Ik heb gisteren niet gekeken.quote:Op zondag 25 september 2022 19:23 schreef Adat231 het volgende:
[..]
vrouw die gisteren bij babette in bed lag. wie was dat?
Berend denk ikquote:Op zondag 25 september 2022 19:24 schreef mario390 het volgende:
wie gaat dat vele vlees nog eten
of eten ze in groeps?
Dat was dus ook Eunice.quote:Op zondag 25 september 2022 19:23 schreef Adat231 het volgende:
[..]
vrouw die gisteren bij babette in bed lag. wie was dat?
huh?quote:Op zondag 25 september 2022 19:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah die heeft ook een oogje op Jeffrey toch?
quote:Op zondag 25 september 2022 19:25 schreef Flow3r het volgende:
Eunice kwam gisteren zomaar bij Babet in bed liggen en vandaag hangt ze de hele tijd rond Jeffrey
Volgens Leila is ze jaloers
Dat denkt babet nu welquote:Op zondag 25 september 2022 19:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kloptquote:Op zondag 25 september 2022 19:27 schreef Flow3r het volgende:
Ima over de zeik, hij had cola gepakt en mensen zeiden daar wat van , maar Berend en nog iemand hadden er 4 gepakt maar omdat die een grote mond hebben zegt niemand er wat van
zoiets
Dat weet ik niet maar ze waren gister wel tot laat samen en hadden het gezellig.quote:Op zondag 25 september 2022 19:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar voor kerstliedjes nog beetje vroegquote:Op zondag 25 september 2022 19:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
In september starten de feestdagen
quote:Op zondag 25 september 2022 19:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
In september starten de feestdagen
Dat was inderdaad niet fraai in de vrijdagavond uitzending, wetende dat hij quincie zo verraden heeftquote:Op zondag 25 september 2022 19:25 schreef engine het volgende:
Och jee staat die rat Imaddiddin weer te klikken. Iemand aanspreken ho maar en zelf ook jatten. Wat een loser.
Ja die heeft voor mij wel afgedaan.quote:Op zondag 25 september 2022 19:37 schreef juul. het volgende:
[..]
Dat was inderdaad niet fraai in de vrijdagavond uitzending, wetende dat hij quincie zo verraden heeft
Nepvrolijk doen. Wij zijn blij en leuk en de anderen zijn saggerijnenquote:
Dat wel opzichquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |