abonnement Unibet Coolblue
pi_206085605
#epicfail dus. Ik dacht sneller dan dat ik typte :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_206085621
Vind sowieso die soort van grappige TT altijd maar een beetje raar. Gewoon lekker leeg laten
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_206085639
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 13:11 schreef over_hedge het volgende:
Vind sowieso die soort van grappige TT altijd maar een beetje raar. Gewoon lekker leeg laten
Het was nieteens grappig bedoeld -O-

Zie mijn laatste post in het vorige topic.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_206085640
Goede TT
Niks mis mee.
  Moderator zaterdag 24 september 2022 @ 13:15:13 #6
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206085653
quote:
Poetin-bondgenoot: Londen zal als eerste worden gebombardeerd in de Derde Wereldoorlog

Een nauwe politieke bondgenoot van Poetin heeft gewaarschuwd dat Londen als eerste zal worden gebombardeerd in een Derde Wereldoorlog.

Dit zei de 54-jarige parlementslid Andrey Gurulyov, lid van de defensiecommissie van het Russische parlement, op de Russische zender Channel 1.

Volgens hem zal dit gebeuren omdat “de dreiging voor de wereld van de Angelsaksen komt." Volgens hem is er geen andere manier om de blokkade te voorkomen van de enclave die tussen Polen en Litouwen ligt langs de Baltische kust, ongeveer 1180 mijl van Moskou.

“We zullen de hele groep vijandelijke ruimtesatellieten vernietigen tijdens de eerste luchtoperatie. Het zal niemand iets schelen of ze Amerikaans of Brits zijn, we zouden ze allemaal zien als de NAVO. Ten tweede zullen we het hele systeem van antiraketverdediging verminderen, overal en voor 100 procent. Ten derde zullen we zeker niet starten vanuit Warschau, Parijs of Berlijn. De eerste die geraakt wordt, is Londen", aldus Gurulyov.
:') Zag deze in OOR staan
pi_206085654
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 13:13 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Het was nieteens grappig bedoeld -O-

Zie mijn laatste post in het vorige topic.
Oh doelde ook niet zozeer op jou. Maar in het algemeen. Zitten soms van die TT tussen dat je denkt is dit nou nodig.

Maarja doet er van de rest ook niet zoveel toe :P Ik maak de regels niet.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zaterdag 24 september 2022 @ 13:15:27 #8
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_206085656
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 11:16 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Mischien kun jij je drukker maken om het fortuin van Poetin? Die is er namelijk verantwoordelijk voor dat er een oorlog is waarvan wij ook de fallout ondervinden, niet Zelensky die doet wat een President van een land moet doen in zo'n situatie. Terug vechten en om steun vragen.
Op het moment dat we Putin gaan steunen zal ik me daar zeker druk over maken.
pi_206085668
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206085673
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 13:15 schreef Momo het volgende:

[..]
:') Zag deze in OOR staan
En dat allemaal met een Moisin Nagant? :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_206085678
Hoe staat het ondertussen met de referenda?
Stevenen we af op een 97% DA?

Best treurig en dat is eigenlijk nog een understatement. Maar de mensheid is in alle eeuwen nog maar weinig opgeschoten als het gaat om vrede. Wat is dat toch met macht?
pi_206085681
“We zullen de hele groep vijandelijke ruimtesatellieten vernietigen tijdens de eerste luchtoperatie. Het zal niemand iets schelen of ze Amerikaans of Brits zijn, we zouden ze allemaal zien als de NAVO. Ten tweede zullen we het hele systeem van antiraketverdediging verminderen, overal en voor 100 procent. Ten derde zullen we zeker niet starten vanuit Warschau, Parijs of Berlijn. De eerste die geraakt wordt, is Londen", aldus Gurulyov.

Even wachten, ik was nog niet over de schok van mijn energie-rekening heen. :{w
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zaterdag 24 september 2022 @ 13:19:19 #13
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_206085682
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2022 11:16 schreef bleiblei het volgende:

[..]
De vorige keer dat zo een koekwaus die pandora papers boven water toverde, werd al uitgelegd dat dat speelde voor ie president werd en dat ie zijn presidentschap (zo goed als) schoon in is gegaan. Dubieuze belastingconstructies zijn niet vreemd voor artiesten. Waarom denk je dat de BV Rolling Stones en BV U2 in Amsterdam zit? Hell, scroll die hele papers door en ik gok dat er je geen een vermogende artiest kan verzinnen die er niet in voor komt.

Daarentegen hebben we wel momenteel een achterlijke malloot in onze 2de kamer zitten, die weigert zijn zij-inkomsten conform regelgeving transparant te delen.

Dus de grote vraag is, hoe komt Baudet aan zijn geld? Waarom wil hij als volksvertegenwoordiger geen openheid geven over zijn huidige inkomstenbronnen? Als er iets stinkt dan is dat het wel. Daar kan geen beerput tegenop.

Wil overigens niet zeggen dat Zelenski 100% schoon is. Maar wel dermate schoon dat ik elke poging om hem in diskrediet te brengen met deze argumenten bijzonder lafhartig en hypocriet vind (en daarnaast ook wat wereldvreemd en naief).
Op het moment dat Baudet of Mick jagger oorlogje gaan voeren en hier de hele goegemeente er blind achteraan rent, gaan we het er zeker over hebben.
pi_206085694
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 13:15 schreef Momo het volgende:

[..]
:') Zag deze in OOR staan
Als ze op Londen mikken zou ik heel nerveus worden als ik in Reykjavik zou wonen.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 24 september 2022 @ 13:20:46 #15
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_206085705
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 13:15 schreef Momo het volgende:

[..]
:') Zag deze in OOR staan
Van drie maanden geleden ook echt, lekker hoor.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator zaterdag 24 september 2022 @ 13:22:12 #16
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206085722
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 september 2022 13:20 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Van drie maanden geleden ook echt, lekker hoor.
Oh had ik nog niet eens gezien
pi_206085737
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2022 13:20 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Als ze op Londen mikken zou ik heel nerveus worden als ik in Reykjavik zou wonen.
Wilde domme vraag stellen maar ik trek 'm weer in :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_206085739
quote:
Zou grappig zijn als straks al die conscript minderheden juichend overlopen naar Oekraine en zich tegen de Russen keren.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_206085761
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 13:24 schreef Hathor het volgende:

[..]
Zou grappig zijn als straks al die conscript minderheden juichend overlopen naar Oekraine en zich tegen de Russen keren.
Laten we het hopen.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_206085762
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 13:24 schreef Hathor het volgende:

[..]
Zou grappig zijn als straks al die conscript minderheden juichend overlopen naar Oekraine en zich tegen de Russen keren.
Ik zou me bij de eerste de beste gelegenheid overgeven.
Je wordt daar als krijgsgevangene nog beter behandeld dan als burger in je eigen land.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206085768
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 13:24 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Wilde domme vraag stellen maar ik trek 'm weer in :')
Ik moest hier ook net iets te lang over nadenken :@
pi_206085780
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2022 13:26 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ik zou me bij de eerste de beste gelegenheid overgeven.
Je wordt daar als krijgsgevangene nog beter behandeld dan als burger in je eigen land.
Dus je hebt het filmpje op reddit niet gezien van brandende Russen? :r
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_206085784
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 13:27 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Ik moest hier ook net iets te lang over nadenken :@
:D :*
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_206085790
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2022 13:26 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ik zou me bij de eerste de beste gelegenheid overgeven.
Je wordt daar als krijgsgevangene nog beter behandeld dan als burger in je eigen land.
Nu hebben we natuurlijk al wat domme moves van de Russen gezien en ik sluit het niet uit dat ze die conscipts gebruiken als kanonnenvoer maar het zou wijzer zijn deze mensen in de logistiek in te zetten. En 5km achter de frontlinie is het al lastig overgeven.
pi_206085799
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2022 13:28 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Dus je hebt het filmpje op reddit niet gezien van brandende Russen? :r
Die hebben zich niet overgegeven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')