quote:The Norwegian government has notified us of increased drone activity in the North Sea. - #Sweden's PM
Bericht uit 2014quote:Op dinsdag 27 september 2022 21:06 schreef NeeOfTochJA het volgende:
'Fuck the EU'
Er dreigt een politieke rel tussen de Verenigde Staten en de Europese Unie. In een uitgelekt YouTube-filpmje is te horen hoe de Amerikaanse onderminister van Buitenlandse Zaken met de Amerikaanse ambassadeur in Kiev bespreekt wie het conflict in Oekraïne moet oplossen. De VN, vindt zij. "Fuck the EU."
https://www.bnr.nl/nieuws/politiek/10091107/fuck-the-eu
De VS geeft geen fuck om de EU.
Nattekat: ik weet zeker dat iets het geval is en ik wil er verder niks meer over horenquote:Op dinsdag 27 september 2022 21:05 schreef Nattekat het volgende:
Amerika is de meest onwaarschijnlijke verdachte in heel dit gebeuren. Het feit dat je er zo keihard op blijft hameren maakt van jou een complotdenker, en ik ga niet verder in discussie als het bij complotdenken blijft. Hou dat maar in besloten echokamers met gelijkgestemden, hier vinden ik en met mij vele anderen dat je onzin uitkraamt.
Ah, doordat er een onderminister is die zoiets roept op een uitgelekt filmpje (dus stiekem opgenomen) geeft de VS geen fuck om de EUquote:Op dinsdag 27 september 2022 21:06 schreef NeeOfTochJA het volgende:
'Fuck the EU'
Er dreigt een politieke rel tussen de Verenigde Staten en de Europese Unie. In een uitgelekt YouTube-filpmje is te horen hoe de Amerikaanse onderminister van Buitenlandse Zaken met de Amerikaanse ambassadeur in Kiev bespreekt wie het conflict in Oekraïne moet oplossen. De VN, vindt zij. "Fuck the EU."
https://www.bnr.nl/nieuws/politiek/10091107/fuck-the-eu
De VS geeft geen fuck om de EU.
Denk dat dat vooralsnog wel losloopt. Moet er echt veel meer gebeuren dan dit verwacht ik.quote:Op dinsdag 27 september 2022 21:09 schreef Jor_Dii het volgende:
Nog even en artikel 5 wordt waarheid..
Was het Rusland of Oekraïne ?quote:Op dinsdag 27 september 2022 21:09 schreef Jor_Dii het volgende:
Bericht/filmpje is uit 2014...quote:Op dinsdag 27 september 2022 21:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah, doordat er een filmpje is van een onderminister die zoiets roept op een uitgelekt filmpje (dus stiekem opgenomen) geeft de VS geen fuck om de EU.
Ik wil niet weten wat tuig als Wilders en Baudet roepen binnenskamers. Maar 1 ding weet ik zeker. Dasnie hoe Nederland over de rest van de wereld denkt.
Ik heb hier al talloze keren gezegd dat ik niets uitsluit. Dus ook de VS niet. Ik heb het nu vooral tegen die complotdenkers hier die in een fuik gezogen zijn, want het moet wel de VS zijn ofzo. Rusland wordt niet eens in overweging genomen.quote:Op dinsdag 27 september 2022 21:09 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Nattekat: ik weet zeker dat iets het geval is en ik wil er verder niks meer over horen
Also Nattekat: jij bent het die er op blijft hameren dat iets het geval is (dus jij bent label x)
Also Nattekat: jij moet naar een echokamer met gelijkgestemden. Heb je echt niet door hoe dom je overkomt?
Als er nukes vallen, dan gaat het wel werkingquote:Op dinsdag 27 september 2022 21:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Denk dat dat vooralsnog wel losloopt. Moet er echt veel meer gebeuren dan dit verwacht ik.
Er is eigenlijk geen enkele reden die pijpleidingen te saboteren. Ze werden niet gebruikt.quote:Op dinsdag 27 september 2022 21:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Was het Rusland of Oekraïne ?
Voor beide landen zijn er redenen om die pijpleidingen kapot te maken
Omdat een Russische pijplijn in internationale wateren wordt opgeblazen? Hoe dan? Als Rusland dit gedaan zou hebben dan hadden ze dit zelf moeten weten.quote:Op dinsdag 27 september 2022 21:09 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik vind het ook irritant. Twitter staat er ook vol mee.quote:Op dinsdag 27 september 2022 21:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hier al talloze keren gezegd dat ik niets uitsluit. Dus ook de VS niet. Ik heb het nu vooral tegen die complotdenkers hier die in een fuik gezogen zijn, want het moet wel de VS zijn ofzo. Rusland wordt niet eens in overweging genomen.
Enige reden is chaos/paniek/onbegrip veroorzaken en dat is aardig gelukt. Verder eens inderdaad, werden toch niet gebruikt.quote:Op dinsdag 27 september 2022 21:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is eigenlijk geen enkele reden die pijpleidingen te saboteren. Ze werden niet gebruikt.
Dat blijf ik vreemd vinden. Je wint er niks meequote:Op dinsdag 27 september 2022 21:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is eigenlijk geen enkele reden die pijpleidingen te saboteren. Ze werden niet gebruikt.
Was niet in internationale wateren begreep ik.quote:Op dinsdag 27 september 2022 21:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Omdat een Russische pijplijn in internationale wateren wordt opgeblazen? Hoe dan? Als Rusland dit gedaan zou hebben dan hadden ze dit zelf moeten weten.
Er gaan vooralsnog geen nukes vallen.quote:Op dinsdag 27 september 2022 21:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als er nukes vallen, dan gaat het wel werking
Of Rusland gaat de Baltische staten aanvallen
Ik hoop echt van harte dat het de VS niet is. Niet om de politieke en economische gevolgen (want die gaan heel naar zijn), maar om niet eindeloos te moeten horen dat de wappies het weer eens bij het rechte eind haddenquote:Op dinsdag 27 september 2022 21:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook irritant. Twitter staat er ook vol mee.
Laten we eerst even de onderzoeken afwachten.
Ik denk dat ze de paraatheid of alertheid vergroten. Vooral bij de Noorse leidingen.quote:Op dinsdag 27 september 2022 21:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Denk dat dat vooralsnog wel losloopt. Moet er echt veel meer gebeuren dan dit verwacht ik.
Ze werden sowieso al niet gebruikt..quote:Op dinsdag 27 september 2022 21:13 schreef Mortaxx het volgende:
Rusland heeft juist niets te winnen met het opblazen van deze leidingen. Het wel of niet leveren van gas is een van de weinige drukmiddelen die ze hebben en dat valt nu weg
je leeft op zee?quote:Op dinsdag 27 september 2022 21:13 schreef Evenstar het volgende:
Oe, Zweden heeft marine klaarstaan mocht het nodig zijn.
Kan ik nog terug naar NL?
Nukes komen pas in beeld als Rusland de Krim dreigt te verliezenquote:Op dinsdag 27 september 2022 21:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er gaan vooralsnog geen nukes vallen.
'kijk wat wij kunnen', is best een redenquote:Op dinsdag 27 september 2022 21:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat Oekraïne dit gedaan zou hebben lijkt me buitengewoon sterk.. Die zijn druk met zinniger zaken voor hun land.
Ook nogquote:Op dinsdag 27 september 2022 21:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bericht/filmpje is uit 2014...
Op het moment nietquote:Op dinsdag 27 september 2022 21:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze werden sowieso al niet gebruikt..
De lekkere marinemannen uit Karlskrona?quote:Op dinsdag 27 september 2022 21:13 schreef Evenstar het volgende:
Oe, Zweden heeft marine klaarstaan mocht het nodig zijn.
Kan ik nog terug naar NL?
Trump was president tussen 2017 en 2021,quote:Op dinsdag 27 september 2022 21:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ook nog.
Dan lopen we met informatie te strooien zonder de bron erbij rond te smijten die 8 jaar geleden plaats hebben gevonden in tijdperk Trump. Echt nondeju hey... Dit vind ik oprecht schandalig.. Dat is gewoon pure propaganda
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |