Ik bel ook niet en kom al helemaal niet voor koffie, sterker nog ze zullen zelf maar meteen met een concreet aanbod moeten komen maar schijnbaar snappen ze nog steeds niet dat mensen gaan switchen voor een gelijk salaris of slechts een paar honderd euro meer.quote:Op zaterdag 24 september 2022 12:41 schreef corehype het volgende:
Je hebt letterlijk geen idee hoeveel zaken/netwerken je doodt door te zeggen "laten we bellen" voor letterlijk alles.
Dit is een plaag anno 2022.
Gebruik je toetsenbord. We hebben geen telefoontje nodig om te ontdekken waar we het tijdens een gesprek over moeten hebben.
Maar een baan denk je wel aan te kunnen?quote:Op zaterdag 24 september 2022 12:42 schreef corehype het volgende:
Ik heb niet de mentale energie om een chat te plannen, vervolgens de chat te maken en vervolgens de chat terug te roepen.
Ah je bent geboren < 2000quote:Op zaterdag 24 september 2022 12:56 schreef sjorsie1982 het volgende:
Zit je in dd ontkenningsfase vanje telefoonangst?
dat is prima hoor, maar kom er dan gewoon voor uit. Telefoonangst hebben is niet erg hoorquote:Op zaterdag 24 september 2022 13:00 schreef corehype het volgende:
[..]
Ah je bent geboren < 2000
Waarom zou ik ooit 30 minuten aan de telefoon voor een wildvreemde gaan zitten
Terwijl dat in 30 secnden typen kan worden samengevat?
ik bel me moeder niet eens
Ik ga never never NEVER nooit 5 dagen op kantoorquote:Op zaterdag 24 september 2022 12:50 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Maar een baan denk je wel aan te kunnen?
Verder eens met de frustraties, maar als je iets wederzijds wenst dan investeer je (naar mijn idee) zelf ook.
ik ga niet inefficient te werk en bellenquote:Op zaterdag 24 september 2022 13:01 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat is prima hoor, maar kom er dan gewoon voor uit. Telefoonangst hebben is niet erg hoor
Snap ik. Maar ergens moeten ze toch een beeld van je krijgen. Als het niet bij een kopje koffie is dan wellicht telefonisch.quote:Op zaterdag 24 september 2022 13:02 schreef corehype het volgende:
[..]
Ik ga never never NEVER nooit 5 dagen op kantoor
thuiswerken is zo makkelijk
Ja ik snap wel er zijn narcistische managers die je PER SE willen zien en je 8u per dag willen ZIEN bellen
ineffeciente boomers
Maar dat is de recruiters probleem niet de mijne
Er zijn 2 soorten inmails:quote:Op zaterdag 24 september 2022 13:04 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Snap ik. Maar ergens moeten ze toch een beeld van je krijgen. Als het niet bij een kopje koffie is dan wellicht telefonisch.
Of solliciteer je voor muurbloem?
Kijk voor bovenstaande zal ik nog bellenquote:Came your profile, amazing fit because this and that skills, my client/ ur company is looking for xx
They have some amazing perks;
• Salary up to xxK, based on experience;
• Equity;
• A cool office in xx;
• You will be joining one of the market leaders
Not too bad, right?
How about we schedule a call to discuss everything in more detail? Because an InMail can only fit this much.
ik ga niet eens replyen op bovenstaandequote:ik ben xx
functie is dit en dat
Gebaseerd op je ervaring als xx die ik heb vernomen na het bekijken van je profiel, denk ik dat je een passende kandidaat zou kunnen zijn voor deze functie.
Sta je open voor een snelle call via telefoon of videocall?
Best,
ik vind inefficient werken juist een zegenquote:Op zaterdag 24 september 2022 13:03 schreef corehype het volgende:
[..]
ik ga niet inefficient te werk en bellen
ik kan in 1u mijn werk gedaan krijgen
neequote:
en dat heb je nu pas begrepen?quote:
Kleine aanpassing doorgevoerd.quote:Op zaterdag 24 september 2022 12:43 schreef corehype het volgende:
En dan moet ik proberen te onthouden wtf is er gezegd
de meeste vergaderingen zouden gewoon een telefoontje moeten zijn,
de meeste oproepen zouden gewoon een e-mail moeten zijn,
de meeste e-mails zouden gewoon een sms moeten zijn, en
de meeste topics zouden gewoon niet mogen bestaan
autist + narcist = nautist --> TS moet op zee mensen gaan vervelenquote:Op zaterdag 24 september 2022 14:01 schreef schommelstoel het volgende:
Tja, autisten houden vaak niet van sociaal contact eh.
Je eigen probleem een probleem van anderen maken is ook een kunst.
Ziedaar het echte probleem.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |