veel plezierquote:Op zondag 25 september 2022 20:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben de komende week in de USA, dus geen filmpjes zowieso, welterusten en dank voor de support ...
ik zit ook alleen maar in gesloten FB groepenquote:Op zondag 25 september 2022 20:45 schreef Ireth het volgende:
De fb groep waar ik in zit is niet openbaar, zie daar ook nooit je filmpjes langs komen..
Schijnbaar een meelezer/snitch die ze dus kopieertquote:Op zondag 25 september 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
je zet ze alleen hier toch?
en was dat vorige BB ook al niet het geval?
ik wil niet dat stomme spel zienquote:
Ik wel weleens zien hoe anderen het spelenquote:Op zondag 25 september 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil niet dat stomme spel zien
ogen dichtquote:Op zondag 25 september 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
He! Er zit een knop op je tv...quote:Op zondag 25 september 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 september 2022 20:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben de komende week in de USA, dus geen filmpjes zowieso, welterusten en dank voor de support ...
Nee, dat zou raar zijnquote:Op zondag 25 september 2022 20:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja maar dat maakt niet dat ze ermee stoppen
dan ziet manlief geen voetbal meerquote:
Win/win dusquote:Op zondag 25 september 2022 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan ziet manlief geen voetbal meer
quote:Op zondag 25 september 2022 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan ziet manlief geen voetbal meer
Die mag weer terug onder zijn steenquote:Op zondag 25 september 2022 20:52 schreef greysbones het volgende:
Ruben weet niet wie mattie Valk is![]()
Het was ook Greysbones d'r knopquote:Op zondag 25 september 2022 20:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat heb ik dan aan die knop, helemaal niks. Ik wil dat ze me vermaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |