zit een spel fout inquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:56 schreef D. het volgende:
Poll: Wie is jouw favoriet?
• Alicia
• Babette
• Berend
• Bern
• Wanda
• Djedi
• Erik
• Esther
• Eunice
• Wendy
• Gert-Jan
• Imadiddin
• Isaac
• Jan-Willem
• Janet
• Jasper
• Jeffrey
• Jerrold
• Kenzy
• Kim (kapster)
• Kim (Temptation Island)
• Leila
• Madeleine
• Marciano
• Martin
• Mexx
• Mirthe
• Moriama
• Nadit
• Zoe
• Ruben
• Rupert
• Sasha
Voor de tussenstand klik je hier
Naditquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Het heet spelfout, zonder spatie
Welke dan?
Er is werkelijk nergens te vinden een meisjesnaam met Zoe.quote:Op vrijdag 23 september 2022 23:16 schreef D. het volgende:
[..]
Er staat echt overal Zoe hoor, ook op de sites van SBS
Op alle JVJL sitesquote:Op vrijdag 23 september 2022 23:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er is werkelijk nergens te vinden een meisjesnaam met Zoe.
In de OP staan fotootjesquote:Op vrijdag 23 september 2022 23:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waar kan ik zien wie de knapste is?
Nou, Kim2, Mirthe en Sasha zou ik het wel mee uithouden denk ik. Aan de rest heb ik nu al een hekelquote:Op vrijdag 23 september 2022 23:24 schreef D. het volgende:
[..]
In de OP staan fotootjes
JAA / [JAA COS #164]Kutregie @@
Sasha is leukquote:Op vrijdag 23 september 2022 23:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, Kim2, Mirthe en Sasha zou ik het wel mee uithouden denk ik. Aan de rest heb ik nu al een hekel
Kunnen er in deze openingspost ook foto's? Of is dat niet mogelijk?quote:Op vrijdag 23 september 2022 23:24 schreef D. het volgende:
[..]
In de OP staan fotootjes
JAA / [JAA COS #164]Kutregie @@
Da's uiteraard mogelijk, maar de mensen die stemmen weten inmiddels wel wie wie is, zeker als het om hun favoriet gaatquote:Op zaterdag 24 september 2022 00:08 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Kunnen er in deze openingspost ook foto's? Of is dat niet mogelijk?
Viv in JAA / [De bewoners] van Een Jaar Van Je Leven
Dat is wel de top 3 die het meest TV maken.quote:Op vrijdag 23 september 2022 23:28 schreef Willewa het volgende:
Jeffrey aan kop en Berend op 2? 😅 De twee grootste botte egoïsten imo.
Edit: oh ik vergeet zomaar Wendy, die spant de kroon :’)
Hmja, ieder z’n ding denk ikquote:Op zaterdag 24 september 2022 18:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is wel de top 3 die het meest TV maken.
Ik heb ook mis gekliktquote:Op vrijdag 23 september 2022 21:59 schreef rosita1 het volgende:
Ik heb gestemd op Rupert, omdat ik de link aanklikte. Haha.
mag jij vindenquote:Op maandag 31 oktober 2022 11:19 schreef Cirilico het volgende:
Jullie Jeffrey-stemmers zijn niet goed wijs. 🤣
Houden van (bewust) sensatie creërende bewoners is één ding, maar houden van een walgelijke, hypocriete klootzak is wat anders.
Denk dat dat wel meevaltquote:Op dinsdag 1 november 2022 10:04 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben toe aan een nieuwe poll omdat ik toen ter tijd misgeklikt hebdikke vingers.
Misschien zijn de meningen van andere users nu ook wel veranderd qua favoriete?
Eensch is en blijft gewoon een eikelquote:Op maandag 31 oktober 2022 11:19 schreef Cirilico het volgende:
Jullie Jeffrey-stemmers zijn niet goed wijs. 🤣
Houden van (bewust) sensatie creërende bewoners is één ding, maar houden van een walgelijke, hypocriete klootzak is wat anders.
quote:
quote:
Mag ik vragen waarom Jeffrey voor jullie de favoriet is? Vinden jullie hem als mens leuk of enkel omdat hij voor ruzies enzo zorgt?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:28 schreef Witborst het volgende:
Jeffrey op één ,en nog een paar die mogen winnen .
Enige paar die er uit mogen is als eerste gert-jan pff.
Zonde van het programma.
Al zitten er nog een paar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |