Gefeliciteerd! Ook vandaag jarig?quote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ook vandaag jarig?
Ik heb mijn handen vol aan 1 peuter hoor
Geen idee, ik kom pas net kijken als peutermoederquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:31 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Nee 18e al
Oudste wordt in maart al kleuter dus dan wordt alles beter! Toch?![]()
![]()
Helaas een short en die kan ik niet embeddenquote:Op maandag 24 oktober 2022 09:17 schreef Aure het volgende:
Seven, je peuterEn dat filmpje wil ik zien
Zou mij ook kunnen gebeuren
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 07:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Helaas een short en die kan ik niet embedden
https://youtube.com/shorts/qxPFLJV18FY?feature=share
Ondertussen 2300 keer bekeken op YouTubequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:14 schreef Aure het volgende:
[..]Het lijkt hem niet eens zo heel veel te boeien
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:48 schreef automatic_ het volgende:
Gefeliciteerd!
Hier vanaf vandaag een 3jarige in huis
Welkom bij ik ben drie en ik wil het niet. Of de 'nee, ik kan het zelluf'. Heerlijke fasequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:00 schreef Bottoms_up het volgende:
Gefeliciteerd peejtur, majo en automatic!
2 peuters in huis, sterkte!
Wij hebben over 2 weken een 3 jarige en hij is al bezig een versnelling hoger te schakelen qua peuteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van mij is helemaal gelukkig met de schommel die we sinds een paar dagen hebben.![]()
De g/sch klank hoeven kinderen in Nederland pas met 5 a 6 jaar te kunnen dus ze heeft nog even de tijdquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:20 schreef Smart_ass het volgende:
Grappig ja, die peuterwoorden. Bubbles heeft veel moeite met sch / g, hebben jullie peuters dat ook? Misschien wel een lastige klank. Of het is de Amerikaan in haar .
Ohh zo cute! Jip heeft het een hele tijd owatin genoemdquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik moet altijd zo lachen hoe A olifant zegt.
Oojefap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |