quote:Monday October 3 (1900 BST)
8x First Round matches
Callan Rydz v Krzysztof Ratajski
Brendan Dolan v Stephen Bunting
Chris Dobey v Luke Humphries
Dimitri Van den Bergh v Dave Chisnall
(7) Jonny Clayton v Dirk van Duijvenbode
(2) Peter Wright v Kim Huybrechts
(3) Michael van Gerwen v Gary Anderson
(6) Jose de Sousa v Adrian Lewis
Tuesday October 4 (1900 BST)
8x First Round matches
Madars Razma v Ryan Searle
Ross Smith v Andrew Gilding
Danny Noppert v Gabriel Clemens
Joe Cullen v Damon Heta
(8) Rob Cross v Daryl Gurney
(5) James Wade v Martin Lukeman
(1) Gerwyn Price v Martin Schindler
(4) Michael Smith v Nathan Aspinall
Modklok niet overtreden.quote:Op maandag 3 oktober 2022 17:50 schreef Zipportal het volgende:
Tayrell Wouter klok overtreden. Geen Op1. @:Coco @:Oriente
Zolang je geen kelen grijpt vind ik het best allemaalquote:Op maandag 3 oktober 2022 20:17 schreef maxi-mus het volgende:
Is hier al besproken dat Jose Justitia verschillenden vrouwtjes heeft geslagen en een kopstoot gegeven?
Vertel ons meer.quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:17 schreef maxi-mus het volgende:
Is hier al besproken dat Jose Justitia verschillenden vrouwtjes heeft geslagen en een kopstoot gegeven?
@Poepz0r was schrijver toen het gebeurde.quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het gaat wat rond op twitter.
[ twitter ]
Nog een paar maanden, dan zijn we m kwijt op de meeste tv toernooienquote:
CORREDquote:Op maandag 3 oktober 2022 21:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Leeft darts niet meer in Engeland? Waarom is de zaal zo leeg?
Hoe gaat het met jouw kleine?quote:
Goed ouwe reusquote:Op maandag 3 oktober 2022 21:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw kleine?
Fijn om te horenquote:
Nee nee. Eerst leren de vaatwasser in en uit ruimen #efficientiequote:Op maandag 3 oktober 2022 21:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Fijn om te horenook al een dartpijl vast gehad?
Maandagquote:Op maandag 3 oktober 2022 21:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Leeft darts niet meer in Engeland? Waarom is de zaal zo leeg?
Nog een jaar of 17, dan heeft ze mijn dartpijl vast pooohquote:Op maandag 3 oktober 2022 22:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee nee. Eerst leren de vaatwasser in en uit ruimen #efficientie
quote:Op maandag 3 oktober 2022 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nog een jaar of 17, dan heeft ze mijn dartpijl vast poooh
Nu zo ongeveer.quote:Op maandag 3 oktober 2022 23:07 schreef Tagliano het volgende:
Dirk gaat zo iemand in dat publiek he-le-maal in elkaar timmeren
Gelukkig is daar nog geen sprake van.quote:Op maandag 3 oktober 2022 23:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik voel een upset van hamster aankomen
quote:Op maandag 3 oktober 2022 23:33 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Gelukkig is daar nog geen sprake van.
Ja, jammer. VIAPLAYED.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:12 schreef Tagliano het volgende:
De gemiddelde vrijdagmiddagsessie op de Eurotour trekt oprecht meer mensen
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 21:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Andrew Gilding en winnen op tv. Het kon eigenlijk ook niet
En best oké.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, en ook mer zijn handen.
Wat zenuwachtig op zijn laatste dubbels, maar verder echt een goede wedstrijd. Tijdje geleden dat ik Gurney met die passie heb zien gooien.quote:
Dat zou ik gisteren obv het programma niet verwachtenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toch wel weer leuk om een major te zien nadat ik de afgelopen toernooien grotendeels heb overgeslagen. Zaten veel goede potjes tussen
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:03 schreef Tagliano het volgende:
Heeft Lewis nog als straf een pot zonder publiek openstaan ofzo
Een glimp vanquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:26 schreef The_Undertone het volgende:
Lewis wel aan het schroeien, zou hij eigenlijk weer op niveau komen?
Ja zonde dat Wade eruit ligtquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:31 schreef Machielovic het volgende:
Na de deceptie van gisteravond nu weer tijd voor darten
Mis je Marcel?quote:
Ik heb voor de gelegenheid even VTM gepakt. Viaplay loopt als een zonnetje op de ouderwetse beeldbuis.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is dit de Viaplay stream?
Zo ja matige kwaliteit
Inderdaad, die lijkt me nu wel klaargestoomd voor de top 16quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dobey krijgt ook al zo'n enorm plofhoofd
En weer gewisseld.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:29 schreef wimderon het volgende:
Pieter heeft weer andere speertjes. De vorige ronde waren het de Whitlock-pijltjes.
Jammer dat we geen gezellige topics meer hebben.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:06 schreef Tagliano het volgende:
We gaan wel gezellig diep de nacht in lijkt het
Nog steeds #1 topic. SAD.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:06 schreef Tagliano het volgende:
We gaan wel gezellig diep de nacht in lijkt het
Dat had hij idd mogen doen, was wel een eind op weg dat zie ik niet dagelijks twee bulls op een rijquote:
Op zich terecht. Hij gooit echt goed dit jaar.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:38 schreef Tagliano het volgende:
Ik zie dat Noppert virtueel negende staat op de oom
Rare wereld
Ja oke ik heb het dit jaar wat minder kunnen volgen allemaalquote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op zich terecht. Hij gooit echt goed dit jaar.
Die UK Open die hij won was toevallig wel weer een fluke.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja oke ik heb het dit jaar wat minder kunnen volgen allemaal
Ik had begin dit jaar niet verwacht dat MvG qua prijzengeld dichterbij Noppert dan Price zou staan
Clayton - Van den Bergh hierna, die sla ik lekker overquote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
We gaan nog dieper de nacht in
One Steven Bunting! There's only one Steven Bunting!quote:
Peter Griffin voelt zich beledigdquote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
One Steven Bunting! There's only one Steven Bunting!
Bunting en Gilding zijn als twee verschillende kanten van dezelfde munt.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:33 schreef Tagliano het volgende:
Overigens zouden Bunting en Gilding prima tegelijkertijd op hetzelfde bord kunnen darten, dat zou wel een leuke innovatie zijn
Wie?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vorig jaar zagen we Durrant ergens in de 50 gemiddeld gooien op dit podium. Eventjes een reminder.
De Premier League winnaar van 2020.quote:
Ik zat toevallig net even te kijken ja, de laatste op 1 april. Maar laatst wel een demo potje gewonnen van Fil!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De Premier League winnaar van 2020.
Wist je dat hij het afgelopen anderhalf jaar maar liefst drie potjes heeft gewonnen?
Op Q School dan.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zat toevallig net even te kijken ja, de laatste op 1 april. Maar laatst wel een demo potje gewonnen van Fil!
We zien hem weer in 2023 als ik zijn Twitter mag geloven
En zijn dansschoentjes.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dimitri moet eens zijn gele pot gel thuislaten
Bordjes zijn inmiddels verhangen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dimitri laat Clayton ontsnappen.
Tjaquote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dimitri laat Clayton ontsnappen.
De nieuwe Van Gerwen is uit.quote:"Ach, mijn concurrenten roepen soms maar wat, maar diep vanbinnen weten ze dat ik nog steeds de echte nummer één van de wereld ben. Ik zal ze alleszins blijven opjagen tot ik die positie opnieuw in handen heb."
Op de een of andere manier heb ik niet het idee dat "alleszins" een letterlijke quote isquote:
Denk dat ik even paseer, nou ja met een half oogquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:11 schreef Tagliano het volgende:
Ik zet mij eens lekker in de zetel voor....
Tja, Lukeman-R Smiss
Martin heeft godtalent.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:43 schreef Machielovic het volgende:
Hoe heeft Lukeman in godsnaam van Wade gewonnenWade had geen zin?
En de andere 1,5quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:16 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Denk dat ik even paseer, nou ja met een half oog
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op de een of andere manier heb ik niet het idee dat "alleszins" een letterlijke quote is
Nu welquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:17 schreef Tagliano het volgende:
Is Razma wel eens een choker genoemd
De vlaggetjesmensen missen veel momenteel!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:44 schreef GwaiLow het volgende:
Het is hier vast ook minder druk geworden sinds ze naar Viaplay zijn he? Nog steeds in het eerste topic-deel van deze Grand Prix.
Laatst bij dat toernooi in Amsterdam was het nog erger. Lijkt sowieso toe te nemen dat gefluit en boegeroep.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:00 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wat een rare pot van Noppert tegen Asp gisteren. Allebei boos op het publiek maar ook boos op elkaar
Geen verkeerd programquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:21 schreef Nober het volgende:
20:10
First to 3/Best of 5
Aspinall v Lukeman
(1) Price v Razma
(2) Wright v Van den Bergh
(3)Van Gerwen v Dobey
[..]
Laatst bij dat toernooi in Amsterdam was het nog erger. Lijkt sowieso toe te nemen dat gefluit en boegeroep.
Oh jammer, wordt het nog wat vandaag denk je? Zijn nog meer streamsquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:35 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nog niks gezienissues met de VTM-stream.
Geswitched, bleek Gouden greepquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:37 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Oh jammer, wordt het nog wat vandaag denk je? Zijn nog meer streams
Ik kijk nog.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 23:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nog iemand die zn slaap uitstelt voor Mike?
Jazekerquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 23:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nog iemand die zn slaap uitstelt voor Mike?
At your service.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:03 schreef Tagliano het volgende:
@:zipportal we gaan vandaag deel 2 aantikken denk ik!
Raar dat Roland er niet bijzit,quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:11 schreef Slobeend het volgende:
Iedereen behalve Maijer en Roland zitten inmiddels bij Viaplay he.
Van Gameren ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:11 schreef Slobeend het volgende:
Ik ben ook niet meegegaanquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:11 schreef Slobeend het volgende:
Allemaal overgestapt naar Gouden pijltjes!quote:
Er is een veel hogere kwaliteitsstream, ook zonder reclames en dat soort troepquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Allemaal overgestapt naar Gouden pijltjes!
Mijn favoriet was die Twitch-streamer die Kabouter Plop muziek in de pauze draaide @:immerdebestebob , die is helaas ook gestopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er is een veel hogere kwaliteitsstream, ook zonder reclames en dat soort troepJa die gebruik ik ook al een tijdje, maar toch thanks voor het delen. Macht der gewoonte om het Goudenpijltjes te noemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pijn en moeite derde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |