Nou nou zo gevoeligquote:Op maandag 26 september 2022 10:35 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik deel gewoon mijn mening en die ligt blijkbaar wat gevoelig.
Als het geen ongefundeerde nonsens was zou het al een stuk juichender ontvangen worden idd.quote:Op maandag 26 september 2022 10:36 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nou nou zo gevoeligEn het is je mening niet het is een mening die je uit waar je voor wordt betaald.
Om je mening te mogen delen moet je tevens pasklare oplossingen aandragen als gewone burger?quote:Op maandag 26 september 2022 10:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Maar geef dan eens antwoord op wat er zou moeten gebeuren en waarom Nederland in vredesnaam relevant zou zijn in dit conflict?
En door wie dan wel?quote:Op maandag 26 september 2022 10:36 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nou nou zo gevoeligEn het is je mening niet het is een mening die je uit waar je voor wordt betaald.
quote:Op maandag 26 september 2022 10:37 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Om je mening te mogen delen moet je tevens pasklare oplossingen aandragen als gewone burger?
Interessant.
Er is echt geen normaal gesprek mogelijk hier he?
Want er zijn geen problemen in Nederland of Europa als gevolg van dit conflict?quote:Op maandag 26 september 2022 10:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als het geen ongefundeerde nonsens was zou het al een stuk juichender ontvangen worden idd.
Wat kan mij Rusland of Ukraine schelen. Ik woon hier.quote:Op maandag 26 september 2022 10:30 schreef xzaz het volgende:
[..]
Heb je die cijfers ook voor Rusland?
De neiging om onze ogen dicht te doen en te zeggen 'niet ons probleem' blijft wel gelijk door de jaren heen denk ik.quote:Op maandag 26 september 2022 10:30 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Een lokaal conflct (wat we zijn nog niet in oorlog wordt er altijd quasi bijdehand gezegd) vergelijken met de enorme schaal van de 2e wereldoorlog is wel erg vergezocht.
Wat kan mij jouw mening schelenquote:Op maandag 26 september 2022 10:38 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Wat kan mij Rusland of Ukraine schelen. Ik woon hier.
Nee, je negeert categorisch alle wedervragen die je krijgt. Dat is typisch trollgedrag.quote:Op maandag 26 september 2022 10:37 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Om je mening te mogen delen moet je tevens pasklare oplossingen aandragen als gewone burger?
Interessant.
Er is echt geen normaal gesprek mogelijk hier he?
Wat simpel gedacht.quote:Op maandag 26 september 2022 10:38 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Wat kan mij Rusland of Ukraine schelen. Ik woon hier.
Zo ongeveer een miljoen keer.quote:Op maandag 26 september 2022 10:41 schreef Starhopper het volgende:
Deze is zeker al voorbij gekomen hier?
Man schiet rekruteringsofficier neer in Siberisch registratiekantoor
Stom dat ik hem gemist heb danquote:Op maandag 26 september 2022 10:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo ongeveer een miljoen keer.
Rusland heeft ruzie met n oud Sovjet lid, moeten zij weten wat hebben wij daar precies mee te maken? Ze begonnen te dreigen met kernwapens nadat wij ons ermee ging bemoeien, gaat lekker die escalatie. Met straks nog meer slachtoffers.quote:Op maandag 26 september 2022 10:40 schreef xpompompomx het volgende:
Dus, ik begrijp dat we Rusland/Poetin gewoon maar haar gang moeten laten gaan, ondanks dat Rusland/Poetin al tig jaar zit te stoken in onze democratie, in oorlog denkt te zijn met onze manier van denken, doen en leven, ons bedreigen met kernwapens en een grote conventionele en genocidale oorlog voert in ons Europa.
Begrijp ik het nou goed?
Nee, maar de mensen die hier graag de "kritische denkers" uithangen zijn nooit zo consequent.quote:Op maandag 26 september 2022 10:40 schreef xpompompomx het volgende:
Dus, ik begrijp dat we Rusland/Poetin gewoon maar haar gang moeten laten gaan, ondanks dat Rusland/Poetin al tig jaar zit te stoken in onze democratie, in oorlog denkt te zijn met onze manier van denken, doen en leven, ons bedreigen met kernwapens en een grote conventionele en genocidale oorlog voert in ons Europa.
Begrijp ik het nou goed?
"Ja maar nukes" - stop met kritisch denken.quote:Op maandag 26 september 2022 10:40 schreef xpompompomx het volgende:
Begrijp ik het nou goed?
Zijn dat niet gewoon vuilniszakken?quote:Op maandag 26 september 2022 10:43 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Militaire industrie maakt over uren in Rusland.
Sywert involved?quote:Op maandag 26 september 2022 10:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zijn dat niet gewoon vuilniszakken?
Ja, je bent vast heel 'begaan' met al die mensen die het leven laten.quote:Op maandag 26 september 2022 10:44 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Met straks nog meer slachtoffers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |