Als je dusdanig veel hulp nodig hebt dan is toestemming geven voor zoiets, als het al gevraagd is, niet echt heel erg betrouwbaar. Sowieso zwaar over de ethische grens heenquote:Op maandag 31 oktober 2022 09:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Flauw.![]()
Maar goed, het is te hopen dat die dochter toestemming heeft gegeven voor het plaatsen van die foto.
Dat sowieso. Stel griezels zijn het.quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je dusdanig veel hulp nodig hebt dan is toestemming geven voor zoiets, als het al gevraagd is, niet echt heel erg betrouwbaar. Sowieso zwaar over de ethische grens heen
Asskissers
'Zo'n fijne club mensen bij Nexxt! Heel herkenbaar! Daar hebben ze nog echt oog voor de mens achter de werknemer!'quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:58 schreef LooneyTroons het volgende:
En iedereen in de comments onder die post vindt het he-le-maal geweldig. Echt geen kritische noot of whatever. Bizar.
Tis weer het eind van de maand inderdaad, herkenbaarquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:27 schreef HSG het volgende:
Ik zie de laatste weer veel berichtje voorbij komen over mensen die afscheid nemen van een bedrijf. "Heel veel geleerd", "supercollega's gehad", "ontzettend gezellig", "veel mogen meemaken" blablabla en dan vervolgens "maar na 2 jaar is het tijd om door te gaan" of iets in die geeste.
Zeg gewoon dat je contact niet verlengd is man.
Je prikt er zo doorheen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:29 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Tis weer het eind van de maand inderdaad, herkenbaar
Ach de zoveelste IT-consultbedrijfje.quote:Op maandag 31 oktober 2022 10:05 schreef Ceviche het volgende:
[..]
'Zo'n fijne club mensen bij Nexxt! Heel herkenbaar! Daar hebben ze nog echt oog voor de mens achter de werknemer!'
Lijkt wel alsof dat die hele post en commentsectie gerund wordt door een PR-bureau ofzo.
Mooiquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze vind ik leuk.
Hè verkeerde keuze, toegeven waardoor een hele organisatie geld verliest en op zijn gat ligt en dan de moedigste man van Nl zijn.
Wel knap dat je dat zo positief kan verpakken.
https://www.linkedin.com/(...)tm_medium=member_ios
Ohja dit is nepverhalen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 21:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooi
En daarmee dus tevens niet passend in dit topic, maar geeft nog meer ana hoe tergend de posts die wèl in dit topic horen zijn
Dat is toch geen jankverhaal?quote:Op maandag 31 oktober 2022 21:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ohja dit is nepverhalen.
Is er ook een topic met jankverhalen dan?
Waar lees je trouwens dit?quote:Op maandag 31 oktober 2022 21:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja weeknie, echt handig vind ik het ook nie
quote:toegeven waardoor een hele organisatie geld verliest
Die indruk kreeg ik ookquote:Op maandag 31 oktober 2022 10:05 schreef Ceviche het volgende:
[..]
'Zo'n fijne club mensen bij Nexxt! Heel herkenbaar! Daar hebben ze nog echt oog voor de mens achter de werknemer!'
Lijkt wel alsof dat die hele post en commentsectie gerund wordt door een PR-bureau ofzo.
Tja das inherent aan de functie, die moet je doorgaans 2,3 of 5 jaar aangaan. Binnen een half jaar weg is niet hendigquote:
Oh op die manier, yepquote:Op maandag 31 oktober 2022 21:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja das inherent aan de functie, die moet je doorgaans 2,3 of 5 jaar aangaan. Binnen een half jaar weg is niet hendig
En dan helemaal prat gaan, ik kies voor mijn gezin. Ja druif in juni koos je nog voor de hele week weg van je gezin.quote:
Is niet het doel van LinkedIn dat je eventueel door nieuwe werkgevers gevonden kan worden?quote:Op maandag 31 oktober 2022 08:42 schreef LooneyTroons het volgende:
https://www.linkedin.com/(...)731502170415104-Qmdj
Lekker ff slijmen bij je werkgever over de rug van je depressieve dochter
Dit! Of je profiel deactiveren, of gewoon uitloggen, dan zie je die recruiters ook niet. Het was echt een verkapte "kijk mij eens goed in de markt liggen!"-post.quote:Op dinsdag 1 november 2022 07:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is niet het doel van LinkedIn dat je eventueel door nieuwe werkgevers gevonden kan worden?
Waarom doe je dan dit verhaal plaatsen dat je vooral NIET weggaat bij je huidige werkgever?
Delete gewoon je profiel ofzo.![]()
Echt heel raar.
Gemiste kans!quote:Op dinsdag 1 november 2022 07:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag vijf jaar in dienst bij mijn huidige werkgever en daar ga ik niks over vermelden op linkedin.
ALs je je functie netjes hebt ingesteld op Linkedin,doet Linkedin dat automatisch voor je en krijg je alsnog van iedereen en zijn moeder felicitatiesquote:Op dinsdag 1 november 2022 07:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag vijf jaar in dienst bij mijn huidige werkgever en daar ga ik niks over vermelden op linkedin.
oh.quote:Op dinsdag 1 november 2022 07:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
ALs je je functie netjes hebt ingesteld op Linkedin,doet Linkedin dat automatisch voor je en krijg je alsnog van iedereen en zijn moeder felicitaties
Misschien krijg je van je werkgever vandaag wel een bol.com cadeaukaart van 20 euro!quote:Op dinsdag 1 november 2022 07:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |