Mensen hebben het niet door dat als er een andere taal staat dan jouw ingestelde taal dat er een knop je tevoorschijn komt om het te vertalen naar jouw taal.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:48 schreef 111210 het volgende:
[..]
Randstedelingen die alles in het engels schrijven op social media terwijl iedereen om hun heen gewoon nederlands is. Op mn werk lopen er ook een paar rond.
Hij zal wel aandacht tekort hebben dus gooien we het op huidkleurtjes.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:08 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Poah wat een zwaar leven moet deze knakker hebben.
Bron: Delilah Hoogstad - Recruitment Managerquote:Een oud verslaafde? Nee die moeten we hier niet.
Iedere dag stond Kees met een krantje voor de Albert Heijn. Wachtend tot iemand er één van hem wilde kopen.
Paul, directeur van een groot schoonmaakbedrijf, kocht een krantje van Kees. Ze raakten aan de praat.
Kees was dakloos. Het geld wat hij met het verkopen van de Daklozenkrant verdiende was zijn enige inkomsten.
Het leven van Kees was niet rooskleurig geweest.
Een verslaafde en gewelddadige vader. Een verslaafde moeder die de verslavingen betaalde met sekswerk. En een broertje met autisme dat verwaarloosd werd.
Toen Kees 12 jaar was gebruikte hij voor het eerst harddrugs. Dat had hij van zijn vader gekregen voor zijn verjaardag.
De jaren vlogen voorbij. Jaren waarin Kees zwaar verslaafd was en op straat leefde.
Kees wilde niet meer zo leven en besloot zich aan te melden bij een afkickkliniek.
‘Ik ben al 5 jaar clean en probeer op het rechte pad te blijven. Dat is lastig, omdat iedereen kijkt naar mijn verleden’. De vooroordelen waren moordend en kansen werden hem niet aangeboden. Want stel je toch eens voor…
Kees was hopeloos opzoek naar een kans, maar niemand wilde hem deze geven.
Paul hoorde zijn verhaal aan. Zijn hart brak en hij gaf hem zijn kaartje. Hij zei: ‘Ik kom je maandag om 10:00 uur hier ophalen. Dan rijden we naar mijn kantoor en kun je kijken of dat je bevalt. Als dat zo is, geef ik je een kans.’
Kees was dolgelukkig, dat kan je je voorstellen. Hij begon als schoonmaker, om te wennen aan de uren en de collega’s. Al snel ging hij door naar de receptie, toen volgde de administratie en daarna ging hij aan de slag als teamleider.
Nu is Kees manager van 2 afdelingen.
De organisatie is ontzettend blij met Kees. Alle medewerkers willen graag met hem samenwerken, want hij ziet jou als mens. Hij heeft geen oordeel over jouw verleden.
Kees is een levenslange ambassadeur voor de organisatie. Overal vertelt hij hoe Paul hem de kans van zijn leven gaf. En hoe dat zijn leven heeft beïnvloed.
Kijk naar de mens.
Kijk niet naar het verleden.
Kijk naar wat iemand op dit moment kan bijdragen.
Geef iemand een kans en wie weet krijg je er een parel voor terug 🍀
Dit noemt zichzelf dan een professionalquote:Iedereen die hier onzin verkoopt wordt GEBLOKKEERD! Net zoals Henk die dit verhaal 'direct herkende in een rondzwervende video op social media'. Paul en Kees verdienen beter dan dit.
Dus, je mag je mening geven op een respectvolle manier. Wil je je negatieve frustratie hier dumpen terwijl het gaat om de strijd van Kees en de kans van Paul? Geblokkeerd voor het leven. Tjuuus
Wel lekker man, je (online) omringen met alleen maar ja-knikkers die je in je reet kruipenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:19 schreef de_boswachter het volgende:
Dit noemt zichzelf dan een professionalMeid, een kekke foto in je skinny voor een laptop maakt je nog geen goede recruiter. Geblokkeerd voor het leven, alsof die mensen aan zo’n zelfingenomen trut iets moeten missen ofzo? Heel raar.
Recruiters zijn sowieso goed in het ‘in je reet kruipen’. Alles voor de percentages hé!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:53 schreef Piles het volgende:
Wel lekker man, je (online) omringen met alleen maar ja-knikkers die je in je reet kruipen
Zulke figuren ken ik ook en ik reageer er altijd in het Nederlands op. Laat ze eens normaal doen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:48 schreef 111210 het volgende:
[..]
Randstedelingen die alles in het engels schrijven op social media terwijl iedereen om hun heen gewoon nederlands is. Op mn werk lopen er ook een paar rond.
Voor het leven? Wat was de boodschap van dat tranentrekkende verhaaltje dat je postte ook alweer? Oh ja, mensen tweede kansen geven enzo:quote:Geblokkeerd voor het leven.
Beetje hypocriet hoor Delilah.quote:Kijk naar de mens.
Kijk niet naar het verleden.
Ik had een keer een recruiter die mij in de vakantie ging bellen met “heee vriend”quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Recruiters zijn sowieso goed in het ‘in je reet kruipen’. Alles voor de percentages hé!!!
Wat is het uurloon gemiddeld van een recruiter huppelkutje?quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Freelance Content Marketeer, dat zijn mensen die nog lager op de ladder staan dan Recruiters.
Meestal mogen ze voor 9 euro per uur saaie blogjes schrijven om de SEO van een Reisbureau wat op te krikken.
Godsamme zeg.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:12 schreef boskameel het volgende:
[..]
Ik had een keer een recruiter die mij in de vakantie ging bellen met “heee vriend”. Wat een teringkneuzen zijn de meeste ook.
Heul weinig die krijgen volgens mij per hit betaald, overigens is niet elke recruiter slecht, ik heb 2 persoonlijke recruiters die wel heel goed zijn die ik ook help, schat dat die op 10K per maand zitten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:33 schreef spierbal het volgende:
[..]
Wat is het uurloon gemiddeld van een recruiter huppelkutje?
Ik kan me vergissen maar ik meen me te herinneren dat je geen werk hebt?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Recruiters zijn sowieso goed in het ‘in je reet kruipen’. Alles voor de percentages hé!!!
Waar baseer je die schatting op?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Heul weinig die krijgen volgens mij per hit betaald, overigens is niet elke recruiter slecht, ik heb 2 persoonlijke recruiters die wel heel goed zijn die ik ook help, schat dat die op 10K per maand zitten.
Een recruiter krijgt voor aanbrengen rond de 1 a 2 maandlonen voor wat wat ze aanbrengen, een hele goede recruiter die mij vertegenwoordigt doet rond de 3 a 5 hits per maand, moet wel zeggen dat dit een top recruiter is die zeer bekwaam is en alles voor mij regelt. Heb zelf een vrij goed netwerk van ongeveer 5 recruiters die mij ook weer helpen bij aannemen van personeel, zit zelf vaak in positie waar ik zelf ook weer in huur, dan kan ik me niet permitteren met beunhazen te werken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waar baseer je die schatting op?
Je bent dus de doelgroep.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Een recruiter krijgt voor aanbrengen rond de 1 a 2 maandlonen voor wat wat ze aanbrengen, een hele goede recruiter die mij vertegenwoordigt doet rond de 3 a 5 hits per maand, moet wel zeggen dat dit een top recruiter is die zeer bekwaam is en alles voor mij regelt. Heb zelf een vrij goed netwerk van ongeveer 5 recruiters die mij ook weer helpen bij aannemen van personeel, zit zelf vaak in positie waar ik zelf ook weer in huur, dan kan ik me niet permitteren met beunhazen te werken.
Nogal, maar ben niet iemand die geld heel belangrijk vind, dus kan me permitteren om heel gericht eisen te stellen aan een opdracht of baan.quote:
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_desktopquote:‘Jufmevrouw Sofie, dit is, tot nu toe, de leukste dag van mijn leven’,
zei het kind van 9 tijdens de workshop die ik gaf.
Hij stak zijn vinger keer op keer hoog de lucht in, nádat hij was begonnen met praten.
Vroeg zich heel hardop af of er ooit zoveel ideeën tegelijkertijd in z’n hoofd waren opgekomen.
Hij moest wel twee keer plassen in 50 minuten maar kwam zo snel mogelijk terug en had daardoor geen tijd zijn handen te wassen.
Liep rood aan van frustratie toen het groepje een ander plan uitvoerde dan ze volgens hem hadden afgesproken, maar volgde, om te zorgen dat “het toch nog goed kwam”.
Heeft geen moment stil gezeten als publiek en applaudisseerde het hardst.
Kwam in de laatste tel van de les nog terug op de vraag die ik in de eerste minuut van de les stelde.
Dit was, tot nu toe, de leukste dag van zijn leven.
quote:Hij moest wel twee keer plassen in 50 minuten
quote:Liep rood aan van frustratie toen het groepje een ander plan uitvoerde dan ze volgens hem hadden afgesproken
Klinkt als een rotkind imo.quote:Heeft geen moment stil gezeten als publiek en applaudisseerde het hardst.
Wat een teringautistquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 11:07 schreef Ypmaha het volgende:
Nee hoor dit draait niet om mij:
[..]
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_desktop
Wollah habibo!quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:12 schreef boskameel het volgende:
[..]
Ik had een keer een recruiter die mij in de vakantie ging bellen met “heee vriend”. Wat een teringkneuzen zijn de meeste ook.
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_androidquote:Being non-Black doesn’t disqualify you from supporting Black.
We’d be thrilled if you supported us like you do others.
Thanks 😊
LinkedIn is het nieuwe wappie platform aan het worden. Die reacties ook weer, allemaal vuistdiep erin.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:30 schreef HSG het volgende:
[..]
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_android
Daar hebben we hem weer met zijn gezever over huidkleurtjes.
Wat bizar johquote:Op zondag 23 oktober 2022 13:30 schreef HSG het volgende:
[..]
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_android
Daar hebben we hem weer met zijn gezever over huidkleurtjes.
Ja allemaal commentaar over hoe belangrijk zwarte mensen zijn. Alsof Aziaten en Latijn-Amerikanen niet meetellen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:36 schreef Mubassie het volgende:
[..]
LinkedIn is het nieuwe wappie platform aan het worden. Die reacties ook weer, allemaal vuistdiep erin.
Gevaarlijke man.
Ook allemaal he/him en she/her mensenquote:Op zondag 23 oktober 2022 13:36 schreef Mubassie het volgende:
[..]
LinkedIn is het nieuwe wappie platform aan het worden. Die reacties ook weer, allemaal vuistdiep erin.
Gevaarlijke man.
Ja ook al zoietsquote:Op zondag 23 oktober 2022 18:06 schreef boskameel het volgende:
[..]
Ook allemaal he/him en she/her mensen.
Ik zou m'n geld terugvragen ja.quote:Op maandag 24 oktober 2022 08:26 schreef LooneyTroons het volgende:
(ze heeft overigens wel de minor "Hoe ga jij om met fraude" gevolgdGaat haar wel van pas komen zo! )
Een they/their hoop ik dan toch.quote:
Thei'requote:Op maandag 24 oktober 2022 08:47 schreef Viv het volgende:
[..]
Een they/their hoop ik dan toch.![]()
(Nog meer hoop ik dat deze taalverloedering snel weer achter de rug is, maar dat zal wel niet.)
De recruiter die mij heeft aangebracht bij mijn huidige werkgever heeft daar bijna 10k voor gekregen. En dat is al 9 jaar geleden. Dat was toen ca. 2,5 maandsalaris, ik vind het nogal wat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:32 schreef boskameel het volgende:
5 jaar geleden ving ik op dat een bureau die voor mij bemiddelden per kandidaat ¤7500 kregen. Best lekker voor gemiddeld een paar uur werk per week, als er een goeie match is. Geen idee wat een recruiter hiervan ontvangt verder.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:12 schreef boskameel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:16 schreef LooneyTroons het volgende:
https://www.linkedin.com/(...)919132038799362-e2yP
Lekker trippen in Alphen a/d Rijn!
quote:Is er meer tussen Hemel en Aarde?
Deze vraag lijdt ertoe
Waarheen lijhijdt de weggggg, die wij moeten gaannnnnn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:26 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ik wilde net dezelfde postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Linkedin, het nieuwe Feesboek.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Dit inderdaad. Ayahuasca wordt nu gemeden door universiteiten die onderzoek doen naar het nut van psychedelica bij het behandelen van depressies, verslavingen etc vanwege al die beunhazen die denken met anderhalve klankschaal en een yogamatje af te kunnen qua begeleiding. Het wordt er niet makkelijker op toestemming en/of geld te krijgen voor onderzoek zo, terwijl het weldegelijk zeer bruikbaar kan zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarheen lijhijdt de weggggg, die wij moeten gaannnnnn.
Lekker samen met kwetsbare mensen experimenteren met linke middelen. Begeleid door mensen die er niet voor geleerd hebben en niet weten wat te doen als het mis gaat. Wat een topidee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Dit kan echt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wat is junior vader dan precies? Is hij niet de echte vader? Staat ie nog onder supervisie van een oppervader? Gewoon een cuck die t kind van een ander mag opvoeden dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
Dat die net vader is geworden misschien?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:59 schreef ZarB het volgende:
[..]
Wat is junior vader dan precies? Is hij niet de echte vader? Staat ie nog onder supervisie van een oppervader? Gewoon een cuck die t kind van een ander mag opvoeden dus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Archie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:44 schreef LooneyTroons het volgende:
https://www.linkedin.com/posts/activity-6989202636000346112-6Ljp
"Wat een goed idee, een zwangerschapsfotoshoot met je 2 bazen doen"
Archie heeft schijt aan z'n werknemer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
2500 luiers op jaarbasis. Voor één kind. Dat zijn er ongeveer 7 per dag.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Archie heeft schijt aan z'n werknemer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |