Hahaha John Pilger, goede journallist in de jaren 70 was. En dan mee gegaan met 911 en alle andere fake terror aanvallen is. John Pilger my arse. Fuckin sell-out. haha.quote:Op zaterdag 24 september 2022 17:29 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Ha John Pilger, een echte journalist ipv die laffe trekpoppen van nu die in hun hotels blijven zitten.
Ze werken samen.quote:Op zaterdag 24 september 2022 18:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Volgens mij werkt Putin voor de Amerikanen, kan niet anders toch?
George Orwell (Eric Blair) heeft die boeken niet alleen geschreven. imo.quote:Op zondag 25 september 2022 00:26 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Zn volgers hebben veel vertrouwen in Rusland. Moeilijk te zeggen wie er gaat winnen.
[ afbeelding ]
Correctie: Rusland voert al 8 jaar een proxy-oorlog in het oosten van Oekraïne omdat hun zetbaas eruit gejaagd is.quote:Op zaterdag 24 september 2022 23:08 schreef ZOA het volgende:
[..]
Je vraagt nog al wat.. Oekraine schiet hun eigen geclaimde Donbass al 8 jaar kapot de bevolking daar als terroristen aangemerkt. Maar Rusland moet op orde brengen
Waarom zou je daar benieuwd naar zijn? Die uitkomst staat immers vast, de uitskag gaat zijn dat de gebieden graag bij Rusland willen horen.quote:Op zaterdag 24 september 2022 19:02 schreef UncleScorp het volgende:
Benieuwd naar de resultaten van de referenda
Als de uitkomst is dat ze bij Rusland willen horen en Putin voert dat gelijk door luistert hij wel goed naar het volk.quote:Op zondag 25 september 2022 08:00 schreef Questular het volgende:
Die referenda zijn natuurlijk een wassen neus.
Goed héquote:Op zondag 25 september 2022 07:51 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waarom zou je daar benieuwd naar zijn? Die uitkomst staat immers vast, de uitskag gaat zijn dat de gebieden graag bij Rusland willen horen.
Ja de democratie in Rusland is een voorbeeld voor veel landen. Altijd al geweest natuurlijk. Als je ergens kunt rekenen dat de overheid het beste met je voor heeft en luistert naar je dan is het Rusland. Ook aan de vrijheid van meningsuiting daar en het openstaan voor andere opvattingen en ideeën is Rusland een gidsland.quote:Op zondag 25 september 2022 08:24 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Als de uitkomst is dat ze bij Rusland willen horen en Putin voert dat gelijk door luistert hij wel goed naar het volk.
Hier worden referendums gewoon genegeerd.
Dus eigenlijk werkt de democratie in Rusland beter dan hier.
Referendum in het westen is lachen met het volk.quote:Op zondag 25 september 2022 08:24 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Als de uitkomst is dat ze bij Rusland willen horen en Putin voert dat gelijk door luistert hij wel goed naar het volk.
In een volwassen democratie neem je een zo groot mogelijk deel van het volk zo diep mogelijk, bij voorkeur zonder glijmiddel terwijl je ze bij iedere stoot afwisselend laat weten dat je er geen actieve herinnering aan hebt, je oude Nokia weinig geheugen heeft, het voor hun eigen bestwil is, "we" samen afgesproken hebben dat, het moet vanwege een verdrag uit 1126 - eventueel kan een volwassen democratie ook nog overwegen om de uitslagen van referenda te negeren ( of ze gewoon af te schaffen ).quote:Op zondag 25 september 2022 08:30 schreef Questular het volgende:
[..]
Ja de democratie in Rusland is een voorbeeld voor veel landen. Altijd al geweest natuurlijk. Als je ergens kunt rekenen dat de overheid het beste met je voor heeft en luistert naar je dan is het Rusland. Ook aan de vrijheid van meningsuiting daar en het openstaan voor andere opvattingen en ideeën is Rusland een gidsland.
Ik snap niet dat de mensen hier niet al een enkeltje Rusland hebben geboekt, wat een geweldig land.
Leuk verhaaltje, hoop dat je veel plusjes krijgt, misschien nog even een plaatje met een quote van iemand neerzetten.quote:Op zondag 25 september 2022 08:53 schreef Grems het volgende:
[..]
In een volwassen democratie neem je een zo groot mogelijk deel van het volk zo diep mogelijk, bij voorkeur zonder glijmiddel terwijl je ze bij iedere stoot afwisselend laat weten dat je er geen actieve herinnering aan hebt, je oude Nokia weinig geheugen heeft, het voor hun eigen bestwil is, "we" samen afgesproken hebben dat, het moet vanwege een verdrag uit 1126 - eventueel kan een volwassen democratie ook nog overwegen om de uitslagen van referenda te negeren ( of ze gewoon af te schaffen ).
Zo slecht hebben de mensen het in Rusland niet.quote:Op zondag 25 september 2022 08:30 schreef Questular het volgende:
[..]
Ja de democratie in Rusland is een voorbeeld voor veel landen. Altijd al geweest natuurlijk. Als je ergens kunt rekenen dat de overheid het beste met je voor heeft en luistert naar je dan is het Rusland. Ook aan de vrijheid van meningsuiting daar en het openstaan voor andere opvattingen en ideeën is Rusland een gidsland.
Ik snap niet dat de mensen hier niet al een enkeltje Rusland hebben geboekt, wat een geweldig land.
U vraagt, wij draaien.quote:Op zondag 25 september 2022 09:01 schreef Questular het volgende:
[..]
Leuk verhaaltje, hoop dat je veel plusjes krijgt, misschien nog even een plaatje met een quote van iemand neerzetten.
In Nederland hebben die maar afgeschaft dan hoeven we ook niet meer te doen alsof.quote:Op zondag 25 september 2022 08:00 schreef Questular het volgende:
Die referenda zijn natuurlijk een wassen neus.
Wat is er aan de hand?quote:Op zondag 25 september 2022 09:02 schreef UncleScorp het volgende:
Blijkbaar nu aan de gang.. serieuse onrust in China?
Vrijheid van meningsuiting is inderdaad geen probleem. Mits de juiste mening.quote:Op zondag 25 september 2022 09:02 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Zo slecht hebben de mensen het in Rusland niet.
Vrijheid van meningsuiting en vrijheid van religie is daar geen enkel probleem.
Je moet alleen niet als minderheid je mening gaan opdringen aan de meerderheid, terecht want zo werkt dat niet in een democratie.
Qua koopkracht hebben de mensen het ook niet slecht, al is dat nu waarschijnlijk wel wat veranderd sinds de santcies zijn ingevoerd.
Die probeerde dus een democratisch gekozen regering omver te werpen.quote:Op zondag 25 september 2022 09:24 schreef SjonShitcoin het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting is inderdaad geen probleem. Mits de juiste mening.
Vraag maar aan Navalny bijvoorbeeld.
Oorlog in Oekraïne? Nee hoor, speciale operatie. Hup 10 jaar naar de Goelag.
quote:Op zondag 25 september 2022 09:02 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Zo slecht hebben de mensen het in Rusland niet.
Vrijheid van meningsuiting en vrijheid van religie is daar geen enkel probleem.
Je mag best kritiek hebben op de regering.quote:Op zondag 25 september 2022 09:27 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Je wordt daar opgepakt als je kritiek op de regering hebt of als je de oorlog in Oekraïne een oorlog noemt. Hoe kun je dit nou typen en dan nog op versturen klikken ook?
Je draait de boel nogal om. Poetin wil iets doorvoeren en gebruikt als legitimatie een schijnreferendum waarbij je uitkomst al vast staat.quote:Op zondag 25 september 2022 08:24 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
https://www.amnesty.nl/wa(...)stratierecht-ruslandquote:Op zondag 25 september 2022 09:30 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Je mag best kritiek hebben op de regering.
Allemaal spookverhalen.
Je wordt pas opgepakt als je gaat proberen de democratie omver te werpen.
Vergelijkbaar met Nederland dus.quote:Op zondag 25 september 2022 09:40 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
https://www.amnesty.nl/wa(...)stratierecht-rusland
https://www.rtlnieuws.nl/(...)monstranten-opgepakt
Eerste twee hits van Google op "demonstratie rusland".
Kom op zeg. Je gelooft dit zelf ook niet.
Ik heb daar nog geen enkel bewijs van gezien.quote:Op zondag 25 september 2022 09:38 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Je draait de boel nogal om. Poetin wil iets doorvoeren en gebruikt als legitimatie een schijnreferendum waarbij je uitkomst al vast staat.
Nee, niet vergelijkbaar met Nederland. Hoe kom je erbij?quote:Op zondag 25 september 2022 09:47 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met Nederland dus.
Daar heeft Amnesty ook al zat over geschreven.
Staat gewoon op hun website.quote:Op zondag 25 september 2022 09:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Nee, niet vergelijkbaar met Nederland. Hoe kom je erbij?
Geef je hiermee toe dat je niet alleen wordt opgepakt daar als je de "democratie" omver wilt werpen?
Ik vind dit een prachtpost.quote:Op zondag 25 september 2022 09:18 schreef Grems het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd! Binnenkort mag u weer kiezen welke trekpop de komende tijd het beleid van Klaus en zijn praatclubje komt uitvoeren in uw deel van Europa.
Je hebt er geen enkel bewijs van *willen* zien. Dit is niet bepaald betwist namelijk. Ik kan wel met bronnen voor je komen maar die ga je toch afdoen als nepnieuws, hoeveel je er ook krijgt.quote:Op zondag 25 september 2022 09:48 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik heb daar nog geen enkel bewijs van gezien.
Waar staat dat het vergelijkbaar is met Rusland?quote:Op zondag 25 september 2022 09:54 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Staat gewoon op hun website.
https://www.amnesty.nl/ac(...)ende-mate-onder-druk
Dat staat er ook niet, dat zeg ik.quote:Op zondag 25 september 2022 09:58 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Waar staat dat het vergelijkbaar is met Rusland?
Waarom zeg je dat dan. De vraag was of het vergelijkbaar is en daar heb je geen bron van gegeven. Dat er overal wel wat is hoef je mij niet uit te leggen.quote:Op zondag 25 september 2022 09:59 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat staat er ook niet, dat zeg ik.
Als dat jouw bewijs is ben je zeker ook zo'n figuur die denkt dat Trump eigenlijk de verkiezingen heeft gewonnen.quote:Op zondag 25 september 2022 09:57 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Je hebt er geen enkel bewijs van *willen* zien. Dit is niet bepaald betwist namelijk. Ik kan wel met bronnen voor je komen maar die ga je toch afdoen als nepnieuws, hoeveel je er ook krijgt.
Toch eentje dan: https://www.nrc.nl/nieuws(...)ndumuitslag-a4143066
Omdat het zo is.quote:Op zondag 25 september 2022 09:59 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat dan. De vraag was of het vergelijkbaar is en daar heb je geen bron van gegeven. Dat er overal wel wat is hoef je mij niet uit te leggen.
quote:Op zondag 25 september 2022 10:01 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Als dat jouw bewijs is ben je zeker ook zo'n figuur die denkt dat Trump eigenlijk de verkiezingen heeft gewonnen.
Je reageert precies zoals ik heb voorspeld. Wat saai.quote:Geen bewijs maar wel zat artikels die zeggen dat het zo is.
Jij hebt schijnbaar geen bewijs nodig, enkel een krantenartikel.quote:Op zondag 25 september 2022 10:02 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
[..]
Je reageert precies zoals ik heb voorspeld. Wat saai.
Bewijs jij eens dat dat referendum wel eerlijk verloopt?
Het is zo omdat het zo is. Staaltje retoriek hier hoor. En dan ga je tegen mij mieren over bronnen.quote:
Nogmaals, voorspelbaar. Je reageert precies zoals ik zei dat je zou reageren. Wat oninteressant.quote:Op zondag 25 september 2022 10:03 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Jij hebt schijnbaar geen bewijs nodig, enkel een krantenartikel.
Ik heb je bronnen gegeven waaruit blijkt dat in beide landen het demonstratierecht onder druk staat.quote:Op zondag 25 september 2022 10:04 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Het is zo omdat het zo is. Staaltje retoriek hier hoor. En dan ga je tegen mij mieren over bronnen.
Moet ik nou gaan bewijzen dat het eerlijk is verlopen?quote:Op zondag 25 september 2022 10:05 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Nogmaals, voorspelbaar. Je reageert precies zoals ik zei dat je zou reageren. Wat oninteressant.
En waar is jouw bewijs?
Je gaf één bron, waarin dat helemaal niet staat. Logisch ook want het is niet vergelijkbaar. Net zoals genocide niet vergelijkbaar is met door rood rijden, ook al mag het allebei niet. Zo moeilijk is dat concept toch niet?quote:Op zondag 25 september 2022 10:06 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik heb je bronnen gegeven waaruit blijkt dat in beide landen het demonstratierecht onder druk staat.
Dat jij dat niet vergelijkbaar vind kan ik ook niks aan doen.
Ja.quote:Op zondag 25 september 2022 10:07 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Moet ik nou gaan bewijzen dat het eerlijk is verlopen?
Als je serieus denkt dat Rusland een goed voorbeeld is van een democratie dan houdt het wat mij betreft op.quote:Op zondag 25 september 2022 09:26 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Die probeerde dus een democratisch gekozen regering omver te werpen.
De minderheid die zijn mening wilt opdringen aan de meerderheid, dat moet je ook niet doen.
Te moeilijk voor je?quote:Op zondag 25 september 2022 10:10 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat soort domme dingen ga ik echt niet op in.
Agree to disagree is beter dan onnodige discussies voerenquote:Op zondag 25 september 2022 10:15 schreef Questular het volgende:
[..]
Als je serieus denkt dat Rusland een goed voorbeeld is van een democratie dan houdt het wat mij betreft op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |