Ed Byrne ging daar flink los.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:20 schreef Iemand91 het volgende:
Straks om 22:00 uur aflevering 4 van seizoen 64 op BBC1.
Host: Adil Ray
Ian's team: Richard Osman
Paul's team: Jess Phillips
Een beetje in hetzelfde genre, vanavond is de een-na-laatste aflevering van Mock The Week.
Die is om 23:00 uur op BBC2.
Dan houdt die show het na 17 jaar en 21 seizoenen er mee op.
Elke donderdagavond.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:30 schreef De_Hertog het volgende:
Hoe ver van te voren wordt dit eigenlijk opgenomen?
quote:In the first of two special episodes commemorating the end of the long-running topical comedy series, a chance to see some of the very finest moments from the first half of its 17-year history.
Nou ja, vanaf nu dan...quote:Op maandag 7 november 2022 22:03 schreef Iemand91 het volgende:
Straks om 00:45 uur A Bit More News op BBC1.
En dan wordt het weer even een tijd stil in dit topic.
Ik denk dat ik wel een betere presentator kan verzinnen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:44 schreef De_Hertog het volgende:
Leuke aflevering. Tennent en Osman hebben beide heerlijke timing en Beaumont, die ik niet kende, was ook goed. Mooi panel
Lucy Beaumont is overigens getrouwd met Jon Richardsonquote:Op dinsdag 25 april 2023 10:44 schreef De_Hertog het volgende:
Leuke aflevering. Tennent en Osman hebben beide heerlijke timing en Beaumont, die ik niet kende, was ook goed. Mooi panel
Clive ken ik, maar de andere twee zeggen me niksquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:58 schreef Iemand91 het volgende:
Straks om 22:00 uur aflevering 10 van seizoen 65 op BBC1.
Host: Clive Myrie
Ian's team: Munya Chawawa
Paul's team: Helen Lewis
De laatste aflevering van dit seizoen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |