quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:41 schreef aapieannie het volgende:
foto voor de leuk!
[ link | afbeelding ]
Leuke foto!!!quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:41 schreef aapieannie het volgende:
foto voor de leuk!
[ link | afbeelding ]
Waarschijnlijk is hij volgend jaar wel vergeten. Thomas klom 2 maand geleden op de camping op de glijbaan en kroop zo door een spinnenweb, hij schrok daar zo van dat hij sindsdien bang is voor spinnenwebben en de glijbaan niet meer op wilde. Donderdag klom hij uit zichzelf ineens zo weer de glijbaan op en was er niets meer aan de hand. Spinnenwebben vindt hij nog wel steeds een beetje spannend, maar als ik een blaadje in een web gooi vindt hij het wel superinteressant om te blijven kijken hoe de spin dat blaadje eruit werkt.quote:Op zaterdag 24 september 2022 11:07 schreef Bottoms_up het volgende:
Gefeliciteerd Luna!
Hier ook maar een heel kleintje. Levert soms heel verbaasde gezichten op omdat hij best goed praat. Matcht totaal niet met zijn uiterlijk![]()
Prot wilde gisteren met veel moeite tot 2 meter van de zee en op de arm erin. Nu zijn we thuis en is hij het volgend jaar hopelijk een beetje vergeten.
He bah daar zou ik ook een hele tijd last van hebben. Brrr spinnenquote:Op zaterdag 24 september 2022 11:22 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij volgend jaar wel vergeten. Thomas klom 2 maand geleden op de camping op de glijbaan en kroop zo door een spinnenweb, hij schrok daar zo van dat hij sindsdien bang is voor spinnenwebben en de glijbaan niet meer op wilde. Donderdag klom hij uit zichzelf ineens zo weer de glijbaan op en was er niets meer aan de hand. Spinnenwebben vindt hij nog wel steeds een beetje spannend, maar als ik een blaadje in een web gooi vindt hij het wel superinteressant om te blijven kijken hoe de spin dat blaadje eruit werkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot ziens in het kleutertopic!![]()
Dat is wel even pittigquote:Op zondag 25 september 2022 09:15 schreef B.ertha het volgende:
We denken al langer dat C. misschien milde autisme heeft maar sinds een week zijn de symptomen geëxplodeerd, lijkt het wel. Nu zijn wij ook een stuk minder zeker of het wel zo mild is.
En ik weet niet of ik dit wel aankan
2j9m en om diverse redenen. Ontwikkelingsachterstand op motorisch (maar wel ingelopen) en sociaal-emotioneel, soms even totaal niet te bereiken, slaapproblemen, meer papegaaien dan converseren, bijzonder spel en hij kan echt overweldigd raken.quote:Op zondag 25 september 2022 09:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is wel even pittig![]()
Hoe oud is hij nu en waarom denken jullie dat?
- NicolasJoy; S. september 2020quote:Op vrijdag 23 september 2022 13:12 schreef automatic_ het volgende:
Welkom in het Peutertopic!!
[ afbeelding ]
... en weer verder!
Verjaardagen van de peuters
- Aapieannie: V&J, 29 oktober 2018
- Solodelphi: A&M, december 2018
- Wieksel: Thor, januari 2019
- Peejtur: L, maart 2019
- CaVaBien: M, april 2019
- Rebubbled: Lily, 29 april 2019
- douche-eendje: Bas, juni 2019
- taxibabe: Thomas, 9 oktober 2019
- automatic_: K, 25 oktober 2019
- hilmo: F, 30 juli 2020
Schoenen is hier echt een ramp.quote:Op vrijdag 23 september 2022 18:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
Maat 26 hebben wij ook sinds een half jaar
quote:Op zaterdag 24 september 2022 11:31 schreef lunapuella het volgende:
Jaaaa, Welpje is vier jaar! Hij is dolgelukkig met zijn nieuwe Lego en als het bezoek er straks is snijden we zijn Hulk-taart aan. Wat een jaar is het geweest, ik stond er bij het uitzoeken van de foto's voor de jaarlijkse collage echt van te kijken hoe zeer hij gegroeid is dit jaar. Fysiek, maar vooral mentaal. Ik ben zo trots op hem.Congrats!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot ziens in het kleutertopic!![]()
Congrats!quote:Op zondag 25 september 2022 22:22 schreef Seven. het volgende:
Colin is 2 geworden vandaag! Ikea keukentje is goedgekeurd, ook als klimrek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stats: peuterspeelzaal is feest. Hij weegt 14 kilo, lengte weet ik zo niet. Colin is echt beresterk, im het zwembad altijd interessant om te zien hoe enorm gespierd hij is in vergelijking met andere kindere . Hij rent en klimt de he-le dag, dus dat verklaart een hoop. Laatst bij Monkey Town werd mijn man aangesproken door geamuseerde moeders: 'hij rent alleen maar?!'. Yep, dat is Colin. Maar praten doet hij amper. Wel zich ter aarde storten, want zo kun je mama ook tot actie aanzetten als je iets wil. Verder vreet hij alles wat los en vast zit, maar sinds kort heeft hij ook wel door dat niet eten ook een optie is.
quote:Op zondag 25 september 2022 09:15 schreef B.ertha het volgende:
We denken al langer dat C. misschien milde autisme heeft maar sinds een week zijn de symptomen geëxplodeerd, lijkt het wel. Nu zijn wij ook een stuk minder zeker of het wel zo mild is.
En ik weet niet of ik dit wel aankan
Leukquote:Op zondag 25 september 2022 22:22 schreef NicolasJoy het volgende:
De taal gaat hier ineens zo hard zeg! Begin van de maand was het vooral nog gebrabbel, gepiep, gezang, gepruttel en een mama/papa/poes/au/drinken/ja/nee.. Nu stromen de woorden ineens! Olifant, Pinguïn, paard, geit als dieren onder andere.. Maar ook, 's avonds ben ik meestal net na bedtijd pas thuis van werk, hoor ik van boven; "Papa! Papa! Ik heb op jou gewacht!" Uiteraard iets meer met kinderlijke klanken, maar ineens echt zinnetjes. Meid, wat ga je hard.
Hier merkten we de ontwikkeling al wel een paar weken op, dat het steeds meer ging groeien, maar vooral sinds ze van de babygroep naar de peutergroep is gegaan.quote:Op zondag 25 september 2022 22:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
Leuk. Ik hoop dat Colin ook een keer begint, erg benieuwd wat hij allemaal te vertellen heeft.
Dat klinkt zwaar, voor hem en voor jullie.quote:Op zondag 25 september 2022 10:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
2j9m en om diverse redenen. Ontwikkelingsachterstand op motorisch (maar wel ingelopen) en sociaal-emotioneel, soms even totaal niet te bereiken, slaapproblemen, meer papegaaien dan converseren, bijzonder spel en hij kan echt overweldigd raken.
Maar ook veel redenen waarom het niet zo zou zijn en momenten waarop hij bovenstaande niet doet.
Maar nu ineens ook: tenenlopen, grote kauwbehoefte, flapperen met de handen, veel driftbuien,etc.
Ja, wel mee bezig.quote:Op zondag 25 september 2022 22:27 schreef Seven. het volgende:
[..]wat heftig voor jullie. Dus jouw gevoel wordt steeds vaker bevestigd. Ik kan me herinneren dat je hier in het dreumestopic ook eens over gepost hebt.
Ik weet eigenlijk niet vanaf welke leeftijd je als ouder concreet stappen kunt zetten richting diagnose en ondersteuning. En zou je dat überhaupt wel willen? Of ben je daar niet mee bezig? Natuurlijk ook helemaal OK.
We hebben net een verwijzingquote:Op zondag 25 september 2022 22:32 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Dat klinkt zwaar, voor hem en voor jullie.
Misschien een idee om hier eens naar te kijken, en een afspraak te maken op het consultatiebureau?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |