Ik doneer mijn prijzengeld aan Danny.quote:Op woensdag 28 september 2022 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
Vorige keer hebben 3 gerespecteerde users de prijzen gesponsord (al vond @:ggmm de prijswinnaar niet geloof ik) maar is er vanuit FOK! ook iets mogelijk voor de WK Poule? Een kleinigheidje voor de winnaar (2/3) maakt het toch net wat leuker. Wie moet ik dan aanschieten?
@:coco
Ik wil dat eventueel wel weer doen (zeker als er weer een totaal onbekende user wint lol)quote:Op woensdag 28 september 2022 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
Vorige keer hebben 3 gerespecteerde users de prijzen gesponsord (al vond @:ggmm de prijswinnaar niet geloof ik) maar is er vanuit FOK! ook iets mogelijk voor de WK Poule? Een kleinigheidje voor de winnaar (2/3) maakt het toch net wat leuker. Wie moet ik dan aanschieten?
Ik doe wel weer mee maar ik denk dat je bij dat pr dametje moet zijn.quote:Op woensdag 28 september 2022 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ja ik was haar naam even vergeten, dan schiet ik haar binnenkort even aan als de plannen wat concreter zijn aan mijn kant.quote:Op woensdag 28 september 2022 12:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik doe wel weer mee maar ik denk dat je bij dat pr dametje moet zijn.
Nice, dan is ze straks aangeschoten.quote:Op woensdag 28 september 2022 12:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik was haar naam even vergeten, dan schiet ik haar binnenkort even aan als de plannen wat concreter zijn aan mijn kant.
De nummer twee, de winnaar was heywooduquote:Op woensdag 28 september 2022 12:45 schreef Coco het volgende:
Oh ja dat de winnaar niet werd gevonden![]()
Die user mag niet meer mee doen.
Wat had je precies in gedachte?quote:Op woensdag 28 september 2022 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
Crew is uitgesloten van prijzen.quote:Op woensdag 28 september 2022 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat had je precies in gedachte?
Nog niet iets specifieks, bij de dartspelletjes hebben we bijvoorbeeld wel dartsetjes enzo die gesponsord werden door een website dus wellicht een voetbal ofzo/ tegoedbon voor voetbalschoenen of whatever.quote:Op woensdag 28 september 2022 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat had je precies in gedachte?
@heywooduquote:Op woensdag 28 september 2022 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
Al is het meestal miep van de kantoorafdeling die niets met voetbal heeft die wint.
@onlogisch ging vorige keer vrij lang erg goed geloof ik.quote:Op woensdag 28 september 2022 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
Al is het meestal miep van de kantoorafdeling die niets met voetbal heeft die wint.
Ja, precies.quote:Op woensdag 28 september 2022 12:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@:onlogisch ging vorige keer vrij lang erg goed geloof ik.
Een voetbal ondertekend door alle users van de vbl SC zou wel leuk zijnquote:Op woensdag 28 september 2022 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog niet iets specifieks, bij de dartspelletjes hebben we bijvoorbeeld wel dartsetjes enzo die gesponsord werden door een website dus wellicht een voetbal ofzo/ tegoedbon voor voetbalschoenen of whatever.
Maar abonnementen voor 1/2/3 vind ik ook prima hoor.
Dan mag er wel iemand een bal gaan kopen willen we op tijd zijnquote:Op woensdag 28 september 2022 13:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een voetbal ondertekend door alle users van de vbl SC zou wel leuk zijn
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_18.23.ProductTitlequote:Op woensdag 28 september 2022 13:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan mag er wel iemand een bal gaan kopen willen we op tijd zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |