abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206116204
En je weet ook zeker dat zn piemel naar beneden wijst als je hem de luier aan doet? Heeftie nog een romper aan snachts?
pi_206116222
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 10:09 schreef Aure het volgende:
En je weet ook zeker dat zn piemel naar beneden wijst als je hem de luier aan doet? Heeftie nog een romper aan snachts?
Yes, daar let ik zelfs extra op en nee, hij heeft geen rompers meer aan. Eerder hij 's nachts nog een boxershort over de luier, maar dan had ik het gevoel dat de luier niet lekker kon uitzetten dus nu alleen zijn pyjamabroek over de luier.
pi_206116244
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 10:11 schreef taxibabe het volgende:

[..]
Yes, daar let ik zelfs extra op en nee, hij heeft geen rompers meer aan. Eerder hij 's nachts nog een boxershort over de luier, maar dan had ik het gevoel dat de luier niet lekker kon uitzetten dus nu alleen zijn pyjamabroek over de luier.
Zou hij misschien zelf aan zn piemel friemelen waardoor die niet goed zit en er langs kan plassen? Misschien toch weer eens een romper proberen snachts? Of had je eigenlijk hetzelfde gedoe met romper?
pi_206116298
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 10:14 schreef Aure het volgende:

[..]
Zou hij misschien zelf aan zn piemel friemelen waardoor die niet goed zit en er langs kan plassen? Misschien toch weer eens een romper proberen snachts? Of had je eigenlijk hetzelfde gedoe met romper?
Geen idee of hij aan zijn piemel friemelt 's nachts, hij heeft ook nog een pyjamabroek aan. En we zijn inderdaad overgestapt op boxershorts omdat hij met rompers ook doorlekte. Nu dus zonder boxershort omdat het, vermoed ik, te strak zat. Hij woelt en draait veel in zijn slaap (hij gaat bv. via buikligging van zijn rechterzij naar linkerzij :? ), dus misschien verdraait alles dan en plast hij er dan langs of zo.

Hij draagt nu 's nachts de grootste maat luierbroekjes van de Jumbo (15+ kilo, hij weegt 20 kilo)
pi_206116344
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 10:20 schreef taxibabe het volgende:

[..]
Geen idee of hij aan zijn piemel friemelt 's nachts, hij heeft ook nog een pyjamabroek aan. En we zijn inderdaad overgestapt op boxershorts omdat hij met rompers ook doorlekte. Nu dus zonder boxershort omdat het, vermoed ik, te strak zat. Hij woelt en draait veel in zijn slaap (hij gaat bv. via buikligging van zijn rechterzij naar linkerzij :? ), dus misschien verdraait alles dan en plast hij er dan langs of zo.

Hij draagt nu 's nachts de grootste maat luierbroekjes van de Jumbo (15+ kilo, hij weegt 20 kilo)
Ik heb ook altijd het idee dat het doorlekt met een boxershort er over dus ik doe het hier ook niet. Die van mij lekt sporadisch door, maar ik heb bij hem dus wel het idee dat hij er dan mee heeft zitten spelen :D

Zouden die Drynites nog verschil kunnen maken denk je? Lastig hoor, klinkt wel alsof je zo ongeveer alles al hebt geprobeerd.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 27 september 2022 @ 10:30:40 #56
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_206116358
Heb je ook de pampers premium protection 6 geprobeerd?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_206116387
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 10:28 schreef Aure het volgende:

[..]
Ik heb ook altijd het idee dat het doorlekt met een boxershort er over dus ik doe het hier ook niet. Die van mij lekt sporadisch door, maar ik heb bij hem dus wel het idee dat hij er dan mee heeft zitten spelen :D

Zouden die Drynites nog verschil kunnen maken denk je? Lastig hoor, klinkt wel alsof je zo ongeveer alles al hebt geprobeerd.
Drynites hebben we nog niet geprobeerd, want best duur.. Toch maar eens proberen, elke dag wassen is ook niet goedkoop. :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 10:30 schreef Ynske het volgende:
Overdag draagt hij pampers baby dry maat 7, met die luiers was hij 's morgens ook nat. Het is te proberen, zijn die premium protection wezenlijk anders dan de baby dry?
pi_206117043
Ik denk het niet. Wij hebben beide door elkaar gebruikt en ik merk weinig verschil. Misschien past er in PP iets meer.
Maar je hebt ook baby-dry maat 8 dus dat moet vergelijkbaar zijn.

En als je nou gewoon een grotere maat boxershorts koopt? Dan heb je meer ruimte om uit te zetten. Ik had laatst in de sale bij C&A een set van 10 broekjes voor 10-15 euro.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 27 september 2022 @ 13:34:28 #59
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_206118055
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 10:35 schreef taxibabe het volgende:

[..]
Drynites hebben we nog niet geprobeerd, want best duur.. Toch maar eens proberen, elke dag wassen is ook niet goedkoop. :')
[..]
Overdag draagt hij pampers baby dry maat 7, met die luiers was hij 's morgens ook nat. Het is te proberen, zijn die premium protection wezenlijk anders dan de baby dry?
Hier werken de baby Dry minder goed dan de premium protection.

In Duitsland haal ik die en zijn vanaf 7 kg
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_206123012
@taxibabe, bij ons bleken vooral de plassen van Bas ineens te groot en te veel te zijn waardoor eigenlijk vrij weinig meer werkte, het absorbeerde gewoon niet snel genoeg meer om alles op te vangen. Wij gebruiken wasbare luiers, maar tijdens vakantie met wegwerp was dit net zo. Het enige wat bij ons werkte was zodra hij wakker werd gelijk laten plassen.

Seven, gefeliciteerd met je peuter!

Wij hebben echt een topweekend gehad! Op zaterdag open dag van de brandweer en op zondag naar het Zuiderzeemuseum. De tentoonstelling van Boer Boris viel Heel Erg in de smaak O+.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 27 september 2022 @ 21:21:56 #61
277627 Seven.
We are Borg.
pi_206123110
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2022 21:15 schreef douche-eendje het volgende:
@:taxibabe, bij ons bleken vooral de plassen van Bas ineens te groot en te veel te zijn waardoor eigenlijk vrij weinig meer werkte, het absorbeerde gewoon niet snel genoeg meer om alles op te vangen. Wij gebruiken wasbare luiers, maar tijdens vakantie met wegwerp was dit net zo. Het enige wat bij ons werkte was zodra hij wakker werd gelijk laten plassen.

Wij hebben echt een topweekend gehad! Op zaterdag open dag van de brandweer en op zondag naar het Zuiderzeemuseum. De tentoonstelling van Boer Boris viel Heel Erg in de smaak O+.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, blij koppie O+ .
Resistance is futile.
pi_206126026
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2022 21:15 schreef douche-eendje het volgende:
@:taxibabe, bij ons bleken vooral de plassen van Bas ineens te groot en te veel te zijn waardoor eigenlijk vrij weinig meer werkte, het absorbeerde gewoon niet snel genoeg meer om alles op te vangen. Wij gebruiken wasbare luiers, maar tijdens vakantie met wegwerp was dit net zo. Het enige wat bij ons werkte was zodra hij wakker werd gelijk laten plassen.
Dat laten plassen zodra hij wakker is gaat hier helaas niet op, hij is al nat voordat hij wakker is.
quote:

SPOILER
Wat een blijerd!

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 11:49 schreef B.ertha het volgende:
Ik denk het niet. Wij hebben beide door elkaar gebruikt en ik merk weinig verschil. Misschien past er in PP iets meer.
Maar je hebt ook baby-dry maat 8 dus dat moet vergelijkbaar zijn.

En als je nou gewoon een grotere maat boxershorts koopt? Dan heb je meer ruimte om uit te zetten. Ik had laatst in de sale bij C&A een set van 10 broekjes voor 10-15 euro.
Ik was gisteren toch ff bij de Action, dus gelijk maar boxershorts gekocht, de makkelijkste en goedkoopste optie om te gelijk te proberen. Helaas was hij vanmorgen toch weer nat.. }:|
pi_206126092
Jammer
pi_206126135
Het enige dat hier bij mijn peuter (zelfde gewicht als de jouwe) hielp was Baby Dry nappy pants maat 8. En vooral niet te ver naar boven trekken, maar een beetje ‘los’ laten hangen…

Deze: Bekijk Pampers Baby-Dry Luierbroekjes - Maat 8 (19kg+) - 96 stuks - Maandbox op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp
pi_206126204
Ik weet niet of het met de grotere maten premium protection ook zo is, maar die zijn hier vaak in de ochtend een beetje vochtig aan de buitenkant (maat 3). Dat is ook het idee, zodat het beter "doorlucht" dan de babydry en in theorie minder luieruitslag geeft.

Bij zoon1 zijn we daarom overgestapt naar Kruidvat en later Etos toen Kruidvat de luiers had veranderd. Maargoed vochtig is wat anders dan doorweekt natuurlijk ;)
Shine bright like a diamond.
pi_206137589
Een voorzichtige *O* .. Vanmorgen was Thomas en het bed droog! :D Met Drynites! ^O^
pi_206137664
*O*
pi_206137751
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 22:17 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]
- NicolasJoy; S. september 2020 :9
@MaJo kan jij S. toevoegen :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_206141270
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 22:31 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]
Hier merkten we de ontwikkeling al wel een paar weken op, dat het steeds meer ging groeien, maar vooral sinds ze van de babygroep naar de peutergroep is gegaan. O+
Ja, dat merk ik hier ook, niet normaal hoe snel het ineens gaat he. En dus ook woorden waarvan je denkt, dat heb ik jou helemaal niet geleerd. Hij zei gisteren toen ik hem iets vroeg: "Ja, heel graag mama" :o O+ *;

En heftig @B.ertha , onzekere tijd.. Misschien kan het deels ook nog gewoon peutergedrag zijn waardoor het extra opvalt (zoals driftbuien, niet willen luisteren/bereikbaar zijn etc)? Ik merk dat dat hier nu ook extra opvlamt, hij is ook bijna 3.
Shine bright like a diamond.
pi_206142330
Ja, dat kan het zeker ook nog zijn :Y

Hier ook wel uitspraken waarvan ik denk, huh?! Maar ook juist dat ie eindelijk dingen oppakt die we hem al heel lang proberen te leren (zoals "Ja" :') O+)
pi_206150004
Grmbl.. vanmorgen toch weer een nat bed.. }:|
pi_206152973
Is hem laten plassen als jullie naar bed gaan een optie? Dat scheelt als het lukt alweer wat in de luier.
Geen tips overigens..ze lekken hier niet vaak door 's nachts. Wel is mijn ervaring dat gewone luiers meer aankunnen dan luierbroekjes.
pi_206153047
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 13:23 schreef Nolita het volgende:
Is hem laten plassen als jullie naar bed gaan een optie? Dat scheelt als het lukt alweer wat in de luier.
Geen tips overigens..ze lekken hier niet vaak door 's nachts. Wel is mijn ervaring dat gewone luiers meer aankunnen dan luierbroekjes.
De luier zit niet vol 's morgens maar hij plast er op de een of andere manier langs of zo. Als het pak drynites op is, of nappy pants proberen of weer gewone luiers proberen
pi_206153458
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 09:22 schreef taxibabe het volgende:
Grmbl.. vanmorgen toch weer een nat bed.. }:|
Ahh het leek zo hoopvol!
pi_206156203
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 14:14 schreef Aure het volgende:

[..]
Ahh het leek zo hoopvol!
Ja.. Vannacht gewoon weer proberen.

Hij heeft net wel uit zichzelf op de wc geplast! Na het eten zet ik hem altijd ff op de wc en mag hij even op de tablet tot de tablet 'slaapt' (timer van de kidsstand). Maar in die tijd had hij niets gedaan. Dus heb ik hem in de blote kont laten lopen en gezegd dat als hij toch moet plassen of poepen dat hij dan naar de wc moet gaan. Ik was even in de keuken en toen ik terugkwam vond ik hem op de wc en was hij aan het plassen! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')