In EJVJL kan je niet stemmen op een van de bewoners.quote:Op woensdag 5 april 2023 00:29 schreef Charlotte-007 het volgende:
Marciano is mijn favoriet. Jeffrey ook maar hij krijgt vast genoeg stemmen. Moraima een goede derde plaats.
In de poll mag iedereen stemmenquote:Op woensdag 5 april 2023 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In EJVJL kan je niet stemmen op een van de bewoners.
De streamers/kijkers zijn niet betrokken bij het spel.
O stemmen in de Pollquote:
Ik vind hem vreselijke wat een misselijke vent is datquote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:21 schreef Cirilico het volgende:
[..]
[..]
Mag ik vragen waarom Jeffrey voor jullie de favoriet is? Vinden jullie hem als mens leuk of enkel omdat hij voor ruzies enzo zorgt?
Hij is in iedergeval niet “nep” om het zomaar te zeggernquote:Op donderdag 20 april 2023 09:48 schreef Teckeltje25 het volgende:
Hoe kan Erik op plek 4 staan?
Hoogst irritante,gierige en onsmakelijke vent.
Jasper is ook net niksquote:Op donderdag 1 juni 2023 07:38 schreef Cirilico het volgende:
Men is het meest onverschillig ten opzichte van Jasper. In beide polls krijgt hij nul stemmen. Noch gehaat, noch geliefd.
Jeffrey daarentegen blijft de meest controversiële deelnemer. Hij wordt zowel het meest gehaat als het meest geliefd.
Fijn dat Jeffrey weg is. Terug de tuin in.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:26 schreef Witborst het volgende:
Wendy en big momma.
De rest weg er mee.
Jammer van Jef.
Mocht niet meer roken en drinken van de directie.
BIG Mamma is wat mij betreft veranderd in een BIG Bitch!quote:Op zondag 18 juni 2023 20:27 schreef wolffie het volgende:
Volgens Martin en Mexx is de winnaar al bekend, geen Isaak, ze laten niks los. Maar het werd voor hun duidelijk, wat nooit op tv gezien is.
BIG Mamma vind ik geweldig, mag van mij winnen, ook al kan ze niks.
Sinds ze manager is, heeft ze voor mij ook afgedaan.quote:Op donderdag 6 juli 2023 01:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
BIG Mamma is wat mij betreft veranderd in een BIG Bitch!
tussenstandlink klopt niet Dquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:35 schreef D. het volgende:
We hebben een top 10, dus tijd voor een nieuwe poll
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |