SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm off again.
Sterkheidsbaas van alles.
Ja precies dit! Met twee zoons moest ik ook wel even slikken dat ik dus nooit meer een meisje zou krijgen. Op één of andere manier had ik sterk het gevoel dat de tweede een meisje zou zijn, dat maakte dat ik echt even moest schakelen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 07:15 schreef SQ het volgende:
Da's hier echt geen taboe hoor, ik hoor dit echt ontzettend vaak! En het is echt helemaal oké, je moet toch afscheid nemen van een plaatje in je hoofd, dat maakt je niet verwend of ondankbaar, alleen maar menselijk.
En je zult van dit kindje echt minstens zo veel houden als van je eerste. Dat doet daar helemaal niets aan af![]()
Lijkt me echt heel naar, ik duim voor je dat het snel beter gaat!quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:34 schreef Bienelientjee het volgende:
Ugh, ik voel mij vreselijk. Heb of een buik griepje (maar niemand anders is ziek) of gereageerd op avond eten (startte 40 minuten na avondeten, maar niemand anders is ziek!)
Van beide kanten tegelijk kwam het tegelijk eruit!![]()
Schoonouders hebben J meegenomen voor wandeling en lunch, want ik heb er echt de energie nu niet voor. Net mijn 6 slokjes water alweer eruit gegooid.
![]()
En mij maar zorgen maken om baby natuurlijk. Al was ze vannacht flink aan het friemelen terwijl ik wakker lag.
Ah dat is echt heel naarquote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:00 schreef Bienelientjee het volgende:
Geef mij liever nog maar drie extra weken ochtend misselijkheid! Ik voel me echt kut! Was gister avond 2,5 uur lang in de badkamer aan het.... Bleggh!
Lig nu lekker in bed, in alle rust, wat water en crackers naast mij, en een emmer. Baby is gelukkig aan het schoppen, dus dat kalmeert mijn zorgen wat!
Een fijne voedingsbh. Verder draag ik een gewoon hemdje onder mijn shirt/trui. Trui omhoog, hemdje aan 1 kant naar beneden en klaarquote:Op maandag 30 januari 2023 10:22 schreef margaretha_01 het volgende:
Vandaag gaat voor mij de laatste week in voordat ik met verlof ga! Best onwerkelijk!
We hebben eigenlijk al heel veel voorbereid, dus het is niet zo dat zodra ik dan niet meer werk we opeens een hele hoop moeten gaan doen en organiseren. Wel hoop ik nog heel veel dingen te kunnen uitmesten thuis .
Ook ben ik al aan het nadenken over wat ik qua kleding zal dragen na de bevalling. Als het lukt met borstvoeding geven, dan lijken me vooral hemdjes of jurkjes met knoopjes handig.
Hebben jullie misschien tips wat voor kleding handig is om in huis te hebben tijdens het borstvoeden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |