abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 22 september 2022 @ 14:31:31 #1
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_206065374
Aangezien er nog geen centraal topic bestaat voor trackers als Fitbit en Garmin open ik er maar 1. Hopelijk is er interesse voor en anders zakt het vanzelf weer weg :P

Ik heb sinds gisteren een Fitbit en ik ben er blij mee *O* Ik mag best wat meer bewegen en ik ben behoorlijk competitief ingesteld dus dit is wel het extra zetje dat ik kan gebruiken om echt meer te bewegen _O- Telkens die mobiel meeslepen om stappen te tellen begon een beetje vermoeiend te worden en een mobiel meet ook niet dingen als hartslag en slaapritme.

Meer mensen hier met een soortgelijke tracker die zin hebben om ervaringen te delen? En wellicht een groepje te maken om elkaar nog verder te motiveren?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Spellchecker donderdag 22 september 2022 @ 14:33:10 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206065521
Ik heb een Fitbit. Er was ooit ook een best actief groepje van Fok! in challenges. w/
  donderdag 22 september 2022 @ 14:52:48 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_206065560
Ik heb nu 4 jaar fitbits... eerst altijd een ionic gehad, de eerste ging stuk door eigen schuld, toen een nieuwe gekocht. Die ging dood, dus een nieuwe gekregen binnen garantie, en toen kwam er een terugroepactie waarmee je 330 dollar terug kreeg maar dan werd je ionic wel vermoord op afstand. Ik kreeg ook een kortingscode en daarmee heb ik een Fitbit sense gekocht. Per saldo dus nog steeds 100 euro winst gemaakt op dit avontuur :')

Ik moet zeggen dat ik niet meer zonder kan, ik ben een echte fitbit junkie en het stimuleert me echt om minimaal 10.000 stappen te maken elke dag.

Achteraf gezien had ik beter een eenvoudiger model kunnen nemen (de versa) want ik gebruik de super advanced functies toch nooit (die vreten batterij).

Wat ik gebruik:
Stappenteller
Gps bij hardlopen
Ingebouwde muziekspeler
Hartslaganalyse
Slaapscore
Zoneminuten tracker

Oh, de sensor die verdiepingen telt is ook gammel. Dus daar doe ik ook niks mee. Ik neem gewoon nooit meer de lift, dat moet voldoende zijn. Extra traplopen alleen voor de statistiek vertik ik.
disclaimer
  donderdag 22 september 2022 @ 14:54:18 #5
149959 SQ
snelle trees
pi_206065581
En ik doe ook geen challenges meer want ik merkte dat het mij enorm demotiveerde als persoon x op maandagochtend al 15 kilometer met de hont ging lopen en ik zelfs met 15k stappen per dag de achterstand al nooit meer kon inhalen.
Motivatie vanuit mezelf werkt beter :+
disclaimer
  Moderator donderdag 22 september 2022 @ 15:01:15 #6
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_206065638
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 14:33 schreef maily het volgende:
Nog niet ....
Zou je het wel willen?

quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 14:48 schreef Donna het volgende:
Ik heb een Fitbit. Er was ooit ook een best actief groepje van Fok! in challenges. w/
Ik kon alleen een topic vinden over die verzekering (ik geloof A.S.R.?) waar je beloningen krijgt als je genoeg beweegt. Als er meer mensen interesse hebben kan ik wel een nieuw topic aanmaken :)

quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 14:52 schreef SQ het volgende:
Ik heb nu 4 jaar fitbits... eerst altijd een ionic gehad, de eerste ging stuk door eigen schuld, toen een nieuwe gekocht. Die ging dood, dus een nieuwe gekregen binnen garantie, en toen kwam er een terugroepactie waarmee je 330 dollar terug kreeg maar dan werd je ionic wel vermoord op afstand. Ik kreeg ook een kortingscode en daarmee heb ik een Fitbit sense gekocht. Per saldo dus nog steeds 100 euro winst gemaakt op dit avontuur :')

Ik moet zeggen dat ik niet meer zonder kan, ik ben een echte fitbit junkie en het stimuleert me echt om minimaal 10.000 stappen te maken elke dag.

Achteraf gezien had ik beter een eenvoudiger model kunnen nemen (de versa) want ik gebruik de super advanced functies toch nooit (die vreten batterij).

Wat ik gebruik:
Stappenteller
Gps bij hardlopen
Ingebouwde muziekspeler
Hartslaganalyse
Slaapscore
Zoneminuten tracker

Oh, de sensor die verdiepingen telt is ook gammel. Dus daar doe ik ook niks mee. Ik neem gewoon nooit meer de lift, dat moet voldoende zijn. Extra traplopen alleen voor de statistiek vertik ik.
Ah, een echte Fitbitjunkie _O_ Ik heb nu de meest basic Fitbit, de "luxe". Ik ben nou niet echt een sportief type dus zo'n sportief ding past niet bij me. Maar wie weet in de toekomst ;)

In eerste instantie gaat het me vooral om de stappen en zijn de andere functies mooi meegenomen. Het scheelt al wel een boel dat nu echt alle stappen meetellen. Zo heb ik volgens de Fitbit nu 5400 stappen gezet en volgens mijn mobiel 2100 stappen. En ik maar down zijn dat ik altijd zo weinig stappen zet _O-

Wat die slaapscore betreft: volgens mijn Fitbit heb ik 4,5 uur geslapen en was ik om half 5 al op :? Dat klopt echt niet, ik stond iets voor 7 uur op.

quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 14:54 schreef SQ het volgende:
En ik doe ook geen challenges meer want ik merkte dat het mij enorm demotiveerde als persoon x op maandagochtend al 15 kilometer met de hont ging lopen en ik zelfs met 15k stappen per dag de achterstand al nooit meer kon inhalen.
Motivatie vanuit mezelf werkt beter :+
Het beste kun je inderdaad mensen hebben die een beetje op hetzelfde niveau zitten. Ik heb een tijdje ommetje gedaan maar daar had je inderdaad ook mensen die echt superveel liepen, daar kom ik gewoon niet aan. Als ik de 10.000 stappen per dag ga halen (mijn doel) is dat al heel wat!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  donderdag 22 september 2022 @ 15:04:46 #7
149959 SQ
snelle trees
pi_206065662
Ja je hebt het ding pas een dag, die moet nog fatsoenlijk kalibreren. Dat wordt beter naarmate je 'm langer hebt :Y
disclaimer
  Spellchecker donderdag 22 september 2022 @ 15:07:46 #8
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206065694
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:01 schreef MaJo het volgende:

[..]
Zou je het wel willen?
[..]
Ik kon alleen een topic vinden over die verzekering (ik geloof A.S.R.?) waar je beloningen krijgt als je genoeg beweegt. Als er meer mensen interesse hebben kan ik wel een nieuw topic aanmaken :)
[..]
Ah, een echte Fitbitjunkie _O_ Ik heb nu de meest basic Fitbit, de "luxe". Ik ben nou niet echt een sportief type dus zo'n sportief ding past niet bij me. Maar wie weet in de toekomst ;)

In eerste instantie gaat het me vooral om de stappen en zijn de andere functies mooi meegenomen. Het scheelt al wel een boel dat nu echt alle stappen meetellen. Zo heb ik volgens de Fitbit nu 5400 stappen gezet en volgens mijn mobiel 2100 stappen. En ik maar down zijn dat ik altijd zo weinig stappen zet _O-

Wat die slaapscore betreft: volgens mijn Fitbit heb ik 4,5 uur geslapen en was ik om half 5 al op :? Dat klopt echt niet, ik stond iets voor 7 uur op.
[..]
Het beste kun je inderdaad mensen hebben die een beetje op hetzelfde niveau zitten. Ik heb een tijdje ommetje gedaan maar daar had je inderdaad ook mensen die echt superveel liepen, daar kom ik gewoon niet aan. Als ik de 10.000 stappen per dag ga halen (mijn doel) is dat al heel wat!
Ik hoef niet zo'n ding wat bloeddruk en hartslag en slaap meet.
Stappenteller etc zou voldoende zijn.... heb die op mijn foon gehad maar die draag ik niet heel de dag bij me ...
  Moderator donderdag 22 september 2022 @ 15:11:33 #9
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_206065737
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:04 schreef SQ het volgende:
Ja je hebt het ding pas een dag, die moet nog fatsoenlijk kalibreren. Dat wordt beter naarmate je 'm langer hebt :Y
Ok dat is fijn :) Want hoewel de nachten vaak te kort zijn is 4,5 uur wel erg extreem :P

quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:07 schreef maily het volgende:

[..]
Ik hoef niet zo'n ding wat bloeddruk en hartslag en slaap meet.
Stappenteller etc zou voldoende zijn.... heb die op mijn foon gehad maar die draag ik niet heel de dag bij me ...
Voor mij is het ook voornamelijk een stappenteller, de rest is mooi meegenomen :) Misschien heb je ook nog wel simpele trackers die echt alleen stappen tellen?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_206065769
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 14:54 schreef SQ het volgende:
En ik doe ook geen challenges meer want ik merkte dat het mij enorm demotiveerde als persoon x op maandagochtend al 15 kilometer met de hont ging lopen en ik zelfs met 15k stappen per dag de achterstand al nooit meer kon inhalen.
Motivatie vanuit mezelf werkt beter :+
Wij hebben met vriendinnen en vriendinnen van vriendinnen en vriendinnen (jaja) verschillende groepjes, gebaseerd op je activiteit. Met 8K per dag kom je dus nooit in een challenge met iemand die elke ochtend begint met 15km met de hond. Zo is het wel leuk.
Anders vind ik er ook geen zak aan idd.
pi_206065790
Ik vind de hartslagmeter op mijn Fitbit wel leuk om zo nu en dan eens te checken. Kon er ook altijd precies aan zien wanneer ik weer zwanger was. :Y)
  donderdag 22 september 2022 @ 15:21:30 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_206065851
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:16 schreef Donna het volgende:
Ik vind de hartslagmeter op mijn Fitbit wel leuk om zo nu en dan eens te checken. Kon er ook altijd precies aan zien wanneer ik weer zwanger was. :Y)
Mijn rusthartslag ging in de week na mijn bevalling van 75 naar 57 _O-
disclaimer
  Moderator donderdag 22 september 2022 @ 15:30:43 #13
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_206065982
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:14 schreef Donna het volgende:

[..]
Wij hebben met vriendinnen en vriendinnen van vriendinnen en vriendinnen (jaja) verschillende groepjes, gebaseerd op je activiteit. Met 8K per dag kom je dus nooit in een challenge met iemand die elke ochtend begint met 15km met de hond. Zo is het wel leuk.
Anders vind ik er ook geen zak aan idd.
Dat is wel zo eerlijk inderdaad :Y

Geld ik ook als vriendin van een vriendin van een vriendin? O-)

quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:16 schreef Donna het volgende:
Ik vind de hartslagmeter op mijn Fitbit wel leuk om zo nu en dan eens te checken. Kon er ook altijd precies aan zien wanneer ik weer zwanger was. :Y)
Oh wow :o
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_206066053
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:30 schreef MaJo het volgende:

[..]
Dat is wel zo eerlijk inderdaad :Y

Geld ik ook als vriendin van een vriendin van een vriendin? O-)
[..]
Oh wow :o
Haha ja hoor. Zijn veel onbekenden bij. En soms gooien ze er ook wel eens iemand tussen die heel actief is, maarja dat kan gebeuren.

Je rusthartslag stijgt als je de ovulatie nadert en zakt weer na de tijd, maar als je zwanger bent, blijft de rusthartslag hoger (algemeen genomen he). Was altijd leuk om te zien.

En idd na de bevalling meteen 10 punten lager, minstens. :P
  donderdag 22 september 2022 @ 15:38:39 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_206066072


Laatste zwangerschap :D
disclaimer
  Moderator donderdag 22 september 2022 @ 15:55:43 #16
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_206066200
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:36 schreef Donna het volgende:

[..]
Haha ja hoor. Zijn veel onbekenden bij. En soms gooien ze er ook wel eens iemand tussen die heel actief is, maarja dat kan gebeuren.

Je rusthartslag stijgt als je de ovulatie nadert en zakt weer na de tijd, maar als je zwanger bent, blijft de rusthartslag hoger (algemeen genomen he). Was altijd leuk om te zien.

En idd na de bevalling meteen 10 punten lager, minstens. :P
Yay *O*

Wel gaaf dat dat zo werkt eigenlijk!

quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:38 schreef SQ het volgende:
[ afbeelding ]

Laatste zwangerschap :D
Dat is wel heel opvallend ja _O-

Is het trouwens normaal dat de batterij zo snel leegloopt? Ik heb hem sinds gisteravond 19u om en de batterij heeft nu nog maar 49%. Kan ook zijn omdat ik nu excessief veel erop zit te loeren natuurlijk _O-
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_206066224
@MaJo Je kan ook je slaaptijden aanpassen, om het alsnog goed te zetten.
Ik ben zo’n muts die elke ochtend start door naar mijn slaapscore te kijken, dus bij mij staat dat momenteel altijd goed. Maar dat zal wel anders worden als de kleine er eenmaal is. :D Dus vond dit zelf wel handig, dat je het kan corrigeren.
  donderdag 22 september 2022 @ 16:00:28 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_206066232
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 15:55 schreef MaJo het volgende:

[..]
Yay *O*

Wel gaaf dat dat zo werkt eigenlijk!
[..]
Dat is wel heel opvallend ja _O-

Is het trouwens normaal dat de batterij zo snel leegloopt? Ik heb hem sinds gisteravond 19u om en de batterij heeft nu nog maar 49%. Kan ook zijn omdat ik nu excessief veel erop zit te loeren natuurlijk _O-
Was ie gisteren 100%? Want dan is het niet normaal nee. Even in je app wat instellingen tweaken.
Wat heel veel batterij vreet:
GPS altijd aan
Snurkdetectie
Always-on display
disclaimer
  donderdag 22 september 2022 @ 16:25:36 #19
35189 Troel
scherp en bot
pi_206066446
Ik heb een Garmin. Zou weer meer moeten gaan doen maar...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_206066570
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 14:48 schreef Donna het volgende:
Ik heb een Fitbit. Er was ooit ook een best actief groepje van Fok! in challenges. w/
We hadden ooit zelfs 2 groepjes naast elkaar, zoveel mogelijk gelijkwaardig ingedeeld.

Ik ben weer bezig met de klantenservice tot zij constateren dat ook mijn Charge 4 stuk is en ik hopelijk een nieuwe krijg :')
Zoals ik eerder al zei, ik lease Fitbits...
pi_206066571
2 jaar de Fitbit Charge 4 gehad en sinds eind mei de Charge 5
Ik gebruik hem voor de stappen en zoneminuten, en doe dus ook mee aan ASR Vitality ;)
Vooral fijn dat het ding trilt bij appjes/telefoontjes, zo mis ik nooit meer wat.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_206066624
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 16:42 schreef Hupje het volgende:

[..]
We hadden ooit zelfs 2 groepjes naast elkaar, zoveel mogelijk gelijkwaardig ingedeeld.

Ik ben weer bezig met de klantenservice tot zij constateren dat ook mijn Charge 4 stuk is en ik hopelijk een nieuwe krijg :')
Zoals ik eerder al zei, ik lease Fitbits...
Ja dat is ook zo!
pi_206066631
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 16:43 schreef PoesInDoos het volgende:
2 jaar de Fitbit Charge 4 gehad en sinds eind mei de Charge 5
Ik gebruik hem voor de stappen en zoneminuten, en doe dus ook mee aan ASR Vitality ;)
Vooral fijn dat het ding trilt bij appjes/telefoontjes, zo mis ik nooit meer wat.
Dat heb ik juist weer meteen uit gezet. _O- Telefoon staat ook altijd op niet storen omdat ik anders zo snel afgeleid wordt, ik werd helemaal gek van al dat getril. :D
pi_206066651
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 16:52 schreef Bami het volgende:

[..]
Dat heb ik juist weer meteen uit gezet. _O- Telefoon staat ook altijd op niet storen omdat ik anders zo snel afgeleid wordt, ik werd helemaal gek van al dat getril. :D
Nee heerlijk juist, mijn beltonen staan niet enorm luid dus ik mistte altijd telefoontjes enzo als dat ding in m'n tas zat :')
Enige nadeel is dat ik altijd DIRECT kijk, ook tijdens het autorijden :@ Daar moet ik wel echt mee ophouden.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  donderdag 22 september 2022 @ 17:12:14 #25
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206066732
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 16:43 schreef PoesInDoos het volgende:
2 jaar de Fitbit Charge 4 gehad en sinds eind mei de Charge 5
Ik gebruik hem voor de stappen en zoneminuten, en doe dus ook mee aan ASR Vitality ;)
Vooral fijn dat het ding trilt bij appjes/telefoontjes, zo mis ik nooit meer wat.
Ja, doet hij dat ook bij appjes?

Ik heb al jaren een Charge 2 en die reageert alleen bij sms’jes en telefoontjes. De Charge 5 staat op mijn wensenlijstje.
The love you take is equal to the love you make.
pi_206066777
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 17:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, doet hij dat ook bij appjes?

Ik heb al jaren een Charge 2 en die reageert alleen bij sms’jes en telefoontjes. De Charge 5 staat op mijn wensenlijstje.
Yes, ik kan de hele app lezen als ik wil (niet onder het rijden uiteraard, maar dan draai ik uit reflex alsnog m'n pols om)
Je kunt zelf instellen bij wat ie moet trillen, hier o.a. Gmail, Whatsapp, Parro, PostNL, telefonische oproepen/sms etc.
Facebook enzo heb ik op de telefoon ook uitstaan.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_206066990
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 14:52 schreef SQ het volgende:
Ik heb nu 4 jaar fitbits... eerst altijd een ionic gehad, de eerste ging stuk door eigen schuld, toen een nieuwe gekocht. Die ging dood, dus een nieuwe gekregen binnen garantie, en toen kwam er een terugroepactie waarmee je 330 dollar terug kreeg maar dan werd je ionic wel vermoord op afstand. Ik kreeg ook een kortingscode en daarmee heb ik een Fitbit sense gekocht. Per saldo dus nog steeds 100 euro winst gemaakt op dit avontuur :')

Ik moet zeggen dat ik niet meer zonder kan, ik ben een echte fitbit junkie en het stimuleert me echt om minimaal 10.000 stappen te maken elke dag.

Achteraf gezien had ik beter een eenvoudiger model kunnen nemen (de versa) want ik gebruik de super advanced functies toch nooit (die vreten batterij).

Wat ik gebruik:
Stappenteller
Gps bij hardlopen
Ingebouwde muziekspeler
Hartslaganalyse
Slaapscore
Zoneminuten tracker

Oh, de sensor die verdiepingen telt is ook gammel. Dus daar doe ik ook niks mee. Ik neem gewoon nooit meer de lift, dat moet voldoende zijn. Extra traplopen alleen voor de statistiek vertik ik.
Die is bij de Versa (3) ook gammel, ik moet echt wel anderhalve trap op in ons huis om er een verdieping bij te krijgen.
Loop je van beneden naar zolder, verdien je maar 1 trap :'(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 22 september 2022 @ 18:00:49 #28
149959 SQ
snelle trees
pi_206067074
Oh nee, de mijne telt verdiepingen terwijl ik lig te slapen zeg maar. :')
disclaimer
  Spellchecker donderdag 22 september 2022 @ 18:06:35 #29
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206067122
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:00 schreef SQ het volgende:
Oh nee, de mijne telt verdiepingen terwijl ik lig te slapen zeg maar. :')
Da's niet verkeerd _O-
pi_206067402
Ik zit geloof ik op mijn 5e fitbit, de kwaliteit van die dingen is bagger.

Wel handig in gebruik verder, heeft me een hele tijd geholpen meer te bewegen.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_206067415
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:35 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit geloof ik op mijn 5e fitbit, de kwaliteit van die dingen is bagger.

Wel handig in gebruik verder, heeft me een hele tijd geholpen meer te bewegen.
Dan stop je toch bij de 2e :D
Waarom geen ander merk uitproberen?
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_206067423
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:00 schreef SQ het volgende:
Oh nee, de mijne telt verdiepingen terwijl ik lig te slapen zeg maar. :')
Je weet zeker dat je niet slaapwandelt? :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker donderdag 22 september 2022 @ 18:37:58 #33
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206067430
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:37 schreef Leandra het volgende:

[..]
Je weet zeker dat je niet slaapwandelt? :+
_O-
pi_206067454
Dit is SQ, overdag heeft zij een drukke baan, haar kinderen en post ze regelmatig op een "jongerenforum", maar 's nachts.....

/Jambersstem
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206067478
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:36 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Dan stop je toch bij de 2e :D
Waarom geen ander merk uitproberen?
Heb er voor 2 betaald, het is garantie op garantie geweest.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_206067493
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:00 schreef SQ het volgende:
Oh nee, de mijne telt verdiepingen terwijl ik lig te slapen zeg maar. :')
Soms zijn ze leuk he O+

Wat is jouw 'record' met verdiepingen?

Ik ben tot 239 gekomen volgens zo'n ding :')
stupidity has become as common as common sense was before
pi_206067502
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:44 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Heb er voor 2 betaald, het is garantie op garantie geweest.
Nou ja, dat is dan wel weer goed geregeld.
Ik heb ook al een vervangend bandje gehad omdat het originele bandje niet goed bleef zitten (ik vermoed dat de knul bij CoolBlue hem gesloopt heeft), maar dan heb je keuze uit een x-aantal bandjes waaronder dus niet het originele bandje, terwijl ik dat graag wilde hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206067529
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:47 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nou ja, dat is dan wel weer goed geregeld.
Ik heb ook al een vervangend bandje gehad omdat het originele bandje niet goed bleef zitten (ik vermoed dat de knul bij CoolBlue hem gesloopt heeft), maar dan heb je keuze uit een x-aantal bandjes waaronder dus niet het originele bandje, terwijl ik dat graag wilde hebben.
Ik heb de eerste via mijn werkgever had, iedereen kreeg er 1.
Die ging ook vrij snel stuk, het bandje kon niet tegen zweet :')

Daar kreeg ik via fitbit zelf ook een nieuwe voor
stupidity has become as common as common sense was before
  donderdag 22 september 2022 @ 18:58:08 #39
149959 SQ
snelle trees
pi_206067620
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:46 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Soms zijn ze leuk he O+

Wat is jouw 'record' met verdiepingen?

Ik ben tot 239 gekomen volgens zo'n ding :')
253 8-)
disclaimer
pi_206067748
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:58 schreef SQ het volgende:

[..]
253 8-)
Goed bezig _O_

:P
stupidity has become as common as common sense was before
  donderdag 22 september 2022 @ 19:25:12 #41
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206067965
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 18:35 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit geloof ik op mijn 5e fitbit, de kwaliteit van die dingen is bagger.

Wel handig in gebruik verder, heeft me een hele tijd geholpen meer te bewegen.
Welke heb/had je dan?

Mijn Charge 2 doet het al zes jaar.
The love you take is equal to the love you make.
pi_206068000
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 19:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Welke heb/had je dan?

Mijn Charge 2 doet het al zes jaar.
Charge 1 (2x), 2, 3 en nu 4.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_206068018
Ik heb nu een Inspire HR ofzo geloof ik. Ook alweer 4 jaar. Hiervoor had ik een Zip, die was echt alleen voor stappen tellen en die heb ik ook jaren gehad.
  donderdag 22 september 2022 @ 19:32:45 #44
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_206068068
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 19:29 schreef Donna het volgende:
Ik heb nu een Inspire HR ofzo geloof ik. Ook alweer 4 jaar. Hiervoor had ik een Zip, die was echt alleen voor stappen tellen en die heb ik ook jaren gehad.
Die had mijn man. Die kan/wil op zijn werk niks om zijn pols. Nadeel van de Zip was dat je er steeds een nieuwe batterij in moest doen. Hij heeft nu al een tijdje een die wel is op te laden en ook gewoon in zijn broekzak zit, maar de naam schiet me niet te binnen. Wel een FitBit.
The love you take is equal to the love you make.
pi_206068109
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 19:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Die had mijn man. Die kan/wil op zijn werk niks om zijn pols. Nadeel van de Zip was dat je er steeds een nieuwe batterij in moest doen. Hij heeft nu al een tijdje een die wel is op te laden en ook gewoon in zijn broekzak zit, maar de naam schiet me niet te binnen. Wel een FitBit.
Ja klopt haha. Dat was echt een nadeel, maar de batterij ging wel lang mee.

Die ik nu heb kan ook prima los in de broekzak als je de bandjes eraf haalt idd. Best handig.
pi_206068217
Ik begon een aantal jaar geleden met een Microsoft Band. Was meteen een hele fijne en uitgebreide activity tracker. Helaas had ie een bandje dat kapot ging en was het een model waarbij een kapot bandje niet vervangen kan worden. Dus kreeg in uit de garantie een Band 2. Nog beter. Helaas zelfde probleem met het bandje.

Toen deze ook nog uit productie ging, ben ik overgestapt op een Garmin Vivosport. Bevalt op zichzelf goed qua functionaliteiten, maar heeft hetzelfde euvel als het bandje van de MS Band. Heb er dus al een aantal gehad.

Nu ben ik aan het sparen voor een nieuwe Garmin, maar dan een smartwatch. Niet omdat ik de functionaliteit van een smartwatch nodig heb, maar ben inmiddels wel toe aan een mooi horloge-model in plaats van dit zwarte ding.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 22 september 2022 @ 20:51:38 #47
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_206069554
Ja, hier in een Versa3. Ik sport 3 keer per week heel intensief, dus mijn zone momenten maken soms flinke pieken. Gisteren had ik er nog 149, maandag ook ruim 100. Ik ben inmiddels ruim over mijn weekdoel. Verder loop ik soms op goede dagen zo 12500 stappen en heb ik voor mezelf beweegmomenten ingebouwd. Elk uur minimaal zoveel stappen zetten. Verder heb ik Spotify eraan gekoppeld en komen mijn apps erop binnen. Verder track ik mijn slaap, meet ik mijn hartslag en neem ik mijn telefoon ermee op en is het leuk om soms een ander front te kiezen.

Oh, en hij is gekoppeld met MyWellness. Kortom, ik gebruik hem vrij intensief.. :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_206070590
Ik heb er ook eentje. Ligt al 2 weken onder de salontafel :')

Zal er morgen eens voor zitten om te kijken hoe dat ding werkt.

Nadeel vind ik wel dat je het 'nachts ook om moet hebben. Kan al slecht tegen een armband om mijn pols laat staan 's nachts :X

Ohja heb een inspire 2.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_206070628
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2022 16:00 schreef SQ het volgende:

[..]

Snurkdetectie

pi_206070641
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 21:45 schreef mascara-klodder het volgende:
Nadeel vind ik wel dat je het 'nachts ook om moet hebben. Kan al slecht tegen een armband om mijn pols laat staan 's nachts :X
Dat móet natuurlijk niet, he.
Dat ga je vanzelf willen voor de statistiekjes :')
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')