Dat lijkt me sowieso weer het andere uiterste qua buitentijd. Als je daarmee vergelijkt, is al het andere weinig.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:19 schreef Tink89 het volgende:
Echt? Spelen ze op een hele dag kdv zo weinig buiten dan? Bij ons eten ze buiten, slapen ze buiten, gaan ze in de plassen stampen in de regen, gaan ze elke dag de dieren voeren...
Ja, dat. Dan heb je een uitzonderlijk buiterige crèche Tink. Nou heb je ook uitzonderlijk buiterige scholen, maar dat is de onze niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:33 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Dat lijkt me sowieso weer het andere uiterste qua buitentijd. Als je daarmee vergelijkt, is al het andere weinig.
Waarom blijven temperaturen? Dat verandert toch niets? Gewoon in de gaten houden zou ik zeggen. Fijn dat hij minder pijn heeft! Hopelijk knapt hij snel op.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:15 schreef Seven. het volgende:
Colin heeft minder pijn en slaapt dus veel beter. Maar 40,1c koorts, huisartsenpost geeft dat dit geen alarmerende klachten zijn (in de combinatie).
Komende uren ff blijven temperaturen dus.
Unieke ogen ook. Als je hier goed kijkt zie je een deel van haar coloboom. Vooral rechts zo redelijk te zien.quote:
Nou ja, in de gaten houden dat het niet nog verder oploopt. Maar ik voel ondertussen dat de paracetamol zijn werk doet, zijn temperatuur is al gezakt.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:25 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Waarom blijven temperaturen? Dat verandert toch niets? Gewoon in de gaten houden zou ik zeggen. Fijn dat hij minder pijn heeft! Hopelijk knapt hij snel op.
Hoe gaat het vandaag?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou ja, in de gaten houden dat het niet nog verder oploopt. Maar ik voel ondertussen dat de paracetamol zijn werk doet, zijn temperatuur is al gezakt.
Ah, fijnquote:
NJ, dit zou mijn F. over een jaar kunnen zijn. Ook grote ogen, zo'n ondeugend bekkie en de eerdere foto's van jouw jongste zijn erg vergelijkbaar met de foto's van nu van F. - benieuwd waar het heengaat de komende maanden.quote:
Ben heel benieuwd! Is er toch nog wat informatie meegekomen met de babykleding.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:55 schreef Komkommerschijfje het volgende:
[..]
NJ, dit zou mijn F. over een jaar kunnen zijn. Ook grote ogen, zo'n ondeugend bekkie en de eerdere foto's van jouw jongste zijn erg vergelijkbaar met de foto's van nu van F. - benieuwd waar het heengaat de komende maanden.
Wij skippen ook het middagslaapje. Doen we dat niet, dan slaapt meneer pas tegen een uur of 10 in de avond. Ik moet zeggen dat het wel erg intensief is, zo heel de dag wakker.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:41 schreef Keroppi het volgende:
Onze peuter doet geen middagslaapje meer. Was wel jammer want ik plande het altijd zo dat er toch zeker drie kwartier overlap met de jongste was.
Ik zoek nog naar hoe we wel een rustmoment kunnen inbouwen. Maar gisteren heeft ze zeker een uur onder een dekentje op de bank luisterverhaaltjes zitten luisteren.
Doe ik!quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:04 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd! Is er toch nog wat informatie meegekomen met de babykleding.
Als het zo lijkt dan krijg ik tzt vast (privé) wel wat foto's te zien.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat hij vannacht wel lekker slaapt.![]()
Congrats!quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:51 schreef taxibabe het volgende:
Omg! Ik heb alweer een 3-jarige in huis!![]()
![]()
De ballonnen waren eerst belangrijker dan de cadeautjesMaar toen hij het grootste cadeau had uitgepakt was hij om, een grote op afstand bestuurbare auto! Hij heeft ook geen tijd om taart te eten, hij wil alleen maar buiten spelen met de auto!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |