Hier precies hetzelfde! Hij wordt volgende maand 3. Als hij wel een slaapje doet, dan is hij rond 5.30 uur wakker. Gaat in de avond overigens wel goed naar bed. Maar merk ook dat hij het nog niet helemaal trekt, dus echt een zoektocht.quote:Op vrijdag 23 september 2022 13:03 schreef Keroppi het volgende:
We waren wat lui met het stoppen met de speen. Dat ging overigens zonder enig gedoe, maar sindsdien is het middagdutje verleden tijdOp de opvang slaapt ze wel, maar ik denk dat we daarmee ook gaan stoppen, want het is nu elke avond party-time...
Oh gelukkig is Thomas dus niet de enige! Heel soms valt hij in de auto nog even in slaap.quote:Op vrijdag 23 september 2022 13:21 schreef Ceviche het volgende:
Koert doet sinds hij 1,5 is al geen middagslaapje meer.
Soms ben ik wel wat jaloers als ik denk aan al die dingen die ik had kunnen doen als hij wel zou slapen, maar hij slaapt 's nachts zonder problemen en dat is ook veel waard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 september 2022 16:54 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Oh gelukkig is Thomas dus niet de enige! Heel soms valt hij in de auto nog even in slaap.
We zijn nog niet actief bezig met zindelijkheid, we zetten hem wel op de wc na de lunch en avondeten. Nu heeft hij gisteren en vandaag zelf aangegeven dat hij naar de wc wilde. Heeft hij gewoon binnen 5 minuten gepoept!![]()
Ooh en ik ben zo blij, hij begint eindelijk wat meer zichzelf te zijn op de peuterspeelzaal, praten en lekker meedoen. Vanmorgen kreeg ik ook een mooie foto binnen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is hij groot
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Jeetje, met 3 was vriendje hier 93 cm, nu zitten we op 94,3quote:Op vrijdag 23 september 2022 17:14 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Over 2 weken wordt hij 3, ik heb hem vorige week gemeten.. 1m en 1 cm..![]()
Volgens mij is dat ook redelijk normaal. Thomas zit op +2 lijn van het cb, maar wij zijn allebei ook best lang (ik ben 1.78 en man is 1,86). Volgens het cb zou hij nog wel eens richting de 2 meter kunnen gaanquote:Op vrijdag 23 september 2022 17:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
Jeetje, met 3 was vriendje hier 93 cm, nu zitten we op 94,3
Nee,mijn manneke hangt net aan de onderlijnquote:Op vrijdag 23 september 2022 17:23 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook redelijk normaal. Thomas zit op +2 lijn van het cb, maar wij zijn allebei ook best lang (ik ben 1.78 en man is 1,86). Volgens het cb zou hij nog wel eens richting de 2 meter kunnen gaan
Eerder ging hij om 19:30 naar bed (en ook ongeveer 07:30 wakker), maar dat laatste half uurtje was nooit echt geweldig. Niet chagrijnig ofzo maar wel dat we merkten dat hij beter wat eerder naar bed kon. Dus nu is het ongeveer 19:00-07:00, soms slaapt hij meteen, soms ligt hij nog een tijd wakker.quote:Op vrijdag 23 september 2022 15:04 schreef automatic_ het volgende:
Oh wow. En hoe laat gaat hij dan naar bed in de avond? Heeft hij dan tegen het einde van de dag een dipje of valt dat mee?
quote:Op vrijdag 23 september 2022 16:54 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Oh gelukkig is Thomas dus niet de enige! Heel soms valt hij in de auto nog even in slaap.
We zijn nog niet actief bezig met zindelijkheid, we zetten hem wel op de wc na de lunch en avondeten. Nu heeft hij gisteren en vandaag zelf aangegeven dat hij naar de wc wilde. Heeft hij gewoon binnen 5 minuten gepoept!![]()
Ooh en ik ben zo blij, hij begint eindelijk wat meer zichzelf te zijn op de peuterspeelzaal, praten en lekker meedoen. Vanmorgen kreeg ik ook een mooie foto binnen:
In de auto wakker blijven is wel lastig ja, maar zelfs daar valt hij eigenlijk nooit in slaap. Alleen als hij ziek is doet hij een dutje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een goede ontwikkelingen! Zo fijn als hij het naar z'n zin heeft op de opvangen hij is inderdaad groot zeg, ik heb vorige week schoenen gekocht in maat 26 (Koert is nu 3j4maanden)
![]()
Maar ik/vader zijn ook niet lang.
Maat 26 hebben wij ook sinds een half jaarquote:Op vrijdag 23 september 2022 18:08 schreef Ceviche het volgende:
[..]
In de auto wakker blijven is wel lastig ja, maar zelfs daar valt hij eigenlijk nooit in slaap. Alleen als hij ziek is doet hij een dutje.
Wat een goede ontwikkelingen! Zo fijn als hij het naar z'n zin heeft op de opvangen hij is inderdaad groot zeg, ik heb vorige week schoenen gekocht in maat 26 (Koert is nu 3j4maanden)
![]()
Nou ja dan waren de schoenen in elk geval hun geld waardquote:Op vrijdag 23 september 2022 18:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
Maat 26 hebben wij ook sinds een half jaar
1,63 en partner 1,72 geloof ikquote:Op vrijdag 23 september 2022 18:24 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nou ja dan waren de schoenen in elk geval hun geld waard![]()
Zijn jullie zelf ook wat kleiner?
Hij gunt zichzelf ook de rust niet om in slaap te vallen, soms zet ik de televisie aan om hem even rustig op de bank te laten zitten, maar zodra hij bijna in slaap valt, springt hij weer op om maar niet te gaan slapen. Als we dan in de auto stappen valt hij meestal wel ff in slaap omdat hij dan geen kant op kan.quote:Op vrijdag 23 september 2022 18:08 schreef Ceviche het volgende:
[..]
In de auto wakker blijven is wel lastig ja, maar zelfs daar valt hij eigenlijk nooit in slaap. Alleen als hij ziek is doet hij een dutje.
![]()
Iedereen begint altijd over zijn haar!quote:Op vrijdag 23 september 2022 18:05 schreef aapieannie het volgende:
Thomas wat heb je toch een prachtig haar!
Ik kocht net gymschoenen maat 30 voor de bijna kleuters. En broeken maat 116.. ze mogen al bijna gaan wennen op school!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |