Het is natuurlijk ook een vreemd seizoen met zo'n WK over een week of 6, denk dat dit toch teveel meespeelt in het onderbewustzijn, als je dan niet scherp genoeg bent heb je het zelfs moeilijk tegen de Go Aheads van deze wereld.quote:Op maandag 3 oktober 2022 09:50 schreef Black-Death het volgende:
Het zou wat mij betreft veel te vroeg zijn om Schreuder te ontslaan, maar het gaat toch echt niet de goede kant op zo. Man man man
En inderdaad, Ajax mist echt wat creativiteit in de ploeg nu.
Tegen Napoli gaan we er echt gewoon af dinsdag...
Zeker is het een vreemd seizoen, maar 1-1 thuis tegen GAE is gewoon een wanprestatie. Klaar.quote:Op maandag 3 oktober 2022 10:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook een vreemd seizoen met zo'n WK over een week of 6, denk dat dit toch teveel meespeelt in het onderbewustzijn, als je dan niet scherp genoeg bent heb je het zelfs moeilijk tegen de Go Aheads van deze wereld.
Ga ervan uit dat die scherpte er morgen wel is, als je dan onderuit gaat is het puur op kwaliteit.
Nee klopt, maar dat hebben we bij t Hag ook wel eens gedacht. Hoort er nou eenmaal bij. Eerste duels won Schreuder allemaal, en nu gaat het ff kut. Tja...quote:Op maandag 3 oktober 2022 09:50 schreef Black-Death het volgende:
Het zou wat mij betreft veel te vroeg zijn om Schreuder te ontslaan, maar het gaat toch echt niet de goede kant op zo. Man man man
En inderdaad, Ajax mist echt wat creativiteit in de ploeg nu.
Tegen Napoli gaan we er echt gewoon af dinsdag...
Zo kun je alles wel bagatelliseren.quote:Op maandag 3 oktober 2022 10:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook een vreemd seizoen met zo'n WK over een week of 6, denk dat dit toch teveel meespeelt in het onderbewustzijn, als je dan niet scherp genoeg bent heb je het zelfs moeilijk tegen de Go Aheads van deze wereld.
Ga ervan uit dat die scherpte er morgen wel is, als je dan onderuit gaat is het puur op kwaliteit.
Het is Schreuder gewoon gelukt om de helft van zijn elftal te wisselen behalve Tadic en nog laat hij hem de hele wedstrijd staan..quote:Op maandag 3 oktober 2022 09:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik zou een trainer willen zien die het durft om Tadic er een keer naast te zetten.
helemaal eens hoor maar om de reacties hier moet ik wel een beetje lachenquote:Op maandag 3 oktober 2022 11:08 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Zeker is het een vreemd seizoen, maar 1-1 thuis tegen GAE is gewoon een wanprestatie. Klaar.
Heeft niets met bagatelliseren te maken, het is meer zoeken naar een waarom want dit mag je gewoon niet overkomen, ik had tegen AZ ook het idee dat ze er niet helemaal bij waren en te laat wakker werden.quote:Op maandag 3 oktober 2022 11:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zo kun je alles wel bagatelliseren.
Positief bezien kunnen we dus vaststellen dat niet alles mislukt wat Alfred doet.quote:Op maandag 3 oktober 2022 11:42 schreef Enawh het volgende:
[..]
Het is Schreuder gewoon gelukt om de helft van zijn elftal te wisselen behalve Tadic en nog laat hij hem de hele wedstrijd staan..
Prijzen die niets met Ajax te maken hebben. Wat hebben we daar precies aan?quote:Op maandag 3 oktober 2022 08:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Op dit moment wel ja, maar de laatste prijs van Schreuder was in ieder geval nog vrij recent..
(En het ging in dit geval toch juist om de vervanger van Schreuder?)
quote:Op maandag 3 oktober 2022 12:14 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Prijzen die niets met Ajax te maken hebben. Wat hebben we daar precies aan?
Geef mij dan maar een verloren europese finale in Bosz stijl.
Bosz heeft meegeholpen Ajax in Europa weer op de kaart te zetten. Met goed verzorgd en modern voetbal. Zo iemand verdient meer respectquote:Op maandag 3 oktober 2022 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]in Bosz stijl? dus binnen 20 minuten al weten dat het helemaal niets zou gaan worden, rot op met je Bosz
Nou geweldig, prima vent verder hoor maar hij schijnt niet bij te leren want al z'n ploegen na Ajax hebben hetzelfde restverdedigingsprobleem en dat wil je graag weer terug?quote:Op maandag 3 oktober 2022 12:36 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Bosz heeft meegeholpen Ajax in Europa weer op de kaart te zetten. Met goed verzorgd en modern voetbal. Zo iemand verdient meer respect
Ik vind Bosz niet optimaal maar wel beter dan Frank de Schreuder ja. Of Alfred de Boer. Jij mag kiezenquote:Op maandag 3 oktober 2022 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou geweldig, prima vent verder hoor maar hij schijnt niet bij te leren want al z'n ploegen na Ajax hebben hetzelfde restverdedigingsprobleem en dat wil je graag weer terug?
OK dan kies ik dat Schreuder nog wat de tijd krijgtquote:Op maandag 3 oktober 2022 13:10 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Ik vind Bosz niet optimaal maar wel beter dan Frank de Schreuder ja. Of Alfred de Boer. Jij mag kiezen
Bosz begon nog slechter dan Schreuder bij Ajax trouwensquote:Op maandag 3 oktober 2022 12:14 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Prijzen die niets met Ajax te maken hebben. Wat hebben we daar precies aan?
Geef mij dan maar een verloren europese finale in Bosz stijl.
Liever leuk voetbal dan waar we afgelopen maanden naar hebben zitten kijken.quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bosz begon nog slechter dan Schreuder bij Ajax trouwens
Maar het ging mij helemaal niet om de vergelijking met Schreuder, het ging juist om de opvolger van Schreuder.. dan ga ik er vanuit dat je wel wat beters kan vinden dan een trainer die altijd leuk voetbal speelt, maar daar nooit iets mee wint.
Leuk voetbal en niks winnen is ook bagger.quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Liever leuk voetbal dan waar we afgelopen maanden naar hebben zitten kijken.
Bij Bosz zag je vrij snel wel mooie dingen. Er werd iets opgebouwd. Bij Alfred zie je vooral iets afgebroken worden.quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bosz begon nog slechter dan Schreuder bij Ajax trouwens
Maar het ging mij helemaal niet om de vergelijking met Schreuder, het ging juist om de opvolger van Schreuder.. dan ga ik er vanuit dat je wel wat beters kan vinden dan een trainer die altijd leuk voetbal speelt, maar daar nooit iets mee wint.
Oh jawel hoor, maar nu voetbal je kut en win je ook niet.quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Leuk voetbal en niks winnen is ook bagger.
Waarom met de bekende namen strooien? Kan men niet een keer creatief zijn?
Vind niet dat je Schreuder nu moet ontslaan uiteraard, alleen je kan prima stellen dat hij qua reputatie niet op het niveau zit van Ten Hag toen die gehaald werd en Slot toen die gehaald kon worden deze zomer.quote:Op zondag 2 oktober 2022 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
z'n eerste half jaar was ook matig, geen idee of Schreuder goed is maar je trekt je conclusies veel te snel
Was natuurlijk ook een ander niveau toen hij instapte al heb je wel een selectief geheugen wat Bosz betreft maar goed.quote:Op maandag 3 oktober 2022 13:59 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Bij Bosz zag je vrij snel wel mooie dingen. Er werd iets opgebouwd. Bij Alfred zie je vooral iets afgebroken worden.
Ik vind het allemaal wat overdreven reacties, Ajax heeft net zoveel punten als vorig jaar na 8 wedstrijden, natuurlijk moet het beter maar #Schreuderout of zaadvoetbal onder hem slaat gewoon nergens op, die mensen zijn alle slechte potjes onder Ten Hag en vooral Bosz vergeten.quote:Op maandag 3 oktober 2022 14:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vind niet dat je Schreuder nu moet ontslaan uiteraard, alleen je kan prima stellen dat hij qua reputatie niet op het niveau zit van Ten Hag toen die gehaald werd en Slot toen die gehaald kon worden deze zomer.
Er zijn soms trainers die op een hoger niveau beter presteren (Rijkaard is het meest sprekende voorbeeld, ik zou verwachten dat het ook voor een Cruijff zou gelden). Je kan niet uitsluiten dat dat voor Schreuder geldt - al zou het me eerlijk gezegd verbazen.
Wat is er nou in feite aan de hand? We staan boven PSV en Feyenoord, één puntje achter de #1. Verloren van Liverpool (kan), AZ (subtopper in vorm) en onverdiend gelijkgespeeld tegen GAE (vorig seizoen ook tweemaal mis). Alles nog mogelijk in de CL. Schreuder nu ontslaan zijn Turkse/Italiaanse tafarelen.quote:Op zondag 2 oktober 2022 11:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ten Hag had wel gewoon een zeer goede reputatie opgebouwd bij Utrecht, reputatie van Schreuder is twijfelachtig. Mijn twijfel bij Ten Hag was of hij ook goede prestaties met aanvallend voetbal kon combineren, maar dat bleek al vrij snel het geval.
AZ had je ook minimaal een punt moeten hebben, dat die bal er niet in ging was onbegrijpelijk, nog even los van een penalty.quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Wat is er nou in feite aan de hand? We staan boven PSV en Feyenoord, één puntje achter de #1. Verloren van Liverpool (kan), AZ (subtopper in vorm) en onverdiend gelijkgespeeld tegen GAE (vorig seizoen ook tweemaal mis). Alles nog mogelijk in de CL. Schreuder nu ontslaan zijn Turkse/Italiaanse tafarelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |