Ed Byrne ging daar flink los.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:20 schreef Iemand91 het volgende:
Straks om 22:00 uur aflevering 4 van seizoen 64 op BBC1.
Host: Adil Ray
Ian's team: Richard Osman
Paul's team: Jess Phillips
Een beetje in hetzelfde genre, vanavond is de een-na-laatste aflevering van Mock The Week.
Die is om 23:00 uur op BBC2.
Dan houdt die show het na 17 jaar en 21 seizoenen er mee op.
Elke donderdagavond.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:30 schreef De_Hertog het volgende:
Hoe ver van te voren wordt dit eigenlijk opgenomen?
quote:In the first of two special episodes commemorating the end of the long-running topical comedy series, a chance to see some of the very finest moments from the first half of its 17-year history.
Nou ja, vanaf nu dan...quote:Op maandag 7 november 2022 22:03 schreef Iemand91 het volgende:
Straks om 00:45 uur A Bit More News op BBC1.
En dan wordt het weer even een tijd stil in dit topic.
Ik denk dat ik wel een betere presentator kan verzinnen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:44 schreef De_Hertog het volgende:
Leuke aflevering. Tennent en Osman hebben beide heerlijke timing en Beaumont, die ik niet kende, was ook goed. Mooi panel
Lucy Beaumont is overigens getrouwd met Jon Richardsonquote:Op dinsdag 25 april 2023 10:44 schreef De_Hertog het volgende:
Leuke aflevering. Tennent en Osman hebben beide heerlijke timing en Beaumont, die ik niet kende, was ook goed. Mooi panel
Clive ken ik, maar de andere twee zeggen me niksquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:58 schreef Iemand91 het volgende:
Straks om 22:00 uur aflevering 10 van seizoen 65 op BBC1.
Host: Clive Myrie
Ian's team: Munya Chawawa
Paul's team: Helen Lewis
De laatste aflevering van dit seizoen.
Kunstdetective Arthur Brand!quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:18 schreef Iemand91 het volgende:
Straks om 00:40 uur A Bit More News op BBC1.
Geen idee, moet je hun vragen.quote:Op woensdag 6 december 2023 09:59 schreef De_Hertog het volgende:
Ik kijk ze tegenwoordig via youtube (ViVa HD kanaal) en bij de laatste 'bit more' aflevering staat daar expliciet bij dat deze niet te bekijken is in het VK: Is dat vanwege het stuk over het boek van Omid Scobie? De namen worden alsnog niet genoemd en komen wel langs op bijvoorbeeld Wiki maar ook een artikel uit de Guardian dus lijkt me sterk, maar ik zou niet weten wat anders de reden is.
Goede aflevering trouwens. Khan en Noble waren goed op dreef. Benieuwd wanneer 'hide that camel' wordt uitgezonden
Dat staat er vaker of (bijna) altijd bij. Ik denk dat het vooral is om minder makkelijk ontdekt te worden door de BBC waarna de video verwijderd zou wordenquote:Op woensdag 6 december 2023 09:59 schreef De_Hertog het volgende:
Ik kijk ze tegenwoordig via youtube (ViVa HD kanaal) en bij de laatste 'bit more' aflevering staat daar expliciet bij dat deze niet te bekijken is in het VK: Is dat vanwege het stuk over het boek van Omid Scobie? De namen worden alsnog niet genoemd en komen wel langs op bijvoorbeeld Wiki maar ook een artikel uit de Guardian dus lijkt me sterk, maar ik zou niet weten wat anders de reden is.
Goede aflevering trouwens. Khan en Noble waren goed op dreef. Benieuwd wanneer 'hide that camel' wordt uitgezonden
Straks pas? Stond al sinds gisteren op YouTube:quote:Op maandag 27 mei 2024 22:19 schreef Iemand91 het volgende:
Straks om 23:30 uur A Bit More News op BBC1.
Little Alex Hornequote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:57 schreef Iemand91 het volgende:
Straks om 22:00 uur aflevering 10 van seizoen 67 op BBC1. De laatste aflevering van dit seizoen.
Tevens de 600e aflevering van HIGNFY.
Host: Alex Horne
Ian's team: Carol Vorderman
Paul's team: Jack Dee
Thanks. Weet eigenlijk ook niet waarom ik dit telkens post eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:41 schreef Marsenal het volgende:
Ik reageer nooit hier maar je updates worden gewaardeerd @:iemand91
Iemand moet het doen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:43 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Thanks. Weet eigenlijk ook niet waarom ik dit telkens post eigenlijk.
Weinig gebeurd deze week, benieuwd of ze de tijd vol kunnen krijgen..quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:54 schreef Iemand91 het volgende:
Straks om 22:00 uur aflevering 6 van seizoen 68 op BBC1.
Host: Roy Wood Jr.
Ian's team: Roisin Conaty
Paul's team: Richard Osman
Vanavond om 21:30 uur op BBC1.quote:As 2024 draws to a close, the team behind BBC1’s Have I Got News For You bring you a round-up of all the year’s biggest sporting stories and personalities. Jason Manford hosts, with Maisie Adam and Jon Richardson as team captains and joining them are boxing promoter Eddie Hearn, Olympic heptathlete Katarina Johnson-Thompson, Paralympic cyclist Kadeena Cox and England fast-bowling legend, Stuart Broad.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:26 schreef Makamba_ het volgende:
Ben je toevallig een fan van dit programma? @:iemand91
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:43 schreef Iemand91 het volgende:
Thanks. Weet eigenlijk ook niet waarom ik dit telkens post eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |