geen tas koffie erbij gehaaldquote:Op vrijdag 23 september 2022 08:26 schreef Sfancta het volgende:
Chemisch ofzo? Wat een walm altijd. Gister weer friet speciaal gevroten, en de geur in die auto vanmorgen is weer niet te harden.
Kan me zo weer douchen vandaag. Komt eigelijk goed uit, want moet toch zo poepen, en dat voelt naar na douchen.
Dan worden de frieten kwepsj jong gekquote:Op vrijdag 23 september 2022 09:12 schreef marc0871 het volgende:
Je moet die zakjes ook dicht laten, totdat je thuis bent.
En zeker niet in de auto gaan zitten eten.
Als er één stukje ui valt, meurt je auto voor een week.
Ongeacht of je het stukje ui meteen opruimt.
Voor de rest gewoon even 50 kilometer met open ramen over de snelweg rijden.
Dan is de meeste lucht wel weer weg.
Hey. Dat, of een auto vol meur, hč.quote:Op vrijdag 23 september 2022 09:18 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dan worden de frieten kwepsj jong gek
Ik zou niet adviseren om zo langzaam over de snelweg te rijden. Levensgevaarlijk zo niet verbotenquote:Op vrijdag 23 september 2022 09:12 schreef marc0871 het volgende:
Je moet die zakjes ook dicht laten, totdat je thuis bent.
En zeker niet in de auto gaan zitten eten.
Als er één stukje ui valt, meurt je auto voor een week.
Ongeacht of je het stukje ui meteen opruimt.
Voor de rest gewoon even 50 kilometer met open ramen over de snelweg rijden.
Dan is de meeste lucht wel weer weg.
Afstandquote:Op vrijdag 23 september 2022 09:44 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Ik zou niet adviseren om zo langzaam over de snelweg te rijden. Levensgevaarlijk zo niet verboten
Superleuk dat je officeel minder dan 50km/h mag op de snelweg, maar die Truck of auto die bij je achterin ramt, zal daar geen rekening mee gehouden hebben. (en 6 auto's achter je ook niet, maarja, de kettingbotsing die achter je gaat plaatsvinden, boeit je geen reet natuurlijk. Had de rest ook maar gewoon 50 moeten rijden.quote:Op vrijdag 23 september 2022 10:09 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Afstand![]()
En je hebt meer met artikel 5 (gevaar) te maken, dan met een verbod.
Er is geen minimum snelheid op de snelweg.
Er is wel een voertuigeis.
Ik dacht dat die op tenminste 60km/u mogen en kunnen lag.
Het is 'patat'quote:Op vrijdag 23 september 2022 08:26 schreef Sfancta het volgende:
Chemisch ofzo? Wat een walm altijd. Gister weer friet speciaal gevroten, en de geur in die auto vanmorgen is weer niet te harden.
Kan me zo weer douchen vandaag. Komt eigelijk goed uit, want moet toch zo poepen, en dat voelt naar na douchen.
Heyquote:Op vrijdag 23 september 2022 10:18 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Superleuk dat je officeel minder dan 50km/h mag op de snelweg, maar die Truck of auto die bij je achterin ramt, zal daar geen rekening mee gehouden hebben. (en 6 auto's achter je ook niet, maarja, de kettingbotsing die achter je gaat plaatsvinden, boeit je geen reet natuurlijk. Had de rest ook maar gewoon 50 moeten rijden.
Mensen die met 50km/h over de snelweg rijden om hun frituurpan/auto te ontwalmen moeten gewoon dood. Ga maar lekker in de hemel janken over patatgeur en laat de snelweg de snelweg.
Ja, die wet heeft ook geen rekening gehouden met snelwegfrituren natuurlijkquote:Op vrijdag 23 september 2022 10:21 schreef marc0871 het volgende:
[..]
HeyIk heb de wvw niet gemaakt, hč
...en ook topic uitprinten en met 50km/h over de snelweg verspreidenquote:Op vrijdag 23 september 2022 10:38 schreef Näsenbar het volgende:
Whaha volgende keer een tas koffie in de zak met frieten gooien en dan een topic openen dat zou echt grappig zijn aha.
Zonde van de Morenoquote:Op vrijdag 23 september 2022 10:38 schreef Näsenbar het volgende:
Whaha volgende keer een tas koffie in de zak met frieten gooien en dan een topic openen dat zou echt grappig zijn aha.
aquote:
haha nee want is dan weer een nieuwen leuken topic hahaquote:
Kan ook doen net alsofquote:Op vrijdag 23 september 2022 11:58 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
a
[..]
haha nee want is dan weer een nieuwen leuken topic haha
quote:Op vrijdag 23 september 2022 10:09 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Afstand![]()
En je hebt meer met artikel 5 (gevaar) te maken, dan met een verbod.
Er is geen minimum snelheid op de snelweg.
Er is wel een voertuigeis.
Ik dacht dat die op tenminste 60km/u mogen en kunnen lag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |