Het was uiteindelijk ook helemaal geen Duits automerkquote:Op zondag 25 september 2022 20:59 schreef Was-beer het volgende:
Duits automerk... Peugeot roept iemand
Misschien wil je haar kennenquote:Op zondag 25 september 2022 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Nee die niet in ieder gevalIk zit op google te kijken maar ik ken helemaal niks waarin zij gespeeld heeft. Geen idee waarom ik haar ken.
Ja iets aan die kerel irriteert mij ook constant.quote:Op zondag 25 september 2022 20:59 schreef Seattle het volgende:
De verongelijktheid van Marciano de hele tijd irriteert me
Ook nog eens nietquote:Op zondag 25 september 2022 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Het was uiteindelijk ook helemaal geen Duits automerk
Ja dat wel. Weet jij misschien wanneer ze tijd heeft?quote:
Ik zal het navragen als ik haar weer spreekquote:Op zondag 25 september 2022 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat wel. Weet jij misschien wanneer ze tijd heeft?
Vanuit hun oogpunt waarschijnlijk nietquote:Op zondag 25 september 2022 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Daarom, was Peugeot toch niet zo'n gek antwoord
Er zijn een paar die wel wat ervaring hebben zo te zienquote:Op zondag 25 september 2022 21:01 schreef tonja het volgende:
Heyoo!
Ze zijn zichzelf gitaar aan het leren spelen from scratch. Niet makkelijk, ik wens ze veel succes.
╲⎝⧹༼◕ ͜ﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞ.◕ ༽⧸⎠╱
Die twee die net in beeld waren iig niet.quote:Op zondag 25 september 2022 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn een paar die wel wat ervaring hebben zo te zien
duurde het maar 30 seconds allesquote:Op zondag 25 september 2022 21:03 schreef Seattle het volgende:
Zitten we gewoon 30 seconds te kijken, he?
Ja ik krijg zin om mee te doenquote:Op zondag 25 september 2022 21:03 schreef Seattle het volgende:
Zitten we gewoon 30 seconds te kijken, he?
OK geen idee.. ik kijk nu nietquote:Op zondag 25 september 2022 21:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Die twee die net in beeld waren iig niet.
Huh, dat heb ik even gemist, wie zei dat?quote:Op zondag 25 september 2022 21:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Je bent toch net een hoerrrrrr man wat ben je toch voor een hoer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
Buiten, Eugine of zo. Hoe schrijf je datquote:Op zondag 25 september 2022 21:08 schreef Seattle het volgende:
[..]
Huh, dat heb ik even gemist, wie zei dat?
Volgens mij heeft Eunice meerdere lijntjes uitgezet bij diverse mannen. Eric, Imaddiidinnn, Jeffrey….quote:Op zondag 25 september 2022 21:08 schreef Adat231 het volgende:
[..]
volgens mij heeft Puz gelijk, ze heeft een oogje op hem
quote:Op zondag 25 september 2022 21:08 schreef Flory het volgende:
[..]![]()
What's up?
Ik zag een Metallica songtekstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijne vakantie
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dat zou toch wel heel grappig zijn. Maar het zou best kunnen.quote:Op zondag 25 september 2022 21:08 schreef Adat231 het volgende:
[..]
echt?quote:Op zondag 25 september 2022 21:10 schreef Seattle het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Eunice meerdere lijntjes uitgezet bij diverse mannen. Eric, Imaddiidinnn, Jeffrey….
Ze zijn niet echt heel algemeen ontwikkeld hèquote:
Echt niet bedoel jequote:Op zondag 25 september 2022 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn niet echt heel algemeen ontwikkeld hè
die waren ze an het proberen op de gitaar (jasper)quote:Op zondag 25 september 2022 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag een Metallica songtekst
Fijne vakantie
quote:Op zondag 25 september 2022 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn niet echt heel algemeen ontwikkeld hè
quote:
ben aan het opletten en ze hangt heeel veel bij hem rond. heeft zich vandaag helemaal opgetut/quote:Op zondag 25 september 2022 21:10 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zou toch wel heel grappig zijn. Maar het zou best kunnen.
Ze staat inderdaad wel een beetje te hinniken als een bakvisquote:Op zondag 25 september 2022 21:08 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Ja gisteravond ook al. Had ze hakjes aan. Knappe vrouw wel.quote:Op zondag 25 september 2022 21:12 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ben aan het opletten en ze hangt heeel veel bij hem rond. heeft zich vandaag helemaal opgetur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |