abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 26 september 2022 @ 17:56:59 #1
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_206110805
Mijn vrouw doet met veel plezier boodschappen bij de Albert Heijn. We hebben ook de AH Bonus Box. Premium zelfs.

Nu het probleem: we hebben een bepaald product wat we graag weer in de "persoonlijke bonus" zouden willen, maar (ondanks dat we het soms ook voor de volle prijs kopen, dus zonder dat in de Bonus is) het komt elke week maar niet in de Persoonlijke Bonus Box. Ik ben als IT'er gruwelijk benieuwd naar het algoritme en hoe dit te truc'en is. Heeft iemand hier ervaring in?

Als idee heb ik bijvoorbeeld een eigen bonuskaart genomen en daar 1 product op gekocht. Kijken wat ik nu in mijn bonus krijg. :-)
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
  maandag 26 september 2022 @ 18:05:31 #2
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_206110898
Wat er wel en niet in de (al dan niet persoonlijke) bonus komt is niet alleen afhankelijk van een algoritme, maar ook van afspraken met leveranciers, beschikbaarheid en marge.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_206110900
Ik heb al eens gehad dat een persoonlijke bonus product duurder was dan her product zonder speciale bonus in de winkel.

Dus of je er perse op moet wachten.
Je zou es naar de AH klantenservice mailen of sie uberhaupt ooit in de persoonlijke bonusboxen zit. Bij zit we vaak hetzelfde in..
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_206110916
Ligt helemaal aan het product, op sommige zit zo weinig marge dat je het nooit voorbij zult zien komen. Medicatie en dergelijke zul je ook niet zien, dus ook de condooms niet die je met je vrouw wekelijks gebruikt.
  Spellchecker maandag 26 september 2022 @ 18:08:50 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206110937
Ik dacht dat het vrij aardig ging met af en toe gewoon kopen en daarna in de bonusbox.

Maar sommige dingen zijn ook in de gewone bonus 4x per jaar ofzo.
pi_206110974
Als TS het product sowieso wel koopt, is er voor de supermarkt geen reden om dit met korting aan te bieden.
pi_206110999
quote:
3s.gif Op maandag 26 september 2022 18:12 schreef Socios het volgende:
Als TS het product sowieso wel koopt, is er voor de supermarkt geen reden om dit met korting aan te bieden.
Nah, wel om ze weer naar de supermarkt te lokken ipv het goedkoper bij de Jumbo te halen. Want vrijwel niemand koopt er 1 product.
pi_206111052
Aandelen Ahold kopen zal op de lange termijn meer opleveren dan zo'n miezerige flutaanbieding waarmee je 1 euro bespaart.
pindazakje
  Vis een optie? maandag 26 september 2022 @ 18:25:54 #9
70532 loveli
N
pi_206111108
Sommige producten komen nooit in de persoonlijke bonus.
Bepaalde producten komen soms met meer korting dan de andere keer. Hondenvoer is de ene keer 3+1, de andere keer 5+1 of zelfs 7+1. Die laatste activeer ik nooit, maar toch blijft 'ie soms terugkomen.
Soms gaat er maar 10 of 15 ct vanaf (walnoten).
Aanbiedingen lijken per productsoort te worden aangeboden aan alle klanten (luxe ijs, soms krijg ik de aanbieding 2 voor 8 euro en m'n nichtje dezelfde week 1 voor 4).
Heb niet de indruk dat er naar langere patronen wordt gekeken, alleen naar recente aankopen. Had een keer een voorraad gedroogde kruiden gekocht, kort erna waren de kruiden in de persoonlijke bonus. Dat was vrij zinloos.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 26 september 2022 @ 18:27:48 #10
70532 loveli
N
pi_206111122
Leuk topic, leuke test om blanco te beginnen e te kijken of je het kunt manipuleren.

Mijn indruk is dat het algoritme stukken beter kan.
crap in = crap out
pi_206111141
Daar zit wss een deel machine learning achter.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_206111145
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 18:27 schreef loveli het volgende:
Leuk topic, leuke test om blanco te beginnen e te kijken of je het kunt manipuleren.

Mijn indruk is dat het algoritme stukken beter kan.
Beter voor jou of voor de ah? :)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_206111165
quote:
16s.gif Op maandag 26 september 2022 18:29 schreef FlippingCoin het volgende:
Daar zit wss een deel machine learning achter.
Voor bepaalde dingen zijn ze me ook aan het testen op prijs. Iets dat normaal 1,50 kost eerst voor 1,09 in de bonus box. Daarna 1,29 en nu 1,39. Misschien maar even niet meer kopen en kijken of we omlaag gaan.
  Vis een optie? maandag 26 september 2022 @ 18:32:33 #14
70532 loveli
N
pi_206111166
quote:
16s.gif Op maandag 26 september 2022 18:30 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Beter voor jou of voor de ah? :)
Beter op het inkooppatroon van de klant. Ik heb premium, maar gebruik meestal niet meer dan 5 aanbiedingen.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 26 september 2022 @ 18:53:08 #15
70532 loveli
N
pi_206111393
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2022 18:32 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Voor bepaalde dingen zijn ze me ook aan het testen op prijs. Iets dat normaal 1,50 kost eerst voor 1,09 in de bonus box. Daarna 1,29 en nu 1,39. Misschien maar even niet meer kopen en kijken of we omlaag gaan.
Deden ze vroeger in de winkel. Spuitbusslagroom van 99 ct werd variabel geprijsd tot 1,12. En dan optimaliseren bij welke prijs de grootste windt gehaald wordt.

Dor dynamische schapkaartjes zijn prijsveranderingen niet meer zo duidelijk te merken. Met 1 druk op de knop verandere de prijzen in 800 winkels.
crap in = crap out
pi_206111425
Gewoon sterk zijn en het product niet komen wanneer de korting laag is. Als het product echt nodig is, dan kopen bij een andere supermarkt of zonder bonuskaart. Ik geloof dat er drie kortinggradaties mogelijk zijn - bij bakkerij heb ik nu bijvoorbeeld een product met 60% korting, al is 50% / 1+1 gangbaarder. Een niveautje lager vind ik 25%/2e halve prijs en op het laagste niveau zitten die schamele 15% aanbiedingen. Per productcategorie kan het uiteraard verschillen. 50% op schoonmaakmiddelen zal je vaker zien dan op stoommaaltijden of maaltijdsalades.
pi_206112887
Ik koop vrij weinig bij de ah. 1x per maand ofzo.
Dus bijna alles wat ik koop zit regelmatig in bonus box. Merk wel dat hoge marge producten (waar ze vaak ook reguliere bonus aanbiedingen voor hebben) het meeste voorkomen.
Eerst denken, dan typen
  vrijdag 30 september 2022 @ 13:26:58 #18
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_206152997
Bedankt voor de reacties, grappig om te lezen dat meer mensen hier op een bepaalde manier wel benieuwd zijn naar dat algoritme. Met zo'n algoritme kan de AH inderdaad heel ver / advanced te werk gaan, maar ik ben eigenlijk vooral benieuwd naar de truc en of ik de boel (met een extra / blanco / clean sheet bonuskaart) een beetje kan manipuleren. 8-)

Mijn eerste test is mislukt. Het ging overigens om een pak soyamelk, dat gebruiken wij veel (en als het in de bonus is slaan we het voor máánden in). Maar die is dus al maandenlang niet in de Bonus Box terecht gekomen. Ik heb nu met mijn (blanco) bonuskaart 1x een pak soyamelk gekocht, maar dat heeft niet geresulteerd in succes. Nu kan ik mij de volgende scenario's voorstellen waaróm het mislukt is:

1. Het productie "pak soyamelk" komt sowieso never in de bonus (vanwege marge of andere overwegingen).
2. Als je 1x 1 product koopt is het geen trigger voor het systeem.
3. Het komt pas 2 of meerdere weken later in de bonus (om je "terug te lokken").
4. Ik word niet als volwaardig klant gezien omdat ik 1x 1 product heb gekocht.

Wat denken jullie? Heeft het zin om met die "blanco kaart"elke week 1 pak te kopen (die dus niet in de bonus is, maar om die trigger uit te lokken dat hij dat wel in een later moment wordt)? Of juist meer dan 1 product kopen?

Vragen vragen vragen... werkt hier niet iemand bij de IT-afdeling van de AH? *O*
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_206153469
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 13:26 schreef JeOma het volgende:
Bedankt voor de reacties, grappig om te lezen dat meer mensen hier op een bepaalde manier wel benieuwd zijn naar dat algoritme. Met zo'n algoritme kan de AH inderdaad heel ver / advanced te werk gaan, maar ik ben eigenlijk vooral benieuwd naar de truc en of ik de boel (met een extra / blanco / clean sheet bonuskaart) een beetje kan manipuleren. 8-)

Mijn eerste test is mislukt. Het ging overigens om een pak soyamelk, dat gebruiken wij veel (en als het in de bonus is slaan we het voor máánden in). Maar die is dus al maandenlang niet in de Bonus Box terecht gekomen. Ik heb nu met mijn (blanco) bonuskaart 1x een pak soyamelk gekocht, maar dat heeft niet geresulteerd in succes. Nu kan ik mij de volgende scenario's voorstellen waaróm het mislukt is:

1. Het productie "pak soyamelk" komt sowieso never in de bonus (vanwege marge of andere overwegingen).
2. Als je 1x 1 product koopt is het geen trigger voor het systeem.
3. Het komt pas 2 of meerdere weken later in de bonus (om je "terug te lokken").
4. Ik word niet als volwaardig klant gezien omdat ik 1x 1 product heb gekocht.

Wat denken jullie? Heeft het zin om met die "blanco kaart"elke week 1 pak te kopen (die dus niet in de bonus is, maar om die trigger uit te lokken dat hij dat wel in een later moment wordt)? Of juist meer dan 1 product kopen?

Vragen vragen vragen... werkt hier niet iemand bij de IT-afdeling van de AH? *O*
Beginnen met een overzicht van alles wat je koopt plus welke dingen in je bonus box zitten


Sowieso zullen sommige dingen op frequentie gaan. Dus een pak wasmiddel is na x weken op, dus krijg je korting.
Eerst denken, dan typen
pi_206153518
Mijn ervaring is dat als je iets frequent koopt, en dan ineens niet meer, dan krijg je dat produkt (of iets wat er op lijkt) sneller in je bonusbox.
Maar wat men hierboven schrijft is ook waar: niet alles komt in die bonusbox.
Definitely not CIA
  vrijdag 30 september 2022 @ 21:35:32 #21
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_206158345
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 14:18 schreef capricia het volgende:
Mijn ervaring is dat als je iets frequent koopt, en dan ineens niet meer, dan krijg je dat produkt (of iets wat er op lijkt) sneller in je bonusbox.
Maar wat men hierboven schrijft is ook waar: niet alles komt in die bonusbox.
Dit is vooral met alcohol zo bij mij. Aperol en Apple bandit zit in de box als ik het één of twee weken niet koop. De melkbroodjes die hier thuis niet aan te slepen zijn zitten er elke week weer in, net zoals rucola.
pi_206158436
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:35 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]
Dit is vooral met alcohol zo bij mij. Aperol en Apple bandit zit in de box als ik het één of twee weken niet koop. De melkbroodjes die hier thuis niet aan te slepen zijn zitten er elke week weer in, net zoals rucola.
Oh, dat is dan net anders dan bij ons :D Zal wel aan je koopprofiel liggen.
Het is voornamelijk alcohol, vlees(waren) en vegetarische slager, kaas, vis en brood, en bij ons dan ook tomaten en komkommer, die vaak in de bonusbox zitten.

Maar dan net wat je eerst vaak kocht en nu opeens niet meer.
Definitely not CIA
  Vis een optie? vrijdag 30 september 2022 @ 22:00:02 #23
70532 loveli
N
pi_206158609
Waar ik deze week grootverpakking wokgroente had, had m'n nichtje de kleinverpakking. Zij had 25% korting op hondenvoer, ik 5+1.

Ik koop nog weleens droge worst, die zit er ook regelmatig in.

Een paar jaar geleden deden ze nog heel weinig met de beschikbare data (gesprokenmet iemanddie er stagd liep). Dat was nog voor iedereen een nieuwe kaart kreeg en er nog vaak kaarten gedeeld werden met familie en buren. Ik denk dat ze sinds de app schonere, persoonlijkere data hebben.
crap in = crap out
pi_206158630
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 22:00 schreef loveli het volgende:
Waar ik deze week grootverpakking wokgroente had, had m'n nichtje de kleinverpakking. Zij had 25% korting op hondenvoer, ik 5+1.

Ik koop nog weleens droge worst, die zit er ook regelmatig in.

Een paar jaar geleden deden ze nog heel weinig met de beschikbare data (gesprokenmet iemanddie er stagd liep). Dat was nog voor iedereen een nieuwe kaart kreeg en er nog vaak kaarten gedeeld werden met familie en buren. Ik denk dat ze sinds de app schonere, persoonlijkere data hebben.
Ja. Zo te lezen is het echt op persoonlijke data.
Maar dan wel een selecte groep artikelen.
Definitely not CIA
  vrijdag 30 september 2022 @ 22:27:45 #25
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_206158953
Ja komkommer heb ik ook wel vaak. En verse pasta + verse saus :D
  Vis een optie? maandag 1 mei 2023 @ 23:45:41 #26
70532 loveli
N
pi_208974689
Schop.

Meer klanten met lang houdbare aanbiedingen?
crap in = crap out
  Moderator maandag 1 mei 2023 @ 23:55:38 #27
236264 crew  capricia
pi_208974737
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 23:45 schreef loveli het volgende:
Schop.

Meer klanten met lang houdbare aanbiedingen?
Niet echt. Kaas, zalm, spek, beefburgers deze week.
(Goeie schop)
Definitely not CIA
  maandag 1 mei 2023 @ 23:55:38 #28
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_208974738
Het irritante is dat je iets aangeboden krijgt wat je eigenlijk niet nodig hebt. Want ik heb dat toch recent gekocht. :{w
  Vis een optie? dinsdag 2 mei 2023 @ 00:45:16 #29
70532 loveli
N
pi_208974889
Bij mij zit er 2x diepvries, chocola, oploskoffie, pindakaas, olijfolie, thee, hondenvoer, Zaanse mayo, schoonmaakmiddel in en 3x bakkerij. Normaal zit er wel vlees of vleeswaren tussen en verse groenten. Zoden ze de bonus hebben veranderd naar producten met grote kans op beschikbaarheid?
crap in = crap out
pi_208975433
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 23:45 schreef loveli het volgende:
Schop.

Meer klanten met lang houdbare aanbiedingen?
Ja. Pannenkoekenmix, ijs, rijstwafels, drop, knakworsten, all nature healthy bar, olijfolie en dettol schoonmaak. verder yoghurt en verse kipnuggets.
  dinsdag 2 mei 2023 @ 07:05:07 #31
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_208975438
Stop met winkelen bij de AH en/of het product te kopen ...

Als er al een algoritme is, dan zal dat zijn ingericht om of jou terug te halen naar de AH, of jou over te halen het product weer te kopen of duurdere producten uit een zelfde segment of producten uit een segment waar je nog niet shopt aanbieden.

Sowieso zal AH alleen producten erin doen waarmee ze of toch nog wat verdienen, of een reclame uiting, wanneer jij nog actief daar shopt. En dan waarschijnlijk nog een beetje categorisch kijken naar wat je juist wel, of niet, koopt.

Zolang je naar de AH gaat, en. het product daar koopt, heeft AH geen enkele reden om het jou tegen korting aan te bieden, of, jou terug naar de AH te lokken. Je bent er al, je koopt het al. Enige wat ze dan doen is de warmhoudertjes aanbieden idd. actief gepromote items, of items waar veel marge op zit.
Dum de dum
  dinsdag 2 mei 2023 @ 08:42:50 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208975920
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 00:45 schreef loveli het volgende:
Bij mij zit er 2x diepvries, chocola, oploskoffie, pindakaas, olijfolie, thee, hondenvoer, Zaanse mayo, schoonmaakmiddel in en 3x bakkerij. Normaal zit er wel vlees of vleeswaren tussen en verse groenten. Zoden ze de bonus hebben veranderd naar producten met grote kans op beschikbaarheid?
Maaltijdsalades, biologische appels, Conimex boemboes, Hertog Jan 6-packs, Knorr wereldgerechten, alle Blue Elephant, 3 bepaalde vleeswaren, alle Indomie, alle Hardy's bin 0.75 ltr, Kip-paprika broodje vers, AH krokante pizza, AH Choco Bites, Cote d'Or en Bonbonbloc, AH Olijfolie, alle Dettol.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator dinsdag 2 mei 2023 @ 08:52:33 #33
382129 crew  Donna
pi_208975994
Ik ben 2 weken niet bij de AH geweest en mijn bonusbox is echt om te janken. :P
  dinsdag 2 mei 2023 @ 09:16:43 #34
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_208976184
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 08:52 schreef Donna het volgende:
Ik ben 2 weken niet bij de AH geweest en mijn bonusbox is echt om te janken. :P
Ja, ik heb ook een eigen bonuskaart waar we bijna nooit iets op kopen. Dus dat is hetzelfde als hierboven staat: stop met winkelen bij de AH. Maar het resultaat is echt supertreurig: op mijn eigen bonuskaart staat echt op geen enkele manier iets zinnigs waar ik uberhaupt interesse in heb.
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
  dinsdag 2 mei 2023 @ 09:39:13 #35
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_208976405
Dan is er geen algoritme, of hooguit iets heeeeel simpels, en schuiven ze je gewoon een digitale folder toe :D
Dum de dum
  dinsdag 2 mei 2023 @ 09:46:32 #36
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_208976463
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 09:39 schreef Fe2O3 het volgende:
Dan is er geen algoritme, of hooguit iets heeeeel simpels, en schuiven ze je gewoon een digitale folder toe :D
Het is denk ik wel redelijk simpel. Ben het nu al een jaartje in de gaten aan het houden, maar het lijkt in elk geval geen lange tijdspanne te zijn. Als je iets koopt in de bonus heb je een week later deze (waarschijnlijk) niet in je bonusbox. De week daarna zou het wel weer kunnen. Maar het is ons nog niet gebeurd dat we iets 3 weken lang niet gekocht hebben en dat het dan weer terugkomt in de bonus. Maar er ís wel een algoritme, want de kaart van m'n vrouw bevat toch voor zeker 50% relevante dingen (die we ook echt willen/kopen).
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
  dinsdag 2 mei 2023 @ 10:11:16 #37
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_208976668
Mja het is dus gewoon een digitale folder ... misschien met een wat kleinere selectie artikelen gebaseerd op zaken die je toch nooit of wel koopt om je meer te laten kopen van wat je wel koopt?

Zou er iig niet teveel achter zoeken (en de acties van bijv. de Dirk in de gaten houden ;)
Dum de dum
pi_208976695
Meestal krijg ik dingen die normaal ook wel elke 3 folders in de aanbieding zijn.

Maaltijdsalades, die verse smoothies, spul van de broodafdeling, schoonmaakmiddel, autodrop etc.

Ik heb nog nooit bijvoorbeeld kattenbakvulling 2e voor de helft gehad ofzo. Anders had ik de schuur vol gezet.
  dinsdag 2 mei 2023 @ 10:22:27 #39
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_208976768
Bij ons werkt het algoritme meestal vrij goed. Grootste deel bestaat uit producten die we toch al kopen.

Maar we komen ook hoofdzakelijk bij de AH voor bonusaanbiedingen, dus we zitten dan sowieso in dat bereik.

(AH is niet waar we onze gewone boodschappen halen.)
The love you take is equal to the love you make.
pi_208977030
We hebben een Premium Bonus Box met 10 producten. Meestal komen we tot 8 van de 10 (per week). REdelijk afgestemd op wat we meestal kopen.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_208977033
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 07:05 schreef Fe2O3 het volgende:
Stop met winkelen bij de AH en/of het product te kopen ...

En waar dan de boodschappen doen??
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  dinsdag 2 mei 2023 @ 11:11:51 #42
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_208977158
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2023 23:45 schreef loveli het volgende:
Schop.

Meer klanten met lang houdbare aanbiedingen?
Nee, de aanbiedingen zijn bij mij altijd maar een week lang.
  dinsdag 2 mei 2023 @ 12:04:23 #43
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_208977622
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 10:59 schreef blomke het volgende:

[..]
En waar dan de boodschappen doen??
Een andere supermarkt ...

naast dat AH ook nog eens rete duur is met de A merken
Dum de dum
  dinsdag 2 mei 2023 @ 12:11:07 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208977685
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 09:46 schreef JeOma het volgende:

[..]
Het is denk ik wel redelijk simpel. Ben het nu al een jaartje in de gaten aan het houden, maar het lijkt in elk geval geen lange tijdspanne te zijn. Als je iets koopt in de bonus heb je een week later deze (waarschijnlijk) niet in je bonusbox. De week daarna zou het wel weer kunnen. Maar het is ons nog niet gebeurd dat we iets 3 weken lang niet gekocht hebben en dat het dan weer terugkomt in de bonus. Maar er ís wel een algoritme, want de kaart van m'n vrouw bevat toch voor zeker 50% relevante dingen (die we ook echt willen/kopen).
Dat kip-paprika broodje dat er bij mij in zit snap ik wel, die heb ik op donderdag 20 april op Schiphol gekocht toen ik even snel iets moest hebben :D

De rest zal ook vast een reden hebben, maar ik ben niet degene die primair de boodschappen doet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_208977865
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 12:04 schreef Fe2O3 het volgende:
Een andere supermarkt ...

naast dat AH ook nog eens rete duur is met de A merken
Onze AH is op loopafstand. Moet ik in de auto stappen om 6 - 8 km verder op bij een ALdi te gaan winkelen?
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  Moderator dinsdag 2 mei 2023 @ 12:30:28 #46
236264 crew  capricia
pi_208977886
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 12:28 schreef blomke het volgende:

[..]
Onze AH is op loopafstand. Moet ik in de auto stappen om 6 - 8 km verder op bij een ALdi te gaan winkelen?
:D Aldi bleek laatst duurder te zijn dan de AH. Aldi is de duurste.

https://www.metronieuws.n(...)erzoek-boodschappen/

Niets mis met de AH. En ik vind de kwaliteit vaak gewoon goed.
Definitely not CIA
  Moderator dinsdag 2 mei 2023 @ 12:32:49 #47
382129 crew  Donna
pi_208977923
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 10:15 schreef Sapstengel het volgende:
Meestal krijg ik dingen die normaal ook wel elke 3 folders in de aanbieding zijn.

Maaltijdsalades, die verse smoothies, spul van de broodafdeling, schoonmaakmiddel, autodrop etc.

Ik heb nog nooit bijvoorbeeld kattenbakvulling 2e voor de helft gehad ofzo. Anders had ik de schuur vol gezet.
Volgens mij heb ik dit allemaal nog nooit gehad, haha.
  dinsdag 2 mei 2023 @ 12:34:44 #48
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_208977943
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 10:15 schreef Sapstengel het volgende:
Meestal krijg ik dingen die normaal ook wel elke 3 folders in de aanbieding zijn.

Maaltijdsalades, die verse smoothies, spul van de broodafdeling, schoonmaakmiddel, autodrop etc.

Ik heb nog nooit bijvoorbeeld kattenbakvulling 2e voor de helft gehad ofzo. Anders had ik de schuur vol gezet.
Ooit hadden ze kattengrit wel in de bonus. Maar dat is al heel lang niet meer. :{
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator dinsdag 2 mei 2023 @ 12:36:41 #49
236264 crew  capricia
pi_208977962
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 12:32 schreef Donna het volgende:

[..]
Volgens mij heb ik dit allemaal nog nooit gehad, haha.
Maar koop je het normaal wel dan? Want dat lijkt deel van het algoritme.
Definitely not CIA
  dinsdag 2 mei 2023 @ 12:43:20 #50
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_208978039
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 12:30 schreef capricia het volgende:

[..]
:D Aldi bleek laatst duurder te zijn dan de AH. Aldi is de duurste.

https://www.metronieuws.n(...)erzoek-boodschappen/

Niets mis met de AH. En ik vind de kwaliteit vaak gewoon goed.
Mja en als je op de link klikt, en dan naar de kassa link gaat, en kijkt wat er gekocht is

Voor 65 euro aan huismerk meuk. Mensen die bij de AH shoppen gooit niet de kar vol met 100% huismerk. Sterker nog, niemand doet dat ...
Dum de dum
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')