https://www.facebook.com/sonja.vandenende/quote:Op dinsdag 27 september 2022 14:01 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Je hebt zelfs een Nederlandse die aan die onzin mee doet.
[ twitter ]

Op twitterbericht eronder:quote:Op dinsdag 27 september 2022 14:01 schreef ipa84 het volgende:
Je hebt zelfs een Nederlandse die aan die onzin mee doet.
[ twitter ]

Kadyrov vindt dat hij al genoeg mannen heeft geleverd, waarvan er al velen zijn gesneuveld.quote:Op dinsdag 27 september 2022 13:40 schreef Slayage het volgende:
Kennelijk hoeft chechenie niet te mobiliseren. Kadyrov wordt beloond?
[ twitter ]

Maw mevrouw is een "Tankie"quote:Op dinsdag 27 september 2022 14:12 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Op twitterbericht eronder:
Even ideologisch kaderen: Van den Ende is ex-lid van SP (communistische partij in NL), huidig lid van de Nieuwe Communistische Partij Nederland NCPN, mij verder onbekend.

Kan dat niet een weekje eerder, komt mij beter uit?quote:

Waarom hebben zulke mensen altijd een donatie optie op hun social media?quote:Op dinsdag 27 september 2022 14:12 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/sonja.vandenende/
Jeetje

Echt heel bijzonder hoe dat kan werken, hoe ga je in godsnaam van communisme naar Poetin? Als er iets 100% tegenovergesteld is dan is dat het wel.quote:Op dinsdag 27 september 2022 14:12 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Op twitterbericht eronder:
Even ideologisch kaderen: Van den Ende is ex-lid van SP (communistische partij in NL), huidig lid van de Nieuwe Communistische Partij Nederland NCPN, mij verder onbekend.

Uh...omdat ze geen baan hebben?quote:Op dinsdag 27 september 2022 14:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Waarom hebben zulke mensen altijd een donatie optie op hun social media?

Zodat andere idioten doneren omdat ze zelf vaak leven van een uitkering, maar wel kankeren op de overheid.quote:Op dinsdag 27 september 2022 14:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Waarom hebben zulke mensen altijd een donatie optie op hun social media?

Ook hier weer, zolang het anti-imperialisme is is het wel goed. Mag jij raden wie in hun ogen alleen en de allerergste imperialisten zijn? ...quote:Op dinsdag 27 september 2022 14:17 schreef Tijger_m het volgende:
Echt heel bijzonder hoe dat kan werken, hoe ga je in godsnaam van communisme naar Poetin? Als er iets 100% tegenovergesteld is dan is dat het wel.
 Bij de volgende serieuze problemen met China gaan ze de CCP verdedigen.
 Bij de volgende serieuze problemen met China gaan ze de CCP verdedigen.

Ja, maar wat Poetin doet IS imperialisme. Of het nu China, de VS of Rusland is doet er verder niet zo veel toe, het is krek hetzelfde principe en er is totaal niets communistisch aan het huidige Rusland, het is een kapitalitische oligarchie waar het groot kapitaal regeert (letterlijk)quote:Op dinsdag 27 september 2022 14:18 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Ook hier weer, zolang het anti-imperialisme is is het wel goed. Mag jij raden wie in hun ogen alleen en de allerergste imperialisten zijn? ...Bij de volgende serieuze problemen met China gaan ze de CCP verdedigen.

Nee-hee is zelfverdediging tegen het imperialisme van het Westen. Alleen het Westen doet aan echt imperialisme. Dat is de clue. Die moet je gewoon snappen. De rest is zelfverdediging daarop. China? Zelfverdediging. Etc etc.quote:Op dinsdag 27 september 2022 14:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, maar wat Poetin doet IS imperialisme. Of het nu China, de VS of Rusland is doet er verder niet zo veel toe, het is krek hetzelfde principe en er is totaal niets communistisch aan het huidige Rusland, het is een kapitalitische oligarchie waar het groot kapitaal regeert (letterlijk)

Neem de ouwe zooi van je dadushka mee naar het front. Dat het uit de SovjetTijd komt maakt geen flikker uit.quote:

Maar zelfs als je dat gelooft dan is er nog steeds niets aan het huidige Rusland wat enige binding heeft met communisme. Je moet toch echt een hele rare kronkel in je hoofd hebben om dat recht te kunnen breien in mijn optiek. Maar goed, het gaat al fout bij het aanhangen van communisme, extremisten gonna extremist.quote:Op dinsdag 27 september 2022 14:21 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Nee-hee is zelfverdediging tegen het imperialisme van het Westen. Alleen het Westen doet aan echt imperialisme. Dat is de clue. Die moet je gewoon snappen. De rest is zelfverdediging daarop.

Er is een levendige handel in dat soort artikelen in Rusland, wat wij dump stores noemen dus.quote:Op dinsdag 27 september 2022 14:21 schreef quirina het volgende:
[..]
Neem de ouwe zooi van je dadushka mee naar het front. Dat het uit de SovjetTijd komt maakt geen flikker uit.

quote:Op dinsdag 27 september 2022 14:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Uh...omdat ze geen baan hebben?
Dit zijn goede punten.quote:Op dinsdag 27 september 2022 14:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Zodat andere idioten doneren omdat ze zelf vaak leven van een uitkering, maar wel kankeren op de overheid.

Ja, en op gelukszoekers die "alles krijgen".quote:Op dinsdag 27 september 2022 14:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Zodat andere idioten doneren omdat ze zelf vaak leven van een uitkering, maar wel kankeren op de overheid.

Ik vraag me sowieso af wanneer er voor het laatst zo'n grootschalige "gedeeltelijke" mobilisatie is geweest..quote:Op dinsdag 27 september 2022 14:34 schreef Raw85 het volgende:
Is het weleens eerder voorgekomen dat zoveel mensen uit een aanvallend land vluchten? Bij een land dat aangevallen wordt natuurlijk wel, maar kan me andersom niet zo 1,2 3 een voorbeeld bedenken.

Er zijn Amerikanen naar Canada gevlucht omdat ze niet in Vietnam wilden vechten.quote:Op dinsdag 27 september 2022 14:34 schreef Raw85 het volgende:
Is het weleens eerder voorgekomen dat zoveel mensen uit een aanvallend land vluchten? Bij een land dat aangevallen wordt natuurlijk wel, maar kan me andersom niet zo 1,2 3 een voorbeeld bedenken.

In de VS voor Vietnam geloof ik.quote:Op dinsdag 27 september 2022 14:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso af wanneer er voor het laatst zo'n grootschalige "gedeeltelijke" mobilisatie is geweest..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |