VD heeft zelf ook geen idee waar hij het over heeft.quote:Op zondag 25 september 2022 17:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
Geen idee waar je het over hebt, VD.
Zijn die (veel te zware) elektrische auto's nog altijd vrijgesteld van wegenbelasting?quote:Op zondag 25 september 2022 17:19 schreef knoopie het volgende:
Een EV die 15kwh per 100km verbruikt en een benzineauto die 7 liter per 100km verbruikt zijn nu in gebruik even duur. Dus dan hebben EV-rijders inderdaad enkel nog de voordelen in bijtelling en in wegenbelasting. Bovendien zijn het bijna allemaal lease-auto’s, dus dan is het verbruik voor de rijder sowieso niet relevant. Voorlopig hoef je dus nog geen medelijden te hebben met EV-rijders hoor.
[..]
VD heeft zelf ook geen idee waar hij het over heeft.
Is hij die meneer die vooraan instapt met zijn schepje?quote:Op zondag 25 september 2022 17:41 schreef Näsenbar het volgende:
De trein van TS rijdt tenminste nog op kolen. VD = 110% ANTIWOKE.
Tot 2025.quote:Op zondag 25 september 2022 17:39 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zijn die (veel te zware) elektrische auto's nog altijd vrijgesteld van wegenbelasting?
Mooi, hoef je 'm niet thuis te laten.quote:Op zondag 25 september 2022 17:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik laad m'n plug-in hybride iedere dag gratis, thuis.
Maar de v60 plug in is ook wel het stereotype van “Oh kut iedereen heeft een hybride en wij niet! Snel, gooi een elektromotor en accu achterin de standaard v60 zodat wij ook mee kunnen doen!”quote:Op zondag 25 september 2022 18:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Tot 2025.
En wat is "te zwaar"? M'n V60 weegt meer dan een Model Y of Model 3...
Misschien doel je op het vorige model V60?quote:Op zondag 25 september 2022 18:50 schreef knoopie het volgende:
[..]
Maar de v60 plug in is ook wel het stereotype van “Oh kut iedereen heeft een hybride en wij niet! Snel, gooi een elektromotor en accu achterin de standaard v60 zodat wij ook mee kunnen doen!”
Die auto is niet vanaf het begin als hybride ontwikkeld, en daardoor inderdaad loodzwaar.
Ik had inderdaad nog het oude model in mijn hoofd. Een al zware station waar puur voor de bijtelling nog een elektromotor in gepropt werd. En de achterbak was gehalveerd wie volume, waardoor je het nauwelijks nog een station mocht noemen. Waardeloze auto was dat.quote:Op zondag 25 september 2022 19:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
Misschien doel je op het vorige model V60?
15kwh is voldoende om jouw autootje te laden?quote:Op zondag 25 september 2022 17:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
10,4 kWh als hij leeg is.quote:Op zondag 25 september 2022 19:35 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
15kwh is voldoende om jouw autootje te laden?
Prijzen zijn nog steeds belachelijk hoog, vergeet niet dat er een tijdelijke belasting verlaging op zit he. Als die er af gaat zitten we weer flink boven de 2,-quote:Op zondag 25 september 2022 16:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
De prijzen voor een liter benzine en diesel zijn al een paar weken stevig aan het dalen, terwijl elektrisch rijden alleen maar duurder wordt. De op Prinsjesdag gepresenteerde plannen van het kabinet dragen daar verder aan bij. De accijnsverlaging op benzine en diesel blijft een half jaar langer, terwijl veel fiscale voordelen voor elektrisch rijden juist komen te vervallen.
"Wie heeft geīnvesteerd in de mobiliteitstransitie, krijgt nu de rekening gepresenteerd."
Ik lolde.
Geen meth lab hebben die op kernenergie draaitquote:Op zondag 25 september 2022 16:58 schreef etuiedelapiel het volgende:
Dat kun je 5 jaar van te voren al aan zien komen, iedereen alles op stroom en denken dat je dan van het kabinet af bent![]()
Beter zelf tabak verbouwen, drank stoken, zonnepanelen en accu's aanschaffen.
Lijkt mij dat elektrische autos minder onderhoud nodig hebben.quote:Op zondag 25 september 2022 16:59 schreef Aiciu het volgende:
Alleen benzine is op dit moment beter.
Ik rij diesel maar nu dat duurder is dan benzine is die hogere wegenbelasting alleen maar kut.
Niet iedereen heeft 86 zonnepanelen op zijn dak liggen omdat hij toevallig het geluk had zijn bitcoins op een goed moment te verkopen.quote:Op zondag 25 september 2022 17:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het toont alleen maar aan dat zogenaamde duurzaamheid alleen maar duur is omdat het altijd verborgen kosten heeft. Of dacht jij dat EV's gratis uit de lucht komen vallen en niks kosten omdat ze toevallig in de lease zitten?quote:Op zondag 25 september 2022 17:19 schreef knoopie het volgende:
Een EV die 15kwh per 100km verbruikt en een benzineauto die 7 liter per 100km verbruikt zijn nu in gebruik even duur. Dus dan hebben EV-rijders inderdaad enkel nog de voordelen in bijtelling en in wegenbelasting. Bovendien zijn het bijna allemaal lease-auto’s, dus dan is het verbruik voor de rijder sowieso niet relevant. Voorlopig hoef je dus nog geen medelijden te hebben met EV-rijders hoor.
[..]
quote:Op zondag 25 september 2022 17:41 schreef Näsenbar het volgende:
De trein van TS rijdt tenminste nog op kolen. VD = 110% ANTIWOKE.
Was dat BC of AC? (Before Chriet of After Chriet)quote:Op zondag 25 september 2022 19:29 schreef knoopie het volgende:
[..]
Ik had inderdaad nog het oude model in mijn hoofd. Een al zware station waar puur voor de bijtelling nog een elektromotor in gepropt werd. En de achterbak was gehalveerd wie volume, waardoor je het nauwelijks nog een station mocht noemen. Waardeloze auto was dat.
Hier in de wijk betaal ik bij een openbare laadpaal 31 cent per kw. Volgens jou berekening is dan de benzineprijs 66 cent de liter.quote:Op zondag 25 september 2022 17:19 schreef knoopie het volgende:
[..]
Lol.quote:Op zondag 25 september 2022 20:43 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Lijkt mij dat elektrische autos minder onderhoud nodig hebben.
Wist niet dat je bij een openbare laadpaal zo goedkoop kon laden. Ik ging even uit van een scenario waarin iemand ¤0,90 per kWh moest betalen.quote:Op zondag 25 september 2022 23:00 schreef Robbberttt het volgende:
[..]
Hier in de wijk betaal ik bij een openbare laadpaal 31 cent per kw. Volgens jou berekening is dan de benzineprijs 66 cent de liter.
Welke verborgen kosten? Volgens mij weet iedereen wel hoe duur zijn auto is, dus daar is weinig verborgen aan.quote:Op zondag 25 september 2022 22:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het toont alleen maar aan dat zogenaamde duurzaamheid alleen maar duur is omdat het altijd verborgen kosten heeft. Of dacht jij dat EV's gratis uit de lucht komen vallen en niks kosten omdat ze toevallig in de lease zitten?
De gemiddelde Nederlander rijdt maar 13.000km per jaar. Zelfs met een onzuinige EV is dat nog geen 3000kwh per jaar. Dat zijn tegenwoordig nog geen 8 zonnepanelen die je daar voor nodig hebt. Die kan je mooi boven je oprit ophangen, dan heb je meteen een carport.quote:Op zondag 25 september 2022 22:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft 86 zonnepanelen op zijn dak liggen omdat hij toevallig het geluk had zijn bitcoins op een goed moment te verkopen.
Openbare laadpalen zijn doorgaans onder de ¤0,40.quote:Op zondag 25 september 2022 23:27 schreef knoopie het volgende:
[..]
Wist niet dat je bij een openbare laadpaal zo goedkoop kon laden. Ik ging even uit van een scenario waarin iemand ¤0,90 per kWh moest betalen.
Maar dan is een elektrische auto dus nog steeds goedkoper. maar ja, dat wisten we eigenlijk ook wel.
Mij hoef je niet te overtuigen dat een elektrische auto in gebruik goedkoper is hoor. Vertel dat maar aan @vogeltjesdansquote:Op zondag 25 september 2022 23:39 schreef Robbberttt het volgende:
[..]
Openbare laadpalen zijn doorgaans onder de ¤0,40.
¤0,70-0,90 kost snelladen aan de snelweg.
Verder geen wegenbelasting, lagere onderhoudskosten en waardevaster.
Omdat zo'n beetje alles wat 'duurzaam' is bakken met geld kost en zonder subsidie geen moment levensvatbaar is.quote:Op zondag 25 september 2022 23:35 schreef knoopie het volgende:
[..]
Welke verborgen kosten? Volgens mij weet iedereen wel hoe duur zijn auto is, dus daar is weinig verborgen aan.
Gemiddeld. Ja als je heel Nederland bij elkaar gooit misschien ja, incl je dove oma in haar Suzuki Swift met 2k per jaar. Lol, eerst had je het nog over lease en electrisch rijden. Daar gaat het namelijk over. En de gemiddelde leaserijder rijdt echt wel wat meer dan 13000 per jaar.quote:[..]
De gemiddelde Nederlander rijdt maar 13.000km per jaar. Zelfs met een onzuinige EV is dat nog geen 3000kwh per jaar. Dat zijn tegenwoordig nog geen 8 zonnepanelen die je daar voor nodig hebt. Die kan je mooi boven je oprit ophangen, dan heb je meteen een carport.
Nee hoor. Windmolens zijn al lang rendabel zonder subsidie. Zonnepanelen ook. Je huis goed isoleren ook. Hybride-auto’s net zo goed. Moet ik nog meer duurzame oplossingen noemen die financieel ook duurzaam zijn?quote:Op zondag 25 september 2022 23:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Omdat zo'n beetje alles wat 'duurzaam' is bakken met geld kost en zonder subsidie geen moment levensvatbaar is.
Dat klopt. Die rijden gemiddeld 16.900km per jaar. Bron: cbsquote:Gemiddeld. Ja als je heel Nederland bij elkaar gooit misschien ja, incl je dove oma in haar Suzuki Swift met 2k per jaar. Lol, eerst had je het nog over lease en electrisch rijden. Daar gaat het namelijk over. En de gemiddelde leaserijder rijdt echt wel wat meer dan 13000 per jaar.
Dus jij bent nu op vakantie in Amerika, maar ondertussen maak je je druk over wat de mensen met een elektrische auto in NL betalen? Nou, dat zal dan wel een spannende vakantie zijn.quote:Neem een voorbeeld aan Amerika: dikke auto's, lekker luxe, betaalbaar in aanschaf en brandstof, en niks geen electrisch gezeik. Je moet hier zonnepanelen echt met een vergrootglas zoeken.
Zonder subsidie zou geen een van die dingen van de grond zijn gekomen. Op zonnepanelen kan je zelfs de btw terug vragen.quote:Op zondag 25 september 2022 23:50 schreef knoopie het volgende:
[..]
Nee hoor. Windmolens zijn al lang rendabel zonder subsidie. Zonnepanelen ook. Je huis goed isoleren ook. Hybride-auto’s net zo goed. Moet ik nog meer duurzame oplossingen noemen die financieel ook duurzaam zijn?
We hadden het over lease auto's, Harrie. Niet over alle auto's.quote:
Ik maak me nergens druk op, ik lolde bij het lezen van dat artikel, ik waardeer de Amerikaanse mobiliteit en betaalbaarheid daarvan enorm, en ik kan er niks aan doen dat ik moet lachen omdat links keihard de rekening gepresenteerd krijgt.quote:[..]
Dus jij bent nu op vakantie in Amerika, maar ondertussen maak je je druk over wat de mensen met een elektrische auto in NL betalen? Nou, dat zal dan wel een spannende vakantie zijn.
Je moeder kreeg vannacht ook nog mijn openbare paal, zonder belasting.quote:Op zondag 25 september 2022 23:54 schreef Taills het volgende:
Beetje openbare paal kost 0.33 cent per KWh, verder geen wegenbelasting.
Ja en? Nu, vandaag, is het rendabel!quote:Op maandag 26 september 2022 00:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zonder subsidie zou geen een van die dingen van de grond zijn gekomen. Op zonnepanelen kan je zelfs de btw terug vragen.
Ik ook, en het cbs ook. De genoemde 13.000km is voor alle auto’s, de genoemde 16.900km is voor lease-auto’s.quote:We hadden het over lease auto's, Harrie. Niet over alle auto's.
Ja joh. Geniet lekker van je “vakantie”.quote:Ik maak me nergens druk op, ik lolde bij het lezen van dat artikel, ik waardeer de Amerikaanse mobiliteit en betaalbaarheid daarvan enorm, en ik kan er niks aan doen dat ik moet lachen omdat links keihard de rekening gepresenteerd krijgt.
En nu ga ik een steak eten. Even mijn co2 footprint hier achter laten weet je wel.
Wat je rendabel noemt nadat je er eerst ontiegelijk veel miljoen in hebt moeten stekenquote:Op maandag 26 september 2022 08:44 schreef knoopie het volgende:
[..]
Ja en? Nu, vandaag, is het rendabel!
Volgens mij wordt het woord lease nergens genoemd.quote:[..]
Ik ook, en het cbs ook. De genoemde 13.000km is voor alle auto’s, de genoemde 16.900km is voor lease-auto’s.
Doen we, komt helemaal goed Chriet.quote:[..]
Ja joh. Geniet lekker van je “vakantie”.
Heb je nu eindelijk een basisbeginsel van economie ontdekt, waarin de kost voor de baat uit gaat?quote:Op maandag 26 september 2022 17:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Of zijn zonnepanelen bijvoorbeeld ook meteen rendabel nadat ze op het dak liggen en de eerste watt hebben opgewekt? Of moeten die duizenden euros tocht echt eerst terug verdiend worden?
Hoe is dit een argument? Daarnaast worden fossiele brandstoffen ook nog op verschillende manieren gesubsidieerd.quote:Op maandag 26 september 2022 00:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zonder subsidie zou geen een van die dingen van de grond zijn gekomen.
Ik wist dat allang. En daar had ik geen bitcoins voor nodig. Knoopie daarentegen steekt zijn kop het liefst in het zand door zijn eigen werkelijkheid te creëren.quote:Op maandag 26 september 2022 17:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heb je nu eindelijk een basisbeginsel van economie ontdekt, waarin de kost voor de baat uit gaat?
Chapeau kerel.
Denk jij dat iets rendabel is als het zonder subsidie niet levensvatbaar is?quote:Op maandag 26 september 2022 17:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe is dit een argument? Daarnaast worden fossiele brandstoffen ook nog op verschillende manieren gesubsidieerd.
Zie subsidie als een catalysator.quote:Op maandag 26 september 2022 17:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Denk jij dat iets rendabel is als het zonder subsidie niet levensvatbaar is?
De kosten gaan altijd voor de baten uit, behalve als je het over ongeschoold werk hebt.quote:Op maandag 26 september 2022 17:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik wist dat allang. En daar had ik geen bitcoins voor nodig. Knoopie daarentegen steekt zijn kop het liefst in het zand door zijn eigen werkelijkheid te creëren.
Ja, dat is wat ze noemen investeren. Net zoals je eerst een boorplatform van 100 miljoen neer moet zetten voordat je ook maar een druppeltje olie hebt.quote:Op maandag 26 september 2022 17:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat je rendabel noemt nadat je er eerst ontiegelijk veel miljoen in hebt moeten steken
Of zijn zonnepanelen bijvoorbeeld ook meteen rendabel nadat ze op het dak liggen en de eerste watt hebben opgewekt? Of moeten die duizenden euros tocht echt eerst terug verdiend worden?
Begrijpend lezen ben je niet zo goed in?quote:Volgens mij wordt het woord lease nergens genoemd.
quote:Een auto van een particulier reed in 2020 gemiddeld 9,6 duizend kilometer, dat is minder dan een auto op naam van een bedrijf (16,9 duizend kilometer).
Klinkt als een topvakantie. In de ochtend eerst even ziedend de foktopics checken.quote:Doen we, komt helemaal goed Chriet.
Wat snap je niet aan het verschil tussen investeren (geld erin zetten wetende dat het met een flinke waarschijnlijkheid iets gaat opleveren) en subsidie (iets ten koste van alles er doorheen drukken, ook als het daarna totaal niet meer rendabel is)?quote:Op maandag 26 september 2022 19:15 schreef knoopie het volgende:
[..]
Ja, dat is wat ze noemen investeren. Net zoals je eerst een boorplatform van 100 miljoen neer moet zetten voordat je ook maar een druppeltje olie hebt.
Volgens mij is een auto van een bedrijf toch echt wat anders dan een lease auto. Waarvan bekend is dat die binnen drie jaar uit de lease gehaald worden vanwege het kilometrage.quote:[..]
Begrijpend lezen ben je niet zo goed in?
Ik heb een geweldige vakantie. Nu jij nog, zure klaphorkquote:[..]
[..]
Klinkt als een topvakantie. In de ochtend eerst even ziedend de foktopics checken.
Is goed Chrietquote:Op maandag 26 september 2022 18:00 schreef knoopie het volgende:
[..]
De kosten gaan altijd voor de baten uit, behalve als je het over ongeschoold werk hebt.
Leuk verzonnen, maar nee.quote:Op maandag 26 september 2022 17:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zie subsidie als een catalysator.
[ afbeelding ]
Leg dan eens uit wat het verschil is tussen investeren in zonnepanelen en investeren in de olie-industrie? Waarom zijn die miljarden voor de olie-industrie een goede investering maar die miljarden voor windmolens, zonnepanelen en geothermie dat niet?quote:Op maandag 26 september 2022 20:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het verschil tussen investeren (geld erin zetten wetende dat het met een flinke waarschijnlijkheid iets gaat opleveren) en subsidie (iets ten koste van alles er doorheen drukken, ook als het daarna totaal niet meer rendabel is)?
Wat is daar dan het verschil tussen?quote:Volgens mij is een auto van een bedrijf toch echt wat anders dan een lease auto. Waarvan bekend is dat die binnen drie jaar uit de lease gehaald worden vanwege het kilometrage.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie het. De hele tijd lekker fokken, terwijl je in de VS zit. Klinkt als een topvakantie!quote:Ik heb een geweldige vakantie. Nu jij nog, zure klaphorkOp donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
Wist je dat de olie-industrie ook met ongeveer 17,5 miljard euro per jaar gesubsidieerd wordt? Grootverbruikers krijgen korting of hoeven zelfs helemaal geen belasting te betalen. Als iets zo veel subsidie nodig heeft, dan kan het niet werken volgens jouw logica, toch?quote:Op maandag 26 september 2022 20:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het verschil tussen investeren (geld erin zetten wetende dat het met een flinke waarschijnlijkheid iets gaat opleveren) en subsidie (iets ten koste van alles er doorheen drukken, ook als het daarna totaal niet meer rendabel is)?
Omdat het heel iets anders betreft.quote:
quote:Op maandag 26 september 2022 20:19 schreef knoopie het volgende:
[..]
Leg dan eens uit wat het verschil is tussen investeren in zonnepanelen en investeren in de olie-industrie? Waarom zijn die miljarden voor de olie-industrie een goede investering maar die miljarden voor windmolens, zonnepanelen en geothermie dat niet?
[..]
Wat is daar dan het verschil tussen?Weet jij niet het verschil tussen een auto van een bedrijf zelf en een leasebak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik zie het. De hele tijd lekker fokken, terwijl je in de VS zit. Klinkt als een topvakantie!
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Na eerder al kennisgemaakt te hebben met het concept 'de kost gaat voor de baat' maak je nu kennis met een analogie: natuurlijk betreft dat iets heel anders.quote:Op maandag 26 september 2022 21:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Omdat het heel iets anders betreft.
Leg het maar even uit. Oh grote wijsgerige.quote:Op maandag 26 september 2022 21:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Weet jij niet het verschil tussen een auto van een bedrijf zelf en een leasebak?
De output is geheel anders. Het een heeft een blijvend doel vanaf het begin, denk aan bv de katalysator in een auto, het ander heeft als doel om iets oneconomisch toch maar levensvatbaar te houden.quote:Op maandag 26 september 2022 21:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Na eerder al kennisgemaakt te hebben met het concept 'de kost gaat voor de baat' maak je nu kennis met een analogie: natuurlijk betreft dat iets heel anders.
Kan je uitleggen waarom je subsidie niet als katalysator kan zien? Immers: een katalysator brengt reacties op gang door de activatie-energie te verlagen. Zie je hoe subsidie een vergelijkbaar effect kunnen sorteren?
Okee, let op. Komt ie:quote:Op maandag 26 september 2022 22:21 schreef knoopie het volgende:
[..]
Leg het maar even uit. Oh grote wijsgerige.
Waar zei ik dat?quote:En dan kan je meteen even uitleggen waarom je investeringen in zonne- en windenergie subsidie noemt, maar subsidie voor de olie-industrie een investering.
Als je bijvoorbeeld al eens aan de aanschaf denkt, maakt dat waarschijnlijk al een heleboel duidelijk. Nog los van de operationele kosten als brandstof.quote:En dan kan je meteen even uitleggen waarom volgens jou elektrisch rijden nu niet meer goedkoop is. Want volgens alle elektrische rijders hier klopt jou opmerking namelijk niet.
Je kunt nu wel weer volledig Chriet Titulaer gaan op alles wat ik zeg (want dat doe je constant), maar het nieuwsbericht is daar toch echt heel duidelijk in. Dat het zuur is om recht in je gezicht terug te krijgen en niet je milieudebiliose verlies toe te geven, wat ieder weldenkend mens overigens al 5 jaar geleden zag aankomen, snap ik ook wel.quote:Of ga je deze vragen ook weer met een wedervraag beantwoorden, omdat je het zelf ook niet uit kan leggen?
Welk nieuwsbericht? Want je hebt in de OP nogal selectief gequote zonder een bron te noemen. Is het dit artikel op Nu.nl? Want in dat geval ben je "vergeten" de volgende dingen mee te quoten.quote:Op dinsdag 27 september 2022 02:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
Je kunt nu wel weer volledig Chriet Titulaer gaan op alles wat ik zeg (want dat doe je constant), maar het nieuwsbericht is daar toch echt heel duidelijk in. Dat het zuur is om recht in je gezicht terug te krijgen en niet je milieudebiliose verlies toe te geven, wat ieder weldenkend mens overigens al 5 jaar geleden zag aankomen, snap ik ook wel.
Het is allemaal nogal relatief. Daarom is de titel van het artikel ook: "Prijsverschil tussen tanken en laden wordt steeds kleiner" en niet "elektrisch rijden is duurder dan benzine". Maar die had je ook maar weggelaten in jouw OP, omdat het niet past bij jouw al bereid staande mening?quote:Nu ben je volgens Van Biezen bij een gemiddeld rijgedrag op jaarbasis nog zo'n 1.000 euro per jaar voordeliger uit met elektrisch rijden dan wanneer je fossiel rijdt. "Waarbij we ervan uitgaan dat je deels thuis, deels op de zaak en deels op straat laadt." Voor wie alleen thuis laadt, halveert dat voordeel al zo'n beetje.
En nu komt daar nog bij dat je door thuis laden snel door het prijsplafond van de energierekening heen gaat. "Tenzij je zonnepanelen hebt", zegt Van Biezen.
Normaal ben je zo goed in googelen, en nu zeur je over een link. Het is goed met je Chrietquote:Op dinsdag 27 september 2022 14:37 schreef knoopie het volgende:
[..]
Welk nieuwsbericht? Want je hebt in de OP nogal selectief gequote zonder een bron te noemen. Is het dit artikel op Nu.nl? Want in dat geval ben je "vergeten" de volgende dingen mee te quoten.
[..]
Het is allemaal nogal relatief. Daarom is de titel van het artikel ook: "Prijsverschil tussen tanken en laden wordt steeds kleiner" en niet "elektrisch rijden is duurder dan benzine". Maar die had je ook maar weggelaten in jouw OP, omdat het niet past bij jouw al bereid staande mening?
Het is een beetje kinderachtig dat je altijd zo selectief alleen de zinnetjes uit het artikel quote die in jouw straatje passen. Helemaal als je dan de bron niet noemt.
Natuurlijk kan ik googelen en vinden welk artikel jij gebruikt hebt. Maar het is jammer dat ik dan elke keer weer moet constateren dat je zeer selectief enkel dat uit het artikel quote wat met jouw wereldbeeld samen valt.quote:Op dinsdag 27 september 2022 14:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Normaal ben je zo goed in googelen, en nu zeur je over een link. Het is goed met je Chriet
Ik ga een beetje meer dan de essentie van het artikel naar boven halen om jou een boner te bezorgen zeg. Ik ben verdorie sinterklaas niet.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:03 schreef knoopie het volgende:
[..]
Natuurlijk kan ik googelen en vinden welk artikel jij gebruikt hebt. Maar het is jammer dat ik dan elke keer weer moet constateren dat je zeer selectief enkel dat uit het artikel quote wat met jouw wereldbeeld samen valt.
Wie probeer je voor de gek te houden? Jezelf?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |