Oh dat win ik zeker niet, neequote:Op vrijdag 23 september 2022 17:33 schreef mascara-klodder het volgende:
Wedden dat ik binnen no-time bovenaan sta met de hoeveelheid slaap![]()
Die uitdaging wil ik wel aan gaanquote:Op vrijdag 23 september 2022 17:33 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh dan kom ik ook nog wel een heel eindquote:Op vrijdag 23 september 2022 17:33 schreef mascara-klodder het volgende:
Nope, alleen je stappen worden gedeeld, de rest van de informatie blijft privéquote:Op vrijdag 23 september 2022 18:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh dan kom ik ook nog wel een heel eindhoewel niet zo ver als toen ik nog kinderloos was, toen sliep ik zo 14 uur aan een stuk
Maar maakt ie daar ook lijstjes van?
Mijn lieftallige heeft hem om die reden meteen na de overname afgedaan.quote:Op vrijdag 23 september 2022 18:50 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, mijn fitbit gaat er uiterlijk in 2025 uit lees ik net.
Google-account wordt verplicht.
https://www.nu.nl/tech/62(...)itbit-apparaten.html
Dan maak je toch specifiek daarvoor een Google-account aan?quote:Op vrijdag 23 september 2022 18:50 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, mijn fitbit gaat er uiterlijk in 2025 uit lees ik net.
Google-account wordt verplicht.
https://www.nu.nl/tech/62(...)itbit-apparaten.html
Heb het ding ook nog maar een halve dag in gebruik natuurlijkquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:33 schreef SQ het volgende:
Oh ja maar 90% van de tijd dat je wakker bent heb je dat zelf totaal niet door
Onrustig slapen registreert ie al gauw bij dutjes, zou daar niet te veel waarde aan hechten. Paar keer draaien en dan ben je er al.
Dat denk ik dan ook, maar ik ben ook niet van het boycotten van Google en Facebook enzoquote:Op vrijdag 23 september 2022 20:14 schreef Viv het volgende:
[..]
Dan maak je toch specifiek daarvoor een Google-account aan?Ik heb er ook eentje voor mijn Android telefoon, om apps te kunnen downloaden. Die account gebruik ik verder nergens voor, alle mailtjes die eventueel vanuit apps gestuurd worden zie ik nooit, en er is dus geen koppeling met mijn pc en de zoek/browsergeschiedenis aldaar.
Ik heb nu 2 nachten mijn Fitbit om gehad en sta echt te kijken van hoeveel ik wakker ben en hoe weinig ik echt diep slaapquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:20 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik was vanmiddag dus in slaap gevallen. Anderhalf uur blijkbaar.
Naar mijn weten ben ik niet wakker geweest maar volgens fitbit wel en 2x onrustig geweest wat in mijn geval waarschijnlijk nachtmerries betekent.
[ link | afbeelding ]
Die bingo gaat hem ook niet worden bij mij maar vond het voor het spelelement wel leukquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb het ding ook nog maar een halve dag in gebruik natuurlijk
Wel benieuwd of het me meer gaat laten bewegen. Die bingo is me te hoog gegrepen hoor
Ik denk dat mijn onrustige momenten een diepe slaap zijn geweest want nachtmerries.quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat denk ik dan ook, maar ik ben ook niet van het boycotten van Google en Facebook enzo
[..]
Ik heb nu 2 nachten mijn Fitbit om gehad en sta echt te kijken van hoeveel ik wakker ben en hoe weinig ik echt diep slaap
[..]
Die bingo gaat hem ook niet worden bij mij maar vond het voor het spelelement wel leuk
Is toch weer extra stappenquote:Op vrijdag 23 september 2022 23:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik denk dat mijn onrustige momenten een diepe slaap zijn geweest want nachtmerries.
Verder geloof ik het ook wel dat ik wakker word in mijn slaap.
Laatst nog een minder prettige herinnering gehad aan dat ik heb geslaapwandeld
De beste wandelingen: slaapwandelingen![]()
![]()
En dodelijk vermoeid wakker wordenquote:
quote:Op zaterdag 24 september 2022 00:11 schreef mascara-klodder het volgende:
Hebben jullie met seks dat ding ook om?
Heb nu 10 maanden geen seks gehad en ben wel benieuwd of ik nog een pols heb![]()
![]()
Dadelijk ontploft het ding als ik volgende week afspreek met een scharrel van jaren geleden die ontzettend fit (what's in a name) is
Ik denk dat je een heel eind komt tot het moment dat je muziek op het horloge zelf wilt zetten.... dat gaat je eisenlijst denk ik onmogelijk maken.quote:Op zaterdag 24 september 2022 00:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]post je de statistieken wel even
![]()
Ik zoek ook een fijne tracker/ sportwatch.
Belangrijkste zaken voor mij:
*GPS
*Hartslag meter.
*Sport dingetjes bijhouden (hardlopen, zwemmen fitness)
*Er zelf muziek op kunnen zetten en niet afhankelijk met afspelen dat je gebruik moet maken van internet,telefoon of Spotify.
*Waterdicht.
*Batterij lang meegaat, minimaal dag of 5.
*Geen abonnement gezeik....of dat je telefoon in de buurt moet zijn.
*Bandje wat tegen zweet kan..maar ook comfi zit.
Bestaat zoiets? #durftevragen
Inderdaad, lastige combinatie.quote:Op zaterdag 24 september 2022 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat je een heel eind komt tot het moment dat je muziek op het horloge zelf wilt zetten.... dat gaat je eisenlijst denk ik onmogelijk maken.
Mocht je wel spotify willen gebruiken heb je weer mogelijkheden zat.
Ik zag net wel iets over verbinding via WiFi zodat je muziek over kunt zetten, maar ik heb al zo'n 6 uur ruzie met mijn nieuwe telefoon, en ik was er wel klaar mee toen de Fitbit app zei dat er een probleem met de WiFi verbinding was.quote:Op zaterdag 24 september 2022 01:39 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Inderdaad, lastige combinatie.
Sowieso gaat geen enkele tracker 5+ dagen mee als je GPS vaak aan hebt staan en ook nog eens vaak muziek wil luisteren. De meeste halen 5 uur niet eens met GPS. De duurdere versies van Garmin hebben wel offline Spotify functie en GPS en zijn ook nog eens waterproof, maar in combinatie met de eisen voor batterijduur is het eigenlijk niet te doen.
Volgens mij zijn er geen trackers waar je gewoon MP3 op kan gooien, dus het is altijd wel met offline Spotify.
Als je ligt te “zeesterren” in bed telt hij natuurlijk geen stapjes! 😉quote:Op zaterdag 24 september 2022 00:11 schreef mascara-klodder het volgende:
Hebben jullie met seks dat ding ook om?
Heb nu 10 maanden geen seks gehad en ben wel benieuwd of ik nog een pols heb![]()
![]()
Dadelijk ontploft het ding als ik volgende week afspreek met een scharrel van jaren geleden die ontzettend fit (what's in a name) is
Ik heb gewoon muziek op mijn horloge staan hoor. Fitbit versa en sense hebben die optie.quote:Op zaterdag 24 september 2022 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat je een heel eind komt tot het moment dat je muziek op het horloge zelf wilt zetten.... dat gaat je eisenlijst denk ik onmogelijk maken.
Mocht je wel spotify willen gebruiken heb je weer mogelijkheden zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |