Jeetje, pittige voorgeschiedenisquote:Op donderdag 5 januari 2023 08:28 schreef Debsterr het volgende:
Ik kom hier ook maar voorzichtig binnenschuifelen. Voor wie mijn historie niet kent - 2021 een missed abortion, mei 2022 met 14+2 ons meisje verloren door een onverklaarbare infectie. Nu 23 december weer positief getest... 9 januari gelukkig al de eerste echo!
Hoelaat mag je? Ik ga heel hard voor je duimenquote:
16:45. Thanks!quote:Op maandag 9 januari 2023 11:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoelaat mag je? Ik ga heel hard voor je duimen
Yesss!quote:Op maandag 9 januari 2023 18:36 schreef Debsterr het volgende:
Goede echo, goede hart actiemeting van 6+2 (op de echo staat 6+3) maar dat klopt wel met mijn gevoel van latere eisprong.
Wat ontzettend fijn! Gefeliciteerd! Het zal nog steeds spannend zijn, en dat waarschijnlijk ook blijven. Dit is je zo gegund!quote:Op maandag 9 januari 2023 18:36 schreef Debsterr het volgende:
Goede echo, goede hart actiemeting van 6+2 (op de echo staat 6+3) maar dat klopt wel met mijn gevoel van latere eisprong.
Zo blij voor jullie! Gefeliciteerdquote:Op maandag 9 januari 2023 18:36 schreef Debsterr het volgende:
Jaaaa wat fijn!quote:Op maandag 9 januari 2023 18:36 schreef Debsterr het volgende:
Wat fijn debster! Ik ben opgeluchtquote:Op maandag 9 januari 2023 18:36 schreef Debsterr het volgende:
Kan niet wachten tot ik zover benquote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Weer een goede check bij de verloskundige gehad, altijd leuk om het hartje te horen. Ik voel af en toe wat bewegen daar en ze zei dat dat heel goed het geval kan zijn. Het leukste van de zwangerschap begint weer
Ja, is echtquote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot ik zover ben. Lijkt me heel fijn.
Vandaag 7 weken inderdaadquote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, is echtJij bent nu ongeveer 7 weken toch? Nog even geduld dus
Wat fijn dat je zo vaak kan kijkenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 06:29 schreef Debsterr het volgende:
Gisteren weer even gespiekt. Onze VK heeft elke maandag een vrije inloop dus dat is super voor onzekere zwangeren zoals ik. Precies een week groei en alweer zoveel meer vorm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |