Arretjescake!quote:Op donderdag 29 september 2022 11:52 schreef dud0r het volgende:
arretjescake is wel kerstig.
wat zijn nog meer echt cakes voor de feestdagen?
@:goitske heeft daar vast wel wat over te zeggen
Buche de Noël als je ingewikkeld wil doenquote:Op donderdag 29 september 2022 11:52 schreef dud0r het volgende:
arretjescake is wel kerstig.
wat zijn nog meer echt cakes voor de feestdagen?
@:goitske heeft daar vast wel wat over te zeggen
* Mrsloveable houdt ook van lekker snoepenquote:Op donderdag 29 september 2022 19:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
als ik dit zo lees ben ik blij niet de enige vreetzak te zijn
quote:Op donderdag 29 september 2022 19:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable houdt ook van lekker snoepen
quote:
Oooooh jaquote:Op donderdag 29 september 2022 19:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Had laatst tompouce kruidnoten die waren best lekker
Bij hema zoveel soorten..quote:Op donderdag 29 september 2022 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooooh jadie ken ik, eens. Alleen de tompouce moet je even vergeten
#heeftmaatje34opgegeven
Hier heb je het hele jaar door de pepernotenwinkel. De cappuccino pepernoten zijn mijn favorietquote:Op donderdag 29 september 2022 19:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bij hema zoveel soorten..
Mwa die maat heb ik ook al jaren niet meer
Oh die heb ik nog niet geprobeerd.. misschien dan ook eens halen/kopen..quote:Op donderdag 29 september 2022 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier heb je het hele jaar door de pepernotenwinkel. De cappuccino pepernoten zijn mijn favoriet
Hahahaha ik heb hem jaren gehad, maar nu ben ik een lief bolletje
Ze zijn goddelijk!quote:Op donderdag 29 september 2022 19:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh die heb ik nog niet geprobeerd.. misschien dan ook eens halen/kopen..
En oktober en november dan?quote:Op donderdag 29 september 2022 20:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zucht, zin in pepernoten bakken, maar dat gaat nog heeeeeel lang duren. Ik heb al gebakken, dus in december mag ik weer.
Dan nietquote:Op donderdag 29 september 2022 21:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En oktober en november dan?
Ik snoep met jullie mee
De crème brulee pepernoten vond ik ook erg lekker!
Ik heb geen idee of de pepernotenwinkel hier al weer is, die is hier niet het hele jaar door. Maar waarschijnlijk wel beter voor de lijn om het niet te wetenquote:Op donderdag 29 september 2022 21:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan niet
Oooh die zijn ook heerlijk
Oh hij is mij te duur. Alleen ik kocht er een keer een cadeau voor iemand, in mei.quote:Op donderdag 29 september 2022 21:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of de pepernotenwinkel hier al weer is, die is hier niet het hele jaar door. Maar waarschijnlijk wel beter voor de lijn om het niet te weten
En ik denk dat ik dit weekend een cake ga bakken, je moet toch ook af en toe je bakskills onderhouden
Ah ja, ze hadden vorig jaar taaipoppen via social deal, maar ja, toen ik eenmaal in de winkel was kon ik niet weg zonder 3 zakjes pepernotenquote:Op donderdag 29 september 2022 21:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh hij is mij te duur. Alleen ik kocht er een keer een cadeau voor iemand, in mei.
En hahaha groot gelijk heb je. Cake for life!
Groot gelijk heb je. En ze hebben vet lekkere likkoekjesquote:Op donderdag 29 september 2022 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, ze hadden vorig jaar taaipoppen via social deal, maar ja, toen ik eenmaal in de winkel was kon ik niet weg zonder 3 zakjes pepernoten
Likkoekjes?quote:Op donderdag 29 september 2022 21:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je. En ze hebben vet lekkere likkoekjes
Ja die! Stiekem erg lekkerquote:Op donderdag 29 september 2022 22:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Likkoekjes?zoals die roze, gele en witte? Die heb ik al heeeeel lang niet meer gehad, is meer iets uit m'n jeugd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |