Hoe gaat het hier met iedereen?

Hoop dat jullie mooie feestdagen hebben gehad!
Heb zelf mega slecht geslapen vannacht. Het begon gisteravond al, toen ik al op bed lag en nog wat aan het lezen was voor het slapen. De kleine was ontzettend actief en hield niet op met bewegen. Voor m’n gevoel was ie tegen mijn blaas aan het trappen, want ik moest bijna om de twintig minuten naar de wc - ben pas tegen 3 uur ‘s nachts in slaap gevallen en moest om half zeven weer op! :p Een voorproefje van wat me te wachten staat als ie geboren is!
Verder had ik vandaag een controle bij de gynaecoloog. Alles ziet er goed uit, ben overmorgen alweer 25 weken! Het gaat snel !
En met de kerst zijn we verwend! Van de zus van mijn vriend konden we de kinderwagen overnemen; hij ziet er echt nog heel mooi uit, alsof ie echt maar zelden gebruikt is! En we hebben ook wat babykleertjes kunnen overnemen! Haar kind is echter in de winter geboren en dat van ons is in de lente uitgerekend, dus veel maten van de kledingstukken passen niet voor het seizoen dat we ze nodig hebben! :p
Van de moeder van mijn vriend hebben we ook nog zo’n lamswollen voetenzak voor de kinderwagen gekregen, dus we zijn voor volgende winter alvast goed voorzien !
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...