adblockerquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Geen last van![]()
Heb je veel reclame dan ?
Verweven met een touch van smquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:58 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou op Stream 1 zie ik nu toch een soort van semi op-leeftijd-kama-sutra hoor!
ja vond dat echt heel dom van hem, het haalt niet eens een half miljoen kijkers...quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:57 schreef Boebaloe het volgende:
[..]
Ze houden teveel rekening met camera
Zoals isaac denkt kijken er miljoenen mensen mee 😂
Super respectvol !quote:Op vrijdag 23 september 2022 23:00 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hee heb ik het dan respectvol gebracht of niet he? haha
Gisteren kwam er nog een puzzelstukje tussen de tenen van Moraima vandaan, dus die puzzel is niet gehaaldquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:59 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat is nog steeds niet helemaal zeker toch? Aangezien de verbinding eruit lag bij het verstrijken van de tijd?
hhahhahahaha 'semi-op-leeftijd-kama-sutra' ja ik vond het zo heftig dat ik moest switchenquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:58 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou op Stream 1 zie ik nu toch een soort van semi op-leeftijd-kama-sutra hoor!
Aiii. Dubbel aii zelfs, want dat beeld raak ik weer even niet kwijt.quote:Op vrijdag 23 september 2022 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gisteren kwam er nog een puzzelstukje tussen de tenen van Moraima vandaan, dus die puzzel is niet gehaald
En hij vond het nog lekker ookquote:Op vrijdag 23 september 2022 23:00 schreef MacDeMarco het volgende:
Jan-Willem wordt aangerand door Esther
Mijn ervaring is dat switchen doorgaans een nog schokkender beeld oplevert. Maar dat kan ook mijn mazzel zijn. Als ik klik heb ik steevast Zoe in beeld. Dat gun je niemand toch?quote:Op vrijdag 23 september 2022 23:01 schreef claire3500 het volgende:
[..]
hhahhahahaha 'semi-op-leeftijd-kama-sutra' ja ik vond het zo heftig dat ik moest switchen
Altijd beter dan een Legoblokjequote:Op vrijdag 23 september 2022 23:01 schreef B00STER het volgende:
[..]
Aiii. Dubbel aii zelfs, want dat beeld raak ik weer even niet kwijt.
Graag een streamlock als het met happy ending is.quote:
Maar vaak waren er gewoon 2 situaties met 1 close-up en 1 ruimtelijk (wel zo mooi)quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:48 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ik ook! zal wel reden voor zijn bij utopia waren er.4 streams dat was zo leuker
wc-rollen hamsterenquote:
Het vuurtje laten branden nu het nog smeult, tot Zoe d'r 24 uur aan vraagtquote:Op vrijdag 23 september 2022 23:05 schreef Sestra666 het volgende:
nadir en gj weer over zoe
morgen gaat nadir weer met haar praten
man,man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |