En op de terugweg?quote:Op dinsdag 27 september 2022 18:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dag niet geleerd is een dag niet geleefd
Bron
Dank!quote:Op dinsdag 27 september 2022 18:09 schreef Blues het volgende:
[..]
https://www.hema.nl/dames(...)lauw-1000021451.html
Kan ze niet vindenmaar het is zoiets. Met van die antislip nopjes onderop.
Ik heb ze in het zwart. Er staat niet dat ze dubbel zijn, maar de mijne zijn dat wel. Badstof van binnen.
Laat staan je rijbewijsquote:Op dinsdag 27 september 2022 16:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Douane is niet zo geïnteresseerd in je paspoort. Die willen je koffer zien.
Ik snap de vraag geloof ik niet.quote:
Ik heb de cozyshoes sinds 2 dagen.quote:Op dinsdag 27 september 2022 19:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Dank!
Denk dat ik voor Falke sloffen ga. Warme voeten is zo heerlijk
Wel een fijn gecontroleerd gevoelquote:Op dinsdag 27 september 2022 19:18 schreef sigme het volgende:
Als je een paar keer in Marokko geweest bent dan boeit dat paspoort ze nauwelijks meer - ze hebben een compleet dossier van je in de computer zitten. Met de naam van je ouders, alle eerdere bezoeken aan hun land, naam partner en welke auto's je allemaal gehad hebt.
Inclusief alle aantekeningen die ze ergens diep in de woestijn gemaakt hebben in een schoolschriftje bij de poort van een dorp.
Ik ga googlen!quote:Op dinsdag 27 september 2022 19:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb de cozyshoes sinds 2 dagen.
Warme voeten
Maar werkt dat in buitenlanden ook zo?quote:Op dinsdag 27 september 2022 19:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik snap de vraag geloof ik niet.
Na de boodschap Douane doet bagage, KMar mensen
'het buitenland'quote:Op dinsdag 27 september 2022 19:55 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maar werkt dat in buitenlanden ook zo?
Weet ik niet 100, maar volgens mij heb je dan ook verschil tussen customs en immigration office of hoe ze ze noemen.quote:Op dinsdag 27 september 2022 19:55 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maar werkt dat in buitenlanden ook zo?
Wat maakt het uit? Dames / heren.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zoiets. Maar dames.
https://www.falke.com/nl_(...)ntoffels/16560_3080/
Oh die zien er zalig uit, met pluche aan de binnenkantquote:Op dinsdag 27 september 2022 20:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zoiets. Maar dames.
https://www.falke.com/nl_(...)ntoffels/16560_3080/
Nou zeg... is het vrijblijvend voor deelnemers?quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:17 schreef AnneX het volgende:
Nou dat was de tweede taalles, nu zonder deelnemers.![]()
Wij waren weer snel thuis.
De heren zijn nogal groot.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Dames / heren.
Als het maar warm is. De gordijnen zijn dicht deze winter.
Niemand ziet het.
Misschien denkt men dat…quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:25 schreef Blues het volgende:
[..]
Nou zeg... is het vrijblijvend voor deelnemers?
Is herenmaat 41 anders dan damesmaat 41?quote:
Dames hebben dunnere enkelsquote:Op dinsdag 27 september 2022 20:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Dames / heren.
Als het maar warm is. De gordijnen zijn dicht deze winter.
Niemand ziet het.
Waar ik ze kocht begonnen de heren pas bij 42 ofzo.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Misschien denkt men dat…
De drie op onze lijst - op verzoek ‘s avonds - zijn aangeschoven bij de donderdagochtend, die al loopt.![]()
Andere les gestart: er kwam er eentje.
[..]
Is herenmaat 41 anders dan damesmaat 41?
# just asking.
Hangt ook nogal van je budget en je smaak afquote:Op dinsdag 27 september 2022 20:33 schreef Tuindier het volgende:
Ik heb een nieuwe garderobe nodig, maar geen idee waar te beginnen.. Ik ben wel zwaarder dan vorige winter, en 1m60 dus niet al te groot. Ik wil geen synthetische kleding meer. Iemand een tip waar te zoeken? Het liefste ga ik gewoon naar 1 winkel en koop daar alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |