Waarom ben jij zo bezig met het vlaggetje?quote:Op zaterdag 24 september 2022 09:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest Van Aert morgen zoiets tegenkomen (wint groepssprint, maar MDVP komt vanachter en wint de wedstrijd)
Was ik echt Ziedend, woest, "met dingen gooien"
Nu kan ik het nog plaatsen .
Laat het vlaggetje eens varen. Wout en Mathieu zijn beide van België en Nederland.quote:Op zaterdag 24 september 2022 09:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest Van Aert morgen zoiets tegenkomen (wint groepssprint, maar MDVP komt vanachter en wint de wedstrijd)
En morgen winnen ze allebei niet vrees ik. Pogi is naar wat ik gezien heb de man.quote:Op zaterdag 24 september 2022 09:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Laat het vlaggetje eens varen. Wout en Mathieu zijn beide van België en Nederland.
Vandaag liep het toch echt net iets anders.quote:Op zaterdag 24 september 2022 09:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest Mathieu morgen zoiets tegenkomen (wint groepssprint, maar WVA komt vanachter en wint de wedstrijd) dan zou ik denken: jammer Mathieu, maar wel een geweldige wereldkampioen.quote:Op zaterdag 24 september 2022 09:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk doet niemand dat morgen in de mannenkoers, waarvoor je je prima om 10:00 uur in het topic kunt meldenquote:
Nou ja, ze heeft ook geknecht.quote:
Bohh, stel je voor Pogi in de regenboogtruiquote:Op zaterdag 24 september 2022 09:37 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En morgen winnen ze allebei niet vrees ik. Pogi is naar wat ik gezien heb de man.
Ik verwacht eigenlijk nooit echt een inhoudelijk gesprek met een sporter.quote:
Ze had een meesterknecht meegenomen, toevallig was ze het zelf.quote:Op zaterdag 24 september 2022 09:44 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk nooit echt een inhoudelijk gesprek met een sporter.
Wat me wel vies tegenvalt, is dat ze niet heeft gezegd: alle lof en eer voor de ploeg, die heeft geweldig voor me gewerkt en geknecht.
Want dat hoor je anders zeker een dozijn keer.
Oh wacht, nou snap ik waarom ze dat niet zei: ze kwam hier om te knechten.
Annemiek van Vleuten: "Bedankt aan mezelf."
Hahaha doorslapen. Goede grap.quote:Op zaterdag 24 september 2022 09:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als in de nacht doorhalen: goedgekeurd. Als in doorslapen: geroyeerd.
Op zich mag ze van Dijk wel even bedanken. Zonder haar was dat gat op een gegeven moment niet meer dicht gereden .quote:Op zaterdag 24 september 2022 09:44 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk nooit echt een inhoudelijk gesprek met een sporter.
Wat me wel vies tegenvalt, is dat ze niet heeft gezegd: alle lof en eer voor de ploeg, die heeft geweldig voor me gewerkt en geknecht.
Want dat hoor je anders zeker een dozijn keer.
Oh wacht, nou snap ik waarom ze dat niet zei: ze kwam hier om te knechten.
Annemiek van Vleuten: "Bedankt aan mezelf."
In ieder geval beter dan jouw reactiesnelheid, Kopecky!quote:https://www.wielerflits.n(...)t-van-vleuten-start/
Lotte Kopecky heeft haar mening gegeven op de deelname van Annemiek van Vleuten aan het WK wielrennen in Australië, ondanks haar breuk in de elleboog. “We vragen om meer veiligheid. De reactiesnelheid van Van Vleuten zal nu een stuk minder zijn.”
Als de renners het maar snappen.quote:Op zaterdag 24 september 2022 09:51 schreef Mani89 het volgende:
Volgens mij snapt dit mens helemaal niks van wieltjerennen.
Dat is de Gunnewijk-factor.quote:Op zaterdag 24 september 2022 09:51 schreef Mani89 het volgende:
Volgens mij snapt dit mens helemaal niks van wieltjerennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |