Yes, ik kan de hele app lezen als ik wil (niet onder het rijden uiteraard, maar dan draai ik uit reflex alsnog m'n pols om)quote:Op donderdag 22 september 2022 17:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, doet hij dat ook bij appjes?
Ik heb al jaren een Charge 2 en die reageert alleen bij sms’jes en telefoontjes. De Charge 5 staat op mijn wensenlijstje.
Die is bij de Versa (3) ook gammel, ik moet echt wel anderhalve trap op in ons huis om er een verdieping bij te krijgen.quote:Op donderdag 22 september 2022 14:52 schreef SQ het volgende:
Ik heb nu 4 jaar fitbits... eerst altijd een ionic gehad, de eerste ging stuk door eigen schuld, toen een nieuwe gekocht. Die ging dood, dus een nieuwe gekregen binnen garantie, en toen kwam er een terugroepactie waarmee je 330 dollar terug kreeg maar dan werd je ionic wel vermoord op afstand. Ik kreeg ook een kortingscode en daarmee heb ik een Fitbit sense gekocht. Per saldo dus nog steeds 100 euro winst gemaakt op dit avontuur
Ik moet zeggen dat ik niet meer zonder kan, ik ben een echte fitbit junkie en het stimuleert me echt om minimaal 10.000 stappen te maken elke dag.
Achteraf gezien had ik beter een eenvoudiger model kunnen nemen (de versa) want ik gebruik de super advanced functies toch nooit (die vreten batterij).
Wat ik gebruik:
Stappenteller
Gps bij hardlopen
Ingebouwde muziekspeler
Hartslaganalyse
Slaapscore
Zoneminuten tracker
Oh, de sensor die verdiepingen telt is ook gammel. Dus daar doe ik ook niks mee. Ik neem gewoon nooit meer de lift, dat moet voldoende zijn. Extra traplopen alleen voor de statistiek vertik ik.
Da's niet verkeerdquote:Op donderdag 22 september 2022 18:00 schreef SQ het volgende:
Oh nee, de mijne telt verdiepingen terwijl ik lig te slapen zeg maar.
Dan stop je toch bij de 2equote:Op donderdag 22 september 2022 18:35 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit geloof ik op mijn 5e fitbit, de kwaliteit van die dingen is bagger.
Wel handig in gebruik verder, heeft me een hele tijd geholpen meer te bewegen.
quote:Op donderdag 22 september 2022 18:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je niet slaapwandelt?
Heb er voor 2 betaald, het is garantie op garantie geweest.quote:Op donderdag 22 september 2022 18:36 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Dan stop je toch bij de 2e![]()
Waarom geen ander merk uitproberen?
Soms zijn ze leuk hequote:Op donderdag 22 september 2022 18:00 schreef SQ het volgende:
Oh nee, de mijne telt verdiepingen terwijl ik lig te slapen zeg maar.
Nou ja, dat is dan wel weer goed geregeld.quote:Op donderdag 22 september 2022 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb er voor 2 betaald, het is garantie op garantie geweest.
Ik heb de eerste via mijn werkgever had, iedereen kreeg er 1.quote:Op donderdag 22 september 2022 18:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, dat is dan wel weer goed geregeld.
Ik heb ook al een vervangend bandje gehad omdat het originele bandje niet goed bleef zitten (ik vermoed dat de knul bij CoolBlue hem gesloopt heeft), maar dan heb je keuze uit een x-aantal bandjes waaronder dus niet het originele bandje, terwijl ik dat graag wilde hebben.
253quote:Op donderdag 22 september 2022 18:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Soms zijn ze leuk he
Wat is jouw 'record' met verdiepingen?
Ik ben tot 239 gekomen volgens zo'n ding
Welke heb/had je dan?quote:Op donderdag 22 september 2022 18:35 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit geloof ik op mijn 5e fitbit, de kwaliteit van die dingen is bagger.
Wel handig in gebruik verder, heeft me een hele tijd geholpen meer te bewegen.
Charge 1 (2x), 2, 3 en nu 4.quote:Op donderdag 22 september 2022 19:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Welke heb/had je dan?
Mijn Charge 2 doet het al zes jaar.
Die had mijn man. Die kan/wil op zijn werk niks om zijn pols. Nadeel van de Zip was dat je er steeds een nieuwe batterij in moest doen. Hij heeft nu al een tijdje een die wel is op te laden en ook gewoon in zijn broekzak zit, maar de naam schiet me niet te binnen. Wel een FitBit.quote:Op donderdag 22 september 2022 19:29 schreef Donna het volgende:
Ik heb nu een Inspire HR ofzo geloof ik. Ook alweer 4 jaar. Hiervoor had ik een Zip, die was echt alleen voor stappen tellen en die heb ik ook jaren gehad.
Ja klopt haha. Dat was echt een nadeel, maar de batterij ging wel lang mee.quote:Op donderdag 22 september 2022 19:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die had mijn man. Die kan/wil op zijn werk niks om zijn pols. Nadeel van de Zip was dat je er steeds een nieuwe batterij in moest doen. Hij heeft nu al een tijdje een die wel is op te laden en ook gewoon in zijn broekzak zit, maar de naam schiet me niet te binnen. Wel een FitBit.
Dat móet natuurlijk niet, he.quote:Op donderdag 22 september 2022 21:45 schreef mascara-klodder het volgende:
Nadeel vind ik wel dat je het 'nachts ook om moet hebben. Kan al slecht tegen een armband om mijn pols laat staan 's nachts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |